AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #101 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (3 timer siden): Er du Tått? Ellers var det du som siterte meg i utgangspunktet, angående mitt svar til at Tått ville ha kvinner som ikke klarte å holde fingrene av ham første daten. Så det er mitt referansepunkt angående å delta i denne tråden. Første kvelden er umiddelbart for min del. Mine menn har ventet noen uker. Han som ble min mann måtte vente kortest tid, for vi hadde faktisk sex andre gangen vi møttes. Da hadde vi imidlertid delt en natt sammen (Første treff, men ingen sex. Vi pratet hele natten.) og snakket i telefonen flere ganger daglig i tre uker. Så jeg kjente ham likrvel godt nok da det skjedde, selv om bare andre fysiske treff. Andre menn traff jeg mange ganger før jeg kom dit. Jeg hadde ikke sex før jeg var klar for det. Synes det er det rette. Jeg har også bare "brukt tiden " til noen menn. I min verden var de da under vurdering, og så falt de gjennom/vi passet ikke sammen. Jeg brukte ikke tiden deres for å være ugrei, men for å gi det en reell sjanse, men så utviklet det seg ikke i riktig retning. Kunne selvfølgelig bare droppet dem etter 1 date dersom jeg ikke var sikker da, men isåfall hadde jeg droppet absolutt alle menn jeg noen gang har truffet. Jeg synes helt oppriktig at kvinner ikke skal ha sex med menn før de oppriktig ønsker det, og om noen da blir sur for at man "brukte tiden deres" får man være glad for at det ikke ble han. Det skal jo være riktig, ikke en betaling for at mannen orket å bruke tid med deg, og ellers uten betydning. Kvinner flest leter etter sin livspartner, ikke etter et meningsløst knull. De kvinner som leter etter meningsløse knull har det kjapt. Applaus for dette svaret. Veldig mye fornuft her! Kan ikke menn klare å vente et par uker, er de ikke verdt det heller. Anonymkode: 72b51...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 15. desember 2024 #102 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (5 timer siden): Altså, om den taktikken var suksess skulle det skjedd en eneste gang. At du bare vil pule og ikke ha forhold er jo ikke særlig relevant for å ende i seriøst forhold. Forstår ikke helt hvor du vil hen men jeg har aldri gått etter kun sex hvis det er det du mener?...Selv lange forhold tar slutt en gang vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #103 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (4 timer siden): Han som ble min mann måtte vente kortest tid, for vi hadde faktisk sex andre gangen vi møttes. Pulte på date nr2, altså det som veldig mange av oss menn tenker er naturlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #104 Del Skrevet 15. desember 2024 Er så redd for å aldri møte noen. Har en svært vanskelig fortid med nærhet, å vil aldri klare å utforske om det er mulig å ha kjæreste eller sex liv, når menn er så skummle og bare vil ha sex fortest mulig før jeg vet hvor de står politisk. Syns ikke noe om å få slippe nær meg, før dere prøver å være nær meg som menneske. Men går greit å være singel, selv om det er ensomt. Anonymkode: 5598b...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #105 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så redd for å aldri møte noen. Har en svært vanskelig fortid med nærhet, å vil aldri klare å utforske om det er mulig å ha kjæreste eller sex liv, når menn er så skummle og bare vil ha sex fortest mulig før jeg vet hvor de står politisk. Syns ikke noe om å få slippe nær meg, før dere prøver å være nær meg som menneske. Men går greit å være singel, selv om det er ensomt. Anonymkode: 5598b...842 Politisk var et eksempel på hvor lite en kjenner hverandre. Har ikke sett albuene før dere tenker dere inn i musa. Det er så teit. Anonymkode: 5598b...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 15. desember 2024 #106 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Politisk var et eksempel på hvor lite en kjenner hverandre. Har ikke sett albuene før dere tenker dere inn i musa. Det er så teit. Anonymkode: 5598b...842 Ja de fleste menn tror dessverre kvinner er små menn uten pikk bare og forstår dere ikke..det går begge veier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #107 Del Skrevet 15. desember 2024 G1987 skrev (2 timer siden): Pulte på date nr2, altså det som veldig mange av oss menn tenker er naturlig... Kun han jeg giftet meg med som fikk det, og det hadde ikke skjedd om andre date hadde skjedd fort. Siden han bodde i annen by og det tok tre uker med hyppige samtaler, pluss at han kom hjem til meg på besøk, ja så slapp han flere dater uten først. Vi hadde liksom hatt de datene på telefonen. Vi hadde pratet flere ganger daglig i tre uker. En annen ventet 2-3 måneder, og flere var jeg på noen dater med uten at det kom til sex. Hvilket jeg ikke har noe dårlig samvittighet for angående "å bruke tiden deres". Det var jo for å gi dem en reell sjanse jeg møtte dem flere ganger, men så var det ikke noe potensiale der. Høres ut som jenter forventes å ha sex med hver eneste de dater nå. Det synes ikke jeg er greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #108 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg hadde hadde null problem med å vente opptil flere måneder om damen ønsket det og om hun handler konsekvent. Om hun vanligvis ligger med folk hun dater tidlig hadde det vært et enormt rødt flagg for meg å skulle vente. Anonymkode: cb658...a6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #109 Del Skrevet 15. desember 2024 Flintis skrev (6 timer siden): Jeg ble omgangsvenn med en dame jeg syntes var søt da jeg studerte. Var mye på besøk ihvertfall 2-3 ganger i uken. Ble vel ganske betatt uten å få til å formidle dette. Etter en 7-8 måneder fant hun seg en kjærest. Da måtte jeg formidle min interesse for å bli avvist og få en avslutning. Jeg har vel endt opp med synet få det seksuelle på plass tidlig, så får en se hva som skjer. utrolig sterkt gjort. Anonymkode: 4d4f9...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #110 Del Skrevet 15. desember 2024 G1987 skrev (2 timer siden): Pulte på date nr2, altså det som veldig mange av oss menn tenker er naturlig... hvordan utviklet relasjonen deretter? ble det date 3 og 4 også? Anonymkode: 4d4f9...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #111 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvordan utviklet relasjonen deretter? ble det date 3 og 4 også? Anonymkode: 4d4f9...33d Jeg kommenterte jo ei annen sitt innlegg, og hu blei jo gift, så.. Hu JEG driver å treffer/snakker med, vi pulte på 1. treff, men da hadde vi prata daglig i et par mnd, og vi visste begge hva vi gikk til, og var superklar for hverandre. Da kunne vi nyte hverandre, istedefor at vi halvkleint skulle sitte å se på hverandre å finne ut om jobb, familiesituasjon osvosv, vi kjente jo hverandre allerede, og hadde lysst å se om vi kunne ta det videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #112 Del Skrevet 15. desember 2024 G1987 skrev (31 minutter siden): Jeg kommenterte jo ei annen sitt innlegg, og hu blei jo gift, så.. Hu JEG driver å treffer/snakker med, vi pulte på 1. treff, men da hadde vi prata daglig i et par mnd, og vi visste begge hva vi gikk til, og var superklar for hverandre. Da kunne vi nyte hverandre, istedefor at vi halvkleint skulle sitte å se på hverandre å finne ut om jobb, familiesituasjon osvosv, vi kjente jo hverandre allerede, og hadde lysst å se om vi kunne ta det videre.. Synes det er stor forskjell på å ha pratet mye og lenge innen sex og å ikke ha det. Både i mitt og ditt tilfelle var det et kjennskap som ikke nødvendigvis er tilfellet på 1 eller 2 date. Stort sett datet jeg over tid, men hadde heller ikke så intens daglig dialog som med ham jeg ble gift med med de fleste jeg datet. Det har jeg kun hatt med en mann tidligere, og han ble også min kjæreste. Vi var sammen fire år. Der var det imidlertid også flere treff før sex, for han bodde i samme by. Det hadde det sikkert vært angående han jeg giftet meg med også dersom vi bodde i sammen by. Han prøvde å få til et treff til før jeg dro. Forlot meg kl 10 på morgenen, og kl 12 ringte han for å høre om jeg rakk et treff før jeg måtte dra, men da hadde jeg allerede dratt. Isåfall kunne jeg jo sagt sex på tredje treff, om jeg hadde rukket en kaffe med ham før jeg dro. 😄 Det var ingen nærmest ukjent mann jeg gikk til sengs med da det skjedde, selv om kun andre fysiske treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #113 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (17 minutter siden): Synes det er stor forskjell på å ha pratet mye og lenge innen sex og å ikke ha det. Både i mitt og ditt tilfelle var det et kjennskap som ikke nødvendigvis er tilfellet på 1 eller 2 date. Stort sett datet jeg over tid, men hadde heller ikke så intens daglig dialog som med ham jeg ble gift med med de fleste jeg datet. Det har jeg kun hatt med en mann tidligere, og han ble også min kjæreste. Vi var sammen fire år. Der var det imidlertid også flere treff før sex, for han bodde i samme by. Det hadde det sikkert vært angående han jeg giftet meg med også dersom vi bodde i sammen by. Han prøvde å få til et treff til før jeg dro. Forlot meg kl 10 på morgenen, og kl 12 ringte han for å høre om jeg rakk et treff før jeg måtte dra, men da hadde jeg allerede dratt. Isåfall kunne jeg jo sagt sex på tredje treff, om jeg hadde rukket en kaffe med ham før jeg dro. 😄 Det var ingen nærmest ukjent mann jeg gikk til sengs med da det skjedde, selv om kun andre fysiske treff. Poenget mitt, er at du og jeg virker jo igrunn å være veldig enige, og at "man skal på på 10 dater" el.l. ikke betyr noe som helst. Om jeg matcher med ei på tinder, som ikke engang kan gi meg litt av tiden hennes til å finne ut hvordan hun er som person, hva som tenner, hva hun liker og vil, så gidder heller ikke jeg å bruke min tid på å treffe vedkommende.. 'kjenne på kjemi eller ei'.. kan vi ikke bli kjent, er det ikke noe kjemi alikevel, samme hvor mange middager og turer hun mener hun fortjener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #114 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) G1987 skrev (14 minutter siden): Poenget mitt, er at du og jeg virker jo igrunn å være veldig enige, og at "man skal på på 10 dater" el.l. ikke betyr noe som helst. Om jeg matcher med ei på tinder, som ikke engang kan gi meg litt av tiden hennes til å finne ut hvordan hun er som person, hva som tenner, hva hun liker og vil, så gidder heller ikke jeg å bruke min tid på å treffe vedkommende.. 'kjenne på kjemi eller ei'.. kan vi ikke bli kjent, er det ikke noe kjemi alikevel, samme hvor mange middager og turer hun mener hun fortjener.. Ja. Noe bestemt antall dater er meningsløst. Sex bør man ha når man ønsker det og det føles riktig. Før det blir svært negativt og å vente lenge etter det, bare for å vente, er jo et spill. Sexprat med en gang har jeg aldri vært interessert i, bortsett fra den ene gangen jeg helt faktisk gikk inn for å få en elsker, og kun det. Ikke for å være ugrei, jeg forstår jo at det å markedsføre seg utelukkende positivt under dating er naturlig, men hva menn sier om hvordan de er som elsker og hvordan de er som elsker har ingen naturlig sammenheng, så det må man bare finne ut av i praksis når man er klar for det. 😅 Antar det er det samme for kvinner egentlig. Endret 15. desember 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #115 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (4 minutter siden): Ja. Noe bestemt antall dater er meningsløst. Sex bør man ha når man ønsker det og det føles riktig. Før det blir svært negativt og å vente lenge etter det, bare for å vente, er jo et spill. Sexprat med en gang har jeg aldri vært interessert i, bortsett fra den ene gangen jeg helt faktisk gikk inn for å få en elsker, og kun det. Ikke for å være ugrei, jeg forstår jo at det å markedsføre seg utelukkende positivt under dating er naturlig, men hva menn sier om hvordan de er som elsker og hvordan de er som elsker har ingen naturlig sammenheng, så det må man bare finne ut av i praksis når man er klar for det. 😅 Antar det er det samme for kvinner egentlig. Hvordan folk er i senga, i forhold til hva di beskriver seg som er jo en ting. Men for meg er det f.eks. totalt bortkastet å bruke noe tid på ei som synes BJ er ekkelt, eller noe så enkelt som doggy. Hvis hun er der at sex er lik misjonær i mørket under dyna, er vi dessverre ikke kompatible, og det blir jo bare tull at vi begge skal bruke masse tid å penger, og i værste fall få følelser for hverandre, når vi rett og slett ikke passer sammen. Det er jo nok av tråder her, hvor den ene eller andre parten i et forhold bærer sin arme råd, og stort sett får menn beskjed om å støvsuge og bære ut søpla, og kvinner anbefaling om enten å være utro, eller pakke bagen å dra. Det er sånnt jeg er overbevist om at ofte kunne vært unngått ved å tørre å være litt mer åpen og direkte. JEG tenner på blowjob, doggy er favoritt stillingen min, og gjerne med en tommel i analen hennes, det er noe JEG ønsker av en kvinne. Om det er noe hun synes er forkastelig, så er jo det fair. Men om hun ikke synes det, og forteller meg hva hun liker og tenner på, og det er noe jeg ikke synes er forkastelig, så ønsker jeg jo å bli videre kjent med henne. For meg er sex en veldig viktig del i en relasjon, og jeg har lært viktigheten av å kunne prate om det. Derfor er det for meg helt avgjørende at motparten kan gi litt av seg selv, og dersom ikke, og det forventes at jeg skal komme ridene på hvit hest å ta henne med storm, så, får får vi lete videre begge 2.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #116 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) G1987 skrev (18 minutter siden): Hvordan folk er i senga, i forhold til hva di beskriver seg som er jo en ting. Men for meg er det f.eks. totalt bortkastet å bruke noe tid på ei som synes BJ er ekkelt, eller noe så enkelt som doggy. Hvis hun er der at sex er lik misjonær i mørket under dyna, er vi dessverre ikke kompatible, og det blir jo bare tull at vi begge skal bruke masse tid å penger, og i værste fall få følelser for hverandre, når vi rett og slett ikke passer sammen. Det er jo nok av tråder her, hvor den ene eller andre parten i et forhold bærer sin arme råd, og stort sett får menn beskjed om å støvsuge og bære ut søpla, og kvinner anbefaling om enten å være utro, eller pakke bagen å dra. Det er sånnt jeg er overbevist om at ofte kunne vært unngått ved å tørre å være litt mer åpen og direkte. JEG tenner på blowjob, doggy er favoritt stillingen min, og gjerne med en tommel i analen hennes, det er noe JEG ønsker av en kvinne. Om det er noe hun synes er forkastelig, så er jo det fair. Men om hun ikke synes det, og forteller meg hva hun liker og tenner på, og det er noe jeg ikke synes er forkastelig, så ønsker jeg jo å bli videre kjent med henne. For meg er sex en veldig viktig del i en relasjon, og jeg har lært viktigheten av å kunne prate om det. Derfor er det for meg helt avgjørende at motparten kan gi litt av seg selv, og dersom ikke, og det forventes at jeg skal komme ridene på hvit hest å ta henne med storm, så, får får vi lete videre begge 2.. For min del er også det seksuelle veldig viktig, men helt ærlig har jeg aldri lovet en mann noe som helst innen slikt fikk utvikle seg naturlig oss to mellom. Jeg har aldri og hadde aldri lovet en mann bj eller stadig doggy før jeg erfarte hvordan han helt reelt var i senga. Bj er for meg en helt naturlig del av et variert sexliv, ja doggy også, men hos meg kunne menn blåse i å forhåndsbestille slikt. Selvfølgelig ville det ikke bli bj dersom han ikke smakte godt og dette var noe han ville motta som egosex uten at jeg fikk tilfredsstillelse også, for jeg blir jo vanvittig kåt av det, og trenger noe tilbake. Jeg er ikke noe sugeservice for egoistisk mann. Jeg OGSÅ liker og trenger sex. Selvfølgelig lovet jeg ikke noe mann at doggy ble en ofte benyttet stilling før jeg visste at hans måte å gjøre det på var deilig for meg. Analsex lovet jeg så definitivt ikke, for det er fryktelig fryktelig vondt om det ikke utføres riktig, så det kunne enhver mann se langt etter om han ikke bygget opp tilliten til å ta nødvendig hensyn først. Slikt kan man ikke snakke seg til. Hjelper ikke å si man er varsom og tålmodig om man ikke er det i praksis. Helt ærlig skulle man tro enhver mann var en utrolig god elsker når man hører dem presentere seg selv, sine preferanser og sine ferdigheter, og joda jeg forstår selvsagt hvorfor, men nei, ingen løfter herfra på forhånd. Ikke har jeg avkrevd noen løfter heller, for min innstilling har vært at en seksuell relasjon skapes mellom to. Den er unik mellom to, på grunn av dynamikken de to mellom. Det du ønsker må du altså bygge opp og skape selv. Å bestille det kan du glemme. