Gå til innhold

Rareste personen du har vært på date med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du gikk bort til bordet og sa at hun ene av dem skilte seg ut og så bra ut?

Hvor er antennene dine blitt av?

Anonymkode: 77cc6...53c

Du må forstå at det finnes ulike regler for ulike mennesker. Sånn er det bare. Handler ofte lite om hva som blir sagt, bare det oppstår kontakt 

Anonymkode: 699b5...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En møtte jeg på kaffe. Han viste seg å absolutt ikke ligne bildene, men jeg gav det en kjangs. Det var som å føre en samtale med en stirrende mur 🙄 Han svarte omtrent med enstavelser, det lille han selv spurte om var mest som i et jobbintervju, praten gikk ABSOLUTT ikke, og jeg fikk faktisk en kompis til å ringe meg og si det var problemer med strømbrudd hjemme hos meg. Jeg hadde avtalt det på forhånd hvis det skulle bli fiasko 😅 Han jeg møtte visste at det var en feil på huset jeg bodde i som hadde ført til strømbrudd mens jeg var borte uken før og at jeg dermed måtte kaste alt fra fryseren, for det skjedde mens vi chattet. Hadde jo da "gyldig grunn". Tenkte ham vil jeg aldri snakke med igjen, det var virkelig NULL kjemi, men før jeg var kommet til bilen var det kommet melding om hvor flott jeg var, hvor hyggelig det hadde vært og at han håpet neste date ble snart. 

Neste jeg vågde meg ut med pratet om for en lettelse det var at jeg lignet profilbildet mitt. etter at han hadde møtt mange som pyntet litt på sannheten. Han selv lignet ikke sitt, men tonen var grei så jeg tenkte jeg tar en drink og ser. Vet tilfeldigvis hvem eksen hans er, men det vet ikke han. Hun er flott, slank og veltrent, steller seg fint. Han la ut som hvordan barna hadde ødelagt figuren og han "måtte kjøpe nytt fyll til pattene etter barna hadde ammet dem til slappskinn". Ellers takk, lille fjøsnisse tenkte jeg 🤣

Heldigvis gift med 3 forsøk så jeg slipper flere sånne 😂

Anonymkode: b835a...fcc

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på date med en som snakka stadig om eksen og mor til sine mange barn som hadde vært utro mot han. Og om hvordan hun valgte en Lada fremfor en Ferrari, som han… Og hvor dum og teit hun var.

Samtidig som han skrøt uhemmet av jobben sin som korporal og jeger osv osv og at jeg var så utrent og hadde noen kilo for mye og pekte på kanelsnurren jeg hadde kjøpt til kaffen og sa: denne må du jobbe hardt for etterpå men jeg skal nok få trent opp og strammet deg opp jeg! Litt hardtrening så er du der! Han var veldig fokusert på min vekt, snakka mye om at han kunne begynne å trene sammen med meg og få meg skikkelig veltrent igjen. Jeg angra på klesvalget som var en litt tykkere blazer som tydeligvis ødela inntrykket samtidig som fokuset hans kun var på vekt og utseende. 

Han var svært fornøyd med daten og ville treffes senere, men på meldinger senere ytret han ønske om at jeg kom hjem til han for sex… altså, én date hadde vi vært på og så mas om sex… Jeg takka nei. Han ble stygt fornærmet da jeg ikke var intr i det. Har ikke orka å dra på date etter dette og dette er over fire år siden… 

Anonymkode: b9699...670

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du gikk bort til bordet og sa at hun ene av dem skilte seg ut og så bra ut?

Jepp. Hun ble glad og smigret. Ble dates ut av det.

Jeg har fått samme/lignende kommentar selv. 100% positivt.

Det er bare raringer på Internett som tror det er negativt å få høre at man ser bra ut og skiller seg fra mengden. 

Anonymkode: fba0d...a92

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dro etter et par øl for å spise noe mat. Jeg spanderte selvsagt hele kvelden og spurte hva hun ville ha. Hun sa at hun ikke spiste fordi hun hadde anoreksia. Det kom helt ut av det blå, og jeg ble ganske sjokkert av svaret.

Anonymkode: 63823...9e2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 22.53):

Var på date med en fyr som snakket om eksen sin hele tiden. Han var nok ikke over henne, og helt ærlig hørtes det ut som de hadde et kjempefint forhold. Så jeg håper de fant tilbake til hverandre. 

Han var ikke min type i det hele tatt. 

Anonymkode: 91e6c...d20

Var han utenlansk?😂

Anonymkode: a880a...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 18.10):

Hvorfor svarer du så merkelig i absolutt alle tråder du skriver i??

Anonymkode: 3244b...32d

Hun gjorde jo ikke det før ...

Anonymkode: c4ea7...bbe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 9.38):

Jepp. Hun ble glad og smigret. Ble dates ut av det.

