Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg rundt fremmede menn du synes er kjekke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanlig høflighet, som med alle andre.

Anonymkode: 33439...a90

Ingenting litt annerledes?

Anonymkode: 0065c...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ingenting litt annerledes?

Nei. 

Menn som med sin klesstil signaliserer at de tilhører samme sosioøkonomiske gruppering som meg, derimot? De er jeg ekstra hyggelig mot. De er «mine folk». 

Anonymkode: 550d8...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, med mindre jeg er forelsket I dem. Noe som nesten aldri er tilfelle. Er jeg forelsket i noen kan jeg bli helt kokko. Men om de sier tydelig i fra at de ikke er interessert, så er jeg god til å tvinge meg til å ikke gi de noe som helst. Da blir det helt normal behandling igjen. Gir de meg ingenting, så springer jeg ikke etter de som hodeløs kylling. 

Anonymkode: b5f7a...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei. 

Menn som med sin klesstil signaliserer at de tilhører samme sosioøkonomiske gruppering som meg, derimot? De er jeg ekstra hyggelig mot. De er «mine folk». 

Anonymkode: 550d8...316

Tilhører du overklassen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt stillere, mindre morsom og mer nervøs enn jeg bruker være.

Anonymkode: 7f0fa...aa1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Blir kanskje litt stillere, mindre morsom og mer nervøs enn jeg bruker være.

Anonymkode: 7f0fa...aa1

Ser du på han eller prøver du å la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annerledes. Jeg hater når noen behandler meg annerledes når jeg går i arbeidsklær mine. Jeg går i dress på jobb. Noen ganger så må jeg ta noen ærend når jeg har på meg dressen. Jeg kjenner jeg blir kvalm når den nesten kaster etter meg når jeg kommer inn. Så står det flere folk der før meg. Svarer hyggelig at disse er nok før meg. 

Anonymkode: 24061...e65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir kvalm når den nesten kaster etter meg når jeg kommer inn. Så står det flere folk der før meg. Svarer hyggelig at disse er nok før meg. 

Anonymkode: 24061...e65

Jeg skjønner ikke helt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sjenert! Nå som jeg er singel kan jeg gjerne prøve å overvinne sjenansen og forsøke å oppnå kontakt - men dersom han ikke virker spesielt interessert tilbake trekker jeg meg fort bort. Da kryper jeg inn i skallet igjen og forsøker å overse ham.

Anonymkode: 4c514...251

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir sjenert! Nå som jeg er singel kan jeg gjerne prøve å overvinne sjenansen og forsøke å oppnå kontakt - men dersom han ikke virker spesielt interessert tilbake trekker jeg meg fort bort. Da kryper jeg inn i skallet igjen og forsøker å overse ham.

Hvordan forsøker du å oppnå kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg problemer med å ikke falle. Musa lekker av kåthet og det blir glatt. Så det er lett å legge merke til når jeg ser noe jeg liker.

Anonymkode: cb0af...ea7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan forsøker du å oppnå kontakt?

Det spørs litt i hvilken situasjon man befinner seg. Det første er vel å forsøke å få øyekontakt med vedkommende. Om det er i en setting hvor det ikke blir helt merkelig å forsøke å komme i prat, så gjør jeg gjerne det. Andre ganger blir det med et smil. Men jeg blir ekstremt var for hvordan han gjengjelder eller ikke, så jeg kan fort trekke meg bort igjen om jeg føler at det ikke er gjensidig interesse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da har jeg problemer med å ikke falle. Musa lekker av kåthet og det blir glatt. Så det er lett å legge merke til når jeg ser noe jeg liker.

Anonymkode: cb0af...ea7

🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullete og sjenert, mister kontroll og sjarm, kan bli spydig i mangel av kontroll 😅 som når jeg er forelska, med andre ord. Går alltid like dårlig.

Får jeg litt tid på meg og blir tryggere så blir jeg meg selv igjen.

Anonymkode: 4bad9...429

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på utstrålingen hans. Er han vennlig så er jeg det tilbake. Det er vanlig høflighet tenker jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfører meg som jeg ikke bryr meg, som slike andre fremmede, hvem bryr seg om at noen er kjekke, sikkert rasshål på innsiden da.

Anonymkode: dcb27...750

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...