Gå til innhold

Stenge noen ute fra barnas liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Carrot skrev (På 11.12.2024 den 11.30):

svaret ditt er litt sånn godagmannøkseskaft og ikke et svar på det jeg egentlig spør om så jeg prøver igjen;

er du enig med mor i hennes vurdering eller er du ikke, det kommer litt uklart frem siden du skrev og jeg spurte:

1) Hva betyr dette, er du eller er du ikke enig med barnets mor om at denne personen er giftig? I så fall klarer du vel å se det objektivt? Den setningen er forvirrende og tildels motsigende. 

Men jeg velger tolke deg som at du er enig med mor og hennes vurderig og står da igjen med; hva er poenget ditt med tråden? Hva er det du egentlig lurer på? 
Personen er giftig skriver du, da er vel svaret tydelig at en bør skjerme barn mot giftige mennesker som forelder, det er en av de viktigste rollene man har. 

Jeg synes ikke det var så vanskelig å forstå ham.. Han er enig med mor men han lurer på om han (og mor) ikke ser dette objektivt fordi de står i situasjonen selv. Så han lurer vel på hva andre mener og skrev derfor tråden. Alle tråder trenger ikke være "har jeg eller den andre forelderen rett".

Jeg kan se problemstillingen. Min mann hadde besteforeldre han hadde et godt forhold til. De var etter alt han har fortalt gode besteforeldre og han var der mye. Men de var ikke like gode foreldre for min manns forelder. Det var fremdeles et forhold der da, vet ikke om det var giftig på den måten som TS beskriver denne personen de er i familie med. Poenget er at det kan finnes relasjoner som kanskje er dårlige mellom x og y men ikke mellom x og y sine barn. Men tenker slik TS beskriver det her at det nok er lurt å kutte kontakten en periode også kontakten for barna. Men ville ikke snakket om det som straff, bare sagt at det var for å skjerme barna så lenge personen oppfører seg dårlig mot barnas mor.

Anonymkode: 3ef20...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du konfliktsky TS? 
Er nesten sånn at det virker som du ikke er tøff nok til sette grenser ovenfor denne manipulerende og ondskapsfulle personen ? 
Det må handle om noen sin svigermor , og kanskje TS sin mor ? 
Husk at barna blir brukt av denne personen. Forsøk på manipulering for å få barna til å gå mot sin mor . 
Ta deg sammen og støtt barna dine sin mor ! 

Anonymkode: 40db1...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...