Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg rundt fremmede menn du synes er kjekke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner med ukontrollert sikling. Neida. Jeg kan bli veldig rød i trynet. Men det kan jeg også ellers, når jeg henger med dødelige folk, så det er mange som har vært overbeviste om at jeg er stormforelsket i dem. Men jeg har hørt at det å rødme er en slags måte kroppen sier "unnskyld for min eksistens" på. Jeg er også en veldig fiklete person, så kan sitte og tvinne håret rundt fingeren mens jeg snakker med folk for eksempel. Der har det også blitt misforstått som interesse, når det egentlig bare var et tegn på stress. Jeg prøver egentlig å unngå å møte på kjekkaser, da har jeg det best.

Anonymkode: b095f...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Begynner med ukontrollert sikling. Neida. Jeg kan bli veldig rød i trynet. Men det kan jeg også ellers, når jeg henger med dødelige folk, så det er mange som har vært overbeviste om at jeg er stormforelsket i dem. Men jeg har hørt at det å rødme er en slags måte kroppen sier "unnskyld for min eksistens" på. Jeg er også en veldig fiklete person, så kan sitte og tvinne håret rundt fingeren mens jeg snakker med folk for eksempel. Der har det også blitt misforstått som interesse, når det egentlig bare var et tegn på stress. Jeg prøver egentlig å unngå å møte på kjekkaser, da har jeg det best.

Så med andre ord er det umulig å tolke dine signaler.

Anonymkode: 0065c...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (13 timer siden):

Normalt.

Kjekk er ikke ensbetydende med bra fyr.

Så sikler ikke som ei bikkje som lukter kjøttstykke på grillen nei.

Hvem er det som vekker oppmerksomheten din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så med andre ord er det umulig å tolke dine signaler.

Ja! På ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off det er en jeg møter i jobbsammenheng, og jeg har alltid synes at han er utrolig kjekk. Han er gift og har barn nå, og vi er voksne. Men de få gangene jeg ser han, blir jeg helt satt ut. Prøver alltid å være ekstra hyggelig, men det blir bare teit . 

Anonymkode: e934e...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på settingen man møtes i.

Noen smiler jeg til, noen kikker jeg litt ekstra på, noen snur jeg meg bort fra, noen oppfører jeg meg helt normalt til, noen går jeg bare rett forbi.

Anonymkode: 5a97a...7b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Off det er en jeg møter i jobbsammenheng, og jeg har alltid synes at han er utrolig kjekk. Han er gift og har barn nå, og vi er voksne. Men de få gangene jeg ser han, blir jeg helt satt ut. Prøver alltid å være ekstra hyggelig, men det blir bare teit . 

Anonymkode: e934e...033

Ikke vær ekstra hyggelig mot han, han er gift med barn og du skal ikke friste han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en nydelig, kjekk og sjarmerende mann smiler jeg mye. Kanskje flørter litt, er åpen og vennlig 😀

Anonymkode: e777d...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer an på settingen man møtes i.

Noen smiler jeg til, noen kikker jeg litt ekstra på, noen snur jeg meg bort fra, noen oppfører jeg meg helt normalt til, noen går jeg bare rett forbi.

Anonymkode: 5a97a...7b7

Hvorfor snur du deg bort fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 18.04):
AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 17.45):

Hva du ikke skjønner? Jeg behandler alle folk helt likedan. Jeg blir kvalm av folk som behandler meg mye bedre når jeg er veldig pent kledd. For jeg mener vi er alle like. Uansett hva vi jobber som eller ikke. 

Anonymkode: 24061...e65

Tvilsomt.

Hvorfor er det tvilsomt? Behandler ikke du alle mennesker likt? Det gjør jeg alltid uten unntak. Bortsett fra kanskje en åpenbart drittsekk av en mann, en skikkelig klyse. 

Anonymkode: b0028...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat helt vanlig som med alle andre menn. Og kvinner.

Det finnes ingen koder du kan finne ut av her. Nesen vår begynner ikke å lyse opp rødt eller vi begynner å mjaue veldig høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir utrolig keitete og rar med menn jeg finner kjekke. Er de mye yngre enn meg går det fint, men er de samme alder eller eldre blir jeg nærmere stum og rødmer dersom jeg må kommunisere med dem... Finner jeg derimot ut at de har kone/samboer/kjæreste blir jeg meg selv igjen. Rart det der.

Anonymkode: 2744f...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Akkurat helt vanlig som med alle andre menn. Og kvinner.

Det finnes ingen koder du kan finne ut av her. Nesen vår begynner ikke å lyse opp rødt eller vi begynner å mjaue veldig høyt. 

Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt som med andre. 

At en mann rent objektivt har et godt utseende, betyr ikke nødvendigvis at han er tiltrekkende for meg personlig. Jeg vil som oftest bare konstaterer at han er kjekk, og så ferdig med det. 

Det skal mer til enn et pent utseende for at hjertet mitt skal banke litt fortere. Dessuten blir jeg ikke tiltrukket av helt fremmede som jeg ikke kjenner, og vet noe mer om.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pratsom, legger litt ekstra i samtalen, smiler og ler mye. Viser mine kritthvite, pene tenner. 

Anonymkode: bc6ac...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Pratsom, legger litt ekstra i samtalen, smiler og ler mye. Viser mine kritthvite, pene tenner. 

Anonymkode: bc6ac...fb7

Tann blekning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.57):

Hvorfor er det tvilsomt? Behandler ikke du alle mennesker likt? Det gjør jeg alltid uten unntak. Bortsett fra kanskje en åpenbart drittsekk av en mann, en skikkelig klyse. 

For et fint menneske du er da, som behandler Anders Behring Breivik og din egen mor helt likt.

Anonymkode: 90941...559

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 11.05):

Holder igjen, lar dem komme til meg.

Anonymkode: 33adf...bee

Hvorfor er det skummelt å vise interesse? Virker som veldig mange kvinner synes det 

Anonymkode: c3422...f69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...