Gå til innhold

Rareste personen du har vært på date med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har jo sett ørten kommentarer her om det totalt motsatte: At det er skikkelig turn off med en fyr som ser ut til å like alle, siden han da tar hvem som helst.

Anonymkode: b0b99...e7c

Ja, vi prater om den typen som kunne tatt hvem som helst og det er ikke en som noen vil ha.

Anonymkode: 1e7a3...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil gjerne oppfordre til flere morsomme innlegg, da denne avsporingen som foregår nå er bare irriterende. 

Får ta en selv, hadde avtalt en date med en person som jeg ikke kjente, men hadde snakket med via en interessegruppe på fb. Profilbildet var utydelig og garantert gammelt, men artig fyr med humor og felles interesser. Jeg skulle til den byen han bor i og avtalte å møtes for en øl på en bar. Jeg takket nei til å avtale noe med andre kjente den kvelden, og tenkte det kunne være hyggelig å treffes, siden det var god kjemi på chat, og at jeg ikke nødvendigvis var desperat  etter en kjæreste, men kunne tatt den pilsen uansett hvordan han så ut, gøy å få nye venner også. 

Jeg møtte opp til avtalt tidspunkt, kjøpte en øl og satte meg ved avtalt bord på en kjent bar, og - ingenting skjedde. Jeg sendte melding, og fikk ingen svar. Etter en times tid, litt kleint å sitte alene men heldigvis med en mobil å fikle på, så gikk jeg. Sendte ny melding og gav beskjed om det. Passe irritert over å fjaset bort en kveld jeg kunne brukt annerledes. Like etter fikk jeg svar. Han hadde vært der han, ved et annet bord og hadde fulgt med på meg, "for å sjekke hvordan jeg reagerte" og om jeg ville fått en annen mann til bordet. Jeg hadde bestått shittesten, så NÅ kunne vi møtes. 

Trenger vel ikke å fortelle at jeg ba ham dra til helvete og aldri kontakte meg igjen før jeg blokkerte ham. 

Anonymkode: de402...7d8

Oj, for en raring. 🤣 

Anonymkode: 9eeb2...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Jeg kom på en fyr til som var ganske rar. Virket normal, frem til vi satt oss ned litt. Og så knurret han plutselig og lugget meg litt i luggen.  🤪 

Senere ville han ta litt fine bilder ute, og rettet kaemra mot meg, og jeg smilte og trodde han skulle ta bilde av meg. Men nei. Han tok bilde av et skilt ved siden av. Hehe. 

Anonymkode: 9eeb2...d1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr jeg kjente såvidt til fra før av.

Vi møttes og spiste på en fin restaurant, vi pratet og hadde det fint. Det endret seg jo mer alkohol han drakk. Da kom helt syke meninger frem, som feks at damer som ble voldtatt burde ta det som kompliment...😱 Jeg fikk helt bakoversveis, og trodde han tullet. Det gjorde han ikke.

Vi gikk på et utested og han kommenterte puppene til de andre damene der. Hvem som var fin osv. Da han hadde fått seg en øl for mye tømte han øl over brystet mitt da jeg stod foran han i baren. Helt ut av det blå. Jeg var helt sjokkert og fortvilet og løp på toalettet for å tørke øl av meg. Jeg vurderte å stikke hjem uten å si noe, siden fyren ikke fortjente en dritt fra meg. Likevel, snill som jeg er gav jeg beskjed at nå skulle jeg hjem og sa hadet. Ikke faen om jeg møtte fyren igjen, og jeg synes oppriktig SYND på en eventuell dame som risikerer å ende opp med en sånn drittsekk. Fysj og fy!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne dro på date med en fyr hun i utgangspunktet var noe usikker på, så hun lurte på om jeg kunne sitte på sitte et par bord unna og observere. Fyren var harmløs i og for seg, men snakket en time i strekk om traktor. Venninnen prøvde å skifte tema, men absolutt alle forsøk ble vridd tilbake til traktor. Ikke overraskende var traktor det eneste som sto i hodet på han og han fikk stjerner i øynene da han forsto at hun var vokst opp på gård og faren eier en Zetor.  

Endret av Laraa
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (3 timer siden):

Ei venninne dro på date med en fyr hun i utgangspunktet var noe usikker på, så hun lurte på om jeg kunne sitte på sitte et par bord unna og observere. Fyren var harmløs i og for seg, men snakket en time i strekk om traktor. Venninnen prøvde å skifte tema, men absolutt alle forsøk ble vridd tilbake til traktor. Ikke overraskende var traktor det eneste som sto i hodet på han og han fikk stjerner i øynene da han forsto at hun var vokst opp på gård og faren eier en Zetor.  

Ola Baldishol?😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 12.14):

En fyr jeg datet noen ganger, han syns jeg er rar. Drukkenbolt med dårlig økonomi og tydelige psykiske problemer. Han opererer noe svindler- aktig. Jeg syns synd på han fordi jeg ikke liker å se folk lide, men han vil ikke hjelpe seg selv, ikke på annen måte enn å tro på Jesus og derfor venter han på å komme til himmelen fordi han er troende. Mens han forteller andre, som meg at jeg ikke vil komme til himmelen. 

Forstår ikke hvorfor han ikke har verge for å være ærlig. Syns det er flaut å ha datet ham, men når jeg traff han slet jeg veldig psykisk selv.

Anonymkode: 0a877...f10

Hvorfor syns han du er rar?

Anonymkode: 8c39a...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava+, skrev (5 timer siden):

Jeg var på date med en fyr jeg kjente såvidt til fra før av.

Vi møttes og spiste på en fin restaurant, vi pratet og hadde det fint. Det endret seg jo mer alkohol han drakk. Da kom helt syke meninger frem, som feks at damer som ble voldtatt burde ta det som kompliment...😱 Jeg fikk helt bakoversveis, og trodde han tullet. Det gjorde han ikke.

Vi gikk på et utested og han kommenterte puppene til de andre damene der. Hvem som var fin osv. Da han hadde fått seg en øl for mye tømte han øl over brystet mitt da jeg stod foran han i baren. Helt ut av det blå. Jeg var helt sjokkert og fortvilet og løp på toalettet for å tørke øl av meg. Jeg vurderte å stikke hjem uten å si noe, siden fyren ikke fortjente en dritt fra meg. Likevel, snill som jeg er gav jeg beskjed at nå skulle jeg hjem og sa hadet. Ikke faen om jeg møtte fyren igjen, og jeg synes oppriktig SYND på en eventuell dame som risikerer å ende opp med en sånn drittsekk. Fysj og fy!

Jeg håper du spurte ham om han selv hadde tatt det som en kompliment å bli voldtatt av en mann. 

Anonymkode: 89968...f24

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert på den klassiske mannen pratet bare om den gale eksen daten. Sånn i to timer i strekk.

Jeg forstår virkelig ikke greia…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...