Jeg har fått samme/lignende kommentar selv. 100% positivt.

Det er bare raringer på Internett som tror det er negativt å få høre at man ser bra ut og skiller seg fra mengden. 

Du misser poenget.

Venninnene hennes satt ved bordet, ikke sant? Da er det dårlig stil å gå bort til alle damene og si at EN av dem skiller seg ut fordi hun ser bra ut.

Trenger ikke være rar for å kunne sette seg inn i hva de andre damene ved bordet tenkte om deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du misser poenget.

Venninnene hennes satt ved bordet, ikke sant? Da er det dårlig stil å gå bort til alle damene og si at EN av dem skiller seg ut fordi hun ser bra ut.

Trenger ikke være rar for å kunne sette seg inn i hva de andre damene ved bordet tenkte om deg.

Jeg tolker det litt som det nok ikke var akkurat de ordene som ble brukt.

Anonymkode: 31eb0...1ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tolker det litt som det nok ikke var akkurat de ordene som ble brukt.

Anonymkode: 31eb0...1ab

Han skriver jo helt konkret hvilke ord han brukte, og han gjentar det samme like over her.

Klart at det ikke er så hyggelig å sitte ved et bord og så få høre at det kun er en ved bordet som ser bra ut...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du misser poenget.

For da kan de andre bli krenket, eller?

Anonymkode: e8fd2...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du misser poenget.

Nei jeg misser ikke poenget. Du tar bare feil.

De andre damene (venninnene) syntes det var morsomt og «ballsy» (ikke mine ord) at jeg kom og viste interessen. Man er passe rar om man tror de syntes det var noe negativt.

Man er rar om man tror det er et problem. Mulig du og venninnene dine fungerer sånn at dere misliker at en mann/gutt liker dere og viser det, men de fleste fungerer ikke sånn. Folk flest setter pris på å bli likt av andre. Folk flest syntes også det er hyggelig at sine venner blir likt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

For da kan de andre bli krenket, eller?

Anonymkode: e8fd2...03c

Ikke sant😂

De ble ikke krenket. De syntes det var morsomt og «ballsy». Er visst ikke alle som tør å komme bort alene til en venninnegjeng på den måten🤷🏼‍♂️. som om det skulle være farlig.

Jeg vil faktisk nesten anbefale å ta kontakt med en som er sammen med venninnene sine, enn en som er alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vil gjerne oppfordre til flere morsomme innlegg, da denne avsporingen som foregår nå er bare irriterende. 

Får ta en selv, hadde avtalt en date med en person som jeg ikke kjente, men hadde snakket med via en interessegruppe på fb. Profilbildet var utydelig og garantert gammelt, men artig fyr med humor og felles interesser. Jeg skulle til den byen han bor i og avtalte å møtes for en øl på en bar. Jeg takket nei til å avtale noe med andre kjente den kvelden, og tenkte det kunne være hyggelig å treffes, siden det var god kjemi på chat, og at jeg ikke nødvendigvis var desperat  etter en kjæreste, men kunne tatt den pilsen uansett hvordan han så ut, gøy å få nye venner også. 

Jeg møtte opp til avtalt tidspunkt, kjøpte en øl og satte meg ved avtalt bord på en kjent bar, og - ingenting skjedde. Jeg sendte melding, og fikk ingen svar. Etter en times tid, litt kleint å sitte alene men heldigvis med en mobil å fikle på, så gikk jeg. Sendte ny melding og gav beskjed om det. Passe irritert over å fjaset bort en kveld jeg kunne brukt annerledes. Like etter fikk jeg svar. Han hadde vært der han, ved et annet bord og hadde fulgt med på meg, "for å sjekke hvordan jeg reagerte" og om jeg ville fått en annen mann til bordet. Jeg hadde bestått shittesten, så NÅ kunne vi møtes. 

Trenger vel ikke å fortelle at jeg ba ham dra til helvete og aldri kontakte meg igjen før jeg blokkerte ham. 

Anonymkode: de402...7d8

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 9.30):

Var på date med en som snakka stadig om eksen og mor til sine mange barn som hadde vært utro mot han. Og om hvordan hun valgte en Lada fremfor en Ferrari, som han… Og hvor dum og teit hun var.

Samtidig som han skrøt uhemmet av jobben sin som korporal og jeger osv osv og at jeg var så utrent og hadde noen kilo for mye og pekte på kanelsnurren jeg hadde kjøpt til kaffen og sa: denne må du jobbe hardt for etterpå men jeg skal nok få trent opp og strammet deg opp jeg! Litt hardtrening så er du der! Han var veldig fokusert på min vekt, snakka mye om at han kunne begynne å trene sammen med meg og få meg skikkelig veltrent igjen. Jeg angra på klesvalget som var en litt tykkere blazer som tydeligvis ødela inntrykket samtidig som fokuset hans kun var på vekt og utseende. 

