AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Sjekket kaloriforbruket på 1 times styrketrening i dag på en nettside. La inn vekt og varighet og det står at jeg har forbrent 250 kcal. Synes det var veldig lite, synes jeg har trent både godt og hardt. Noen som har noen innspill? Anonymkode: 9e013...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:17 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Ikke urealistisk det. Anonymkode: df414...d99 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:17 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Syns det høres mye ut jeg da. 😅😂 Anonymkode: ce2aa...d82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:20 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns det høres mye ut jeg da. 😅😂 Anonymkode: ce2aa...d82 Enig. Anonymkode: c1357...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:08 #5 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 Skal du brenne kalorier må du nok ha inn litt cardio. Når jeg løper i en time(13 km), forbrenner jeg over 800 kalorier, f.eks. Anonymkode: 4effd...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet tirsdag kl 23:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 23:14 Hvis målet er å brenne flest mulig kalorier på kortest mulig tid, så bør du heller løpe på mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:17 #7 Del Skrevet tirsdag kl 23:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Anonymkode: c1357...15a AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns det høres mye ut jeg da. 😅😂 Anonymkode: ce2aa...d82 Alt for mye ja Anonymkode: a094a...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #8 Del Skrevet i går, 06:47 Jeg forbrenner over 400 på en hardøkt med bein, men på en en overkroppsøkt forbrenner jeg mellom 200-300 kalorier. Avslutter som oftest med cardio. Økten i går, 1,t 20 min, bein, sykling og intervall på mølle: ca 700 kalorier. Anonymkode: 660e8...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #9 Del Skrevet i går, 06:56 Cardio forbrenner nok mest, jeg forbrenner 550 kcal på en rolig 8 km jogge-økt. Så en god kombinasjon av styrke og cardio er best. Anonymkode: 55c7a...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #10 Del Skrevet i går, 07:05 Det stemmer nok det. Hvis du trener på morgenen, så får du jo også fordelen ved at forbrenningen øker noe resten av dagen, dog ikke like mye som ved intervalltrening eller HIIT. Når man ser på kaloriene, er det jo derfor man sier at ved vektnedgang, så er trening grammene og maten er kiloene. Det skal ekstremt mye til å forbrenne alt vi dytter i oss med trening. Det er fra maten vi faktisk kan kontrollere det. Menn treningen er viktig for hjertet og kroppen generelt, og for det mentale! Anonymkode: e4033...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #11 Del Skrevet i går, 07:49 Trening er veldig bra for å gå ned i fettprosent, men ikke fordi du bruker så mange kalorier på selve treningen. Trening bidrar til at kroppen utnytter energien bedre og bl.a bruker den til å bygge muskelmasse i stedet for å lagre den som fett. Anonymkode: 7b821...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Da trener du ikke veldig hardt. Jeg har gjerne 600 kcal forbrent på en times styrketrening. Da legger jeg også gjerne inn noen intervaller med SkiErg for å få opp pulsen, men dette har ikke det helt store utslaget på kaloriene i forhold til selve styrkedelen av økta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Det hørtes litt lavt ut. Men det finnes ingen fasit på hvor mye man forbrenner. Å telle kcal på trening er egentlig bare tull. Spis mindre og spis sunnere og få i deg mer protein. Så vil den styrketreningsøkta di virkelig gi effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden En god økt på en romaskin forbrenner godt!! Anonymkode: c5486...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå