Gå til innhold

Er det en myte; eller er det vanskelig å bo i Kristiansand uten å være medlem av en menighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 11.12):

Bare lurer:)

Anonymkode: 27776...203

Tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fra en kristen selv, er det trist å se hvor mange som misbruker kristendommen på slik måte. Fikk nylig en oppvekker da jeg trodde jeg skulle ha det kjekt på bibelkurs med superhyggelige mennesker, bare for å finne ut at de ønsker å konvertere meg... Jeg var ikke korrekt kristen og ville selvsagt komme til Helvete dersom jeg ikke var som dem. Det er så ukristen og det er skummelt at de ikke ser dette her selv. Det er ikke akkurat dette Jesus ønsker for menneskeheten, og dette er IKKE veien til frelselse!

Anonymkode: 2b202...b8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet om en bydel i Kristiansand som har mange Brunstad church medlemmer(tidligere Smiths venner?) Åpenbart at de barna bærer med seg noen gufne verdier fra foreldrene(homofili er æsj og en stor synd) . De har jo også en haug av barn, så hos enkelte virker oppfølgingen noe så som så(gjelder sikkert ikke alle). Etter å ha sett dokumentaren om den sekten på NRK så gjør jeg det jeg kan for å styre mine barn bort fra vennskap med disse barna. Ellers merker vi lite til kristendommen. 

Anonymkode: cac2c...e54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...