Han var svært fornøyd med daten og ville treffes senere, men på meldinger senere ytret han ønske om at jeg kom hjem til han for sex… altså, én date hadde vi vært på og så mas om sex… Jeg takka nei. Han ble stygt fornærmet da jeg ikke var intr i det. Har ikke orka å dra på date etter dette og dette er over fire år siden… 

Anonymkode: b9699...670

Føler dette mer er normalen en det mange ønsker å tro. Er mann selv,og ser godt hvordan enkelte av mine kompiser er svært fokusert på seg selv,spesielt om de er på en treningsreise,eller om de har fått et inntektshopp. Da er det svært mye "meg meg meg" Tror neppe de ser det selv,og tenker sikkert at alle er interessert i det de har å komme med. Hyggelige karer forøvrig (uten at jeg hverken behøver å ligge med de,eller sitte å høre på det de har å si),men kan lett tenke meg at dette gir en god dose avsmak på en tidlig date. Enkelte blir bare litt for interessert i seg selv. Skal man da i tillegg kritisere den man er på date med,så tenker i hvertfall jeg at om jeg var dame,så blir det ikke noe ny date! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil gjerne oppfordre til flere morsomme innlegg, da denne avsporingen som foregår nå er bare irriterende. 

Får ta en selv, hadde avtalt en date med en person som jeg ikke kjente, men hadde snakket med via en interessegruppe på fb. Profilbildet var utydelig og garantert gammelt, men artig fyr med humor og felles interesser. Jeg skulle til den byen han bor i og avtalte å møtes for en øl på en bar. Jeg takket nei til å avtale noe med andre kjente den kvelden, og tenkte det kunne være hyggelig å treffes, siden det var god kjemi på chat, og at jeg ikke nødvendigvis var desperat  etter en kjæreste, men kunne tatt den pilsen uansett hvordan han så ut, gøy å få nye venner også. 

Jeg møtte opp til avtalt tidspunkt, kjøpte en øl og satte meg ved avtalt bord på en kjent bar, og - ingenting skjedde. Jeg sendte melding, og fikk ingen svar. Etter en times tid, litt kleint å sitte alene men heldigvis med en mobil å fikle på, så gikk jeg. Sendte ny melding og gav beskjed om det. Passe irritert over å fjaset bort en kveld jeg kunne brukt annerledes. Like etter fikk jeg svar. Han hadde vært der han, ved et annet bord og hadde fulgt med på meg, "for å sjekke hvordan jeg reagerte" og om jeg ville fått en annen mann til bordet. Jeg hadde bestått shittesten, så NÅ kunne vi møtes. 

Trenger vel ikke å fortelle at jeg ba ham dra til helvete og aldri kontakte meg igjen før jeg blokkerte ham. 

Anonymkode: de402...7d8

Wtf?! 😂 FOR en i d i ot ! 

Anonymkode: be9a8...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Fant80 skrev (2 minutter siden):

Føler dette mer er normalen en det mange ønsker å tro. Er mann selv,og ser godt hvordan enkelte av mine kompiser er svært fokusert på seg selv,spesielt om de er på en treningsreise,eller om de har fått et inntektshopp. Da er det svært mye "meg meg meg" Tror neppe de ser det selv,og tenker sikkert at alle er interessert i det de har å komme med. Hyggelige karer forøvrig (uten at jeg hverken behøver å ligge med de,eller sitte å høre på det de har å si),men kan lett tenke meg at dette gir en god dose avsmak på en tidlig date. Enkelte blir bare litt for interessert i seg selv. Skal man da i tillegg kritisere den man er på date med,så tenker i hvertfall jeg at om jeg var dame,så blir det ikke noe ny date! 

Det er skummelt. Hvorfor er det sånn? 

Anonymkode: 1e7a3...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Avtalte å møtes for en kopp kaffe med en som venninna mi kjenner. Han er en venn til mannen hennes.

Så...Vi går forbi en café og jeg foreslår at vi går inn, det var tross alt ganske kaldt ute og vi skulle jo drikke kaffe...Vet dere hva han svarer? "Nei, for her serverer de mat og vi avtalte bare kaffe" 😂😂 

Anonymkode: 186c6...772

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Avtalte å møtes for en kopp kaffe med en som venninna mi kjenner. Han er en venn til mannen hennes.

Så...Vi går forbi en café og jeg foreslår at vi går inn, det var tross alt ganske kaldt ute og vi skulle jo drikke kaffe...Vet dere hva han svarer? "Nei, for her serverer de mat og vi avtalte bare kaffe" 😂😂 

Anonymkode: 186c6...772

..😂😵 Det går ikke ann.

Anonymkode: 1e7a3...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du misser poenget.

Har jo sett ørten kommentarer her om det totalt motsatte: At det er skikkelig turn off med en fyr som ser ut til å like alle, siden han da tar hvem som helst.

Anonymkode: b0b99...e7c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...