AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 For så å backe ut uten å si fra, og uten at de svarer på melding eller anrop?!?!!!!! Spesielt når det er et gjentakende mønster? Kjenner jeg blir sprø. Hva er det som kan ligge bak sånt? Anonymkode: 35c17...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Folk…… Anonymkode: 4f499...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Et ønske om å bidra, men manglende evne til å gjennomføre. Anonymkode: 15aab...dcc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 Når det er et gjentagende mønster så trenger du strengt tatt ikke å forvente et annet resultat en forrige gang. Jeg tror vi mennesker har glede av å hjelpe hverandre, jeg vil gjerne hjelpe til der jeg kan men det må bli på mine premisser, for eksempel at jeg kommer innom å hjelper deg med hva det nå var etter at jeg er hjemme fra en tur i skogen. Kjedelig når en avtale er gjort å bli stående alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå