Gå til innhold

Rareste personen du har vært på date med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Møtte en lærer, som mente at krigen i Ukraina ikke fantes, kun noe media fant på.. Det ble ikke lange turen..

Anonymkode: 3d4cf...607

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har også møtt et par som hadde skrytt på seg 10-15 cm i høyda, de var mest overrasket over at jeg hadde sagt riktig på min høyde

Anonymkode: 3d4cf...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En venninne av meg hadde truffet en mann på et utested, og de avtalte å møtes igjen ved en senere anledning. På neste date synes hun han virket litt annerledes. Senere viste det seg at det var tvillingbroren...

Anonymkode: 8584d...e06

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 17.38):

Tror (eller vet) at det var en god blanding. En del av det var en litt morsom og småfrekk greie (på en positiv måte). 
Samtidig likte hun nok Spice girls fra tidligere ja😊

Jo da. Vi møttes flere ganger etter det, selvom det aldri ble noe kjæresteforhold ut av det. Husker henne bare som en veldig morsom jente som så fryktelig bra ut og hadde en x-faktor.

Anonymkode: fba0d...a92

Hvorfor ble det ikke noe mer?

Anonymkode: a880a...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 12.14):

En fyr jeg datet noen ganger, han syns jeg er rar. Drukkenbolt med dårlig økonomi og tydelige psykiske problemer. Han opererer noe svindler- aktig. Jeg syns synd på han fordi jeg ikke liker å se folk lide, men han vil ikke hjelpe seg selv, ikke på annen måte enn å tro på Jesus og derfor venter han på å komme til himmelen fordi han er troende. Mens han forteller andre, som meg at jeg ikke vil komme til himmelen. 

Forstår ikke hvorfor han ikke har verge for å være ærlig. Syns det er flaut å ha datet ham, men når jeg traff han slet jeg veldig psykisk selv.

Anonymkode: 0a877...f10

Starter han på F?

Anonymkode: bf802...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som trodde alle damer ville ha han, nabobordet, servitøren, at han var populær og alle visste jo hvem han var (ikke noe kjendis eller noe sånt). Skrøt uhemmet av alle pengene sine, at alle ville ha pengene hans og at han ikke visste hvem som prøvde å lure han. Slitsom date. Siste gang jeg spiser middag med noen som første date.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har heller ikke datet noen rare personer, men har nesten gått på date med en jeg tror ville havnet i den kategorien. Kom så langt som å avtale tid og sted, men ut av ingenting gikk hun fra å være en morsom og trivelig dame å chatte med til en forferdelig utrivelig en. Anklagende og aggressiv ut av absolutt ingenting. Så føler jeg slapp billig unna

Anonymkode: 699b5...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (18 minutter siden):

En som trodde alle damer ville ha han, nabobordet, servitøren, at han var populær og alle visste jo hvem han var (ikke noe kjendis eller noe sånt). Skrøt uhemmet av alle pengene sine, at alle ville ha pengene hans og at han ikke visste hvem som prøvde å lure han. Slitsom date. Siste gang jeg spiser middag med noen som første date.

Hehe, den holder jeg med deg i. Første date er og forblir et møte for å se om man vil date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Starter han på F?

Anonymkode: bf802...0c9

Nei. M

Anonymkode: 0a877...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på date med en fyr som snakket om eksen sin hele tiden. Han var nok ikke over henne, og helt ærlig hørtes det ut som de hadde et kjempefint forhold. Så jeg håper de fant tilbake til hverandre. 

Han var ikke min type i det hele tatt. 

Anonymkode: 91e6c...d20

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 13.41):

Ikke en direkte rar, men ganske morsom. Skiller seg ut fra andre jeg har datet.

Jeg var på et utested i Oslo sammen med noen kompiser. Var i 1997/98 tipper jeg. Ganske tidlig på kvelden.
På nabobordet satt en venninnegjeng. Hun ene skilte seg litt ut rent utseendemessig. Pen, med en x-faktor.

De 3 kompisene jeg var med satt alle å snakket om hvor bra hun så ut osv. jeg spurte hvorfor ingen gikk bort til henne om de var så interessert. De var alt for pysete og sjenerte til å gå bort til bordet deres.

Jeg gikk da bort til bordet og introduserte meg for venninnegjengen. Jeg sa som sant var til hun ene, at hun skilte seg ut og så bra ut, men at ingen av de sjenerte guttene på nabobordet turte å gå bort og at jeg benyttet sjansen før en av de andre plutselig tok mot til seg.

Ble sittende å skravle en god stund før jeg spurte om hun kunne tenke seg å treffes en annen kveld, uten alle vennene våre på slep.

Det ville hun absolutt, men da under forutsetning at jeg ble med henne for å se Spice girls the movie på kino.

Som sagt som gjort. Første date ble da Spice girls the movie.

Anonymkode: fba0d...a92

Du gikk bort til bordet og sa at hun ene av dem skilte seg ut og så bra ut?

Hvor er antennene dine blitt av?

Anonymkode: 77cc6...53c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du gikk bort til bordet og sa at hun ene av dem skilte seg ut og så bra ut?

Hvor er antennene dine blitt av?

Den som intet våger intet vinner 🥳🥳🥳🥳

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En polyamarøs person. Vi hadde sex på første date, og etterpå dro hun hjem til kjæresten sin.

Han var fullt klar over hva som foregikk, og jeg opplevde det som rart.

Anonymkode: 7e892...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Irak skrev (5 minutter siden):

Den som intet våger intet vinner 🥳🥳🥳🥳

Ja, den er grei, men det som ikke er helt greit, er å stå foran venninnene hennes og si at hun er den eneste som ser bra ut...

Sånt kan man tenke, men det er dårlig stil å si sånt foran damene, som sikkert hadde pyntet seg for en kveld på byen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, den er grei, men det som ikke er helt greit, er å stå foran venninnene hennes og si at hun er den eneste som ser bra ut...

Sånt kan man tenke, men det er dårlig stil å si sånt foran damene, som sikkert hadde pyntet seg for en kveld på byen.

Å si at hun skiller seg ut, tenker jeg er innafor å si, for det kan bety så mangt 😉 Vi er alle unike 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (2 minutter siden):

Å si at hun skiller seg ut, tenker jeg er innafor å si, for det kan bety så mangt 😉 Vi er alle unike 😉

Han sa at hun skilte seg ut fordi hun så bra ut...

Det er jo utseendet han har å forholde seg til i starten, når han ikke kjenner personen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sa at hun skilte seg ut fordi hun så bra ut...

Det er jo utseendet han har å forholde seg til i starten, når han ikke kjenner personen.

Du jeg kan lese jeg altså. Jeg bare omformulerte 😉 Learning by doing 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (41 minutter siden):

Du jeg kan lese jeg altså. Jeg bare omformulerte 😉 Learning by doing 😉

Du er vel ute og ror litt nå...

I starten oppfattet du det som at det handlet om at han hadde mot som våget å gå bort til bordet deres, mens det ikke var mitt poeng i det hele tatt.

Men, jeg er ferdig med saken nå, gidder ikke å kverulere mer om dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er vel ute og ror litt nå...

I starten oppfattet du det som at det handlet om at han hadde mot som våget å gå bort til bordet deres, mens det ikke var mitt poeng i det hele tatt.

Men, jeg er ferdig med saken nå, gidder ikke å kverulere mer om dette.

Hva jeg oppfattet og ikke, vet du ingenting om...

Klart det kreves mot å gå bort til et bord med en gjeng med damer. Jeg kverulerer ikke, jeg utvider horisonten 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hehe, den holder jeg med deg i. Første date er og forblir et møte for å se om man vil date

Jepp. Helt enig. Finne ut om man har kjemi og man vil treffes igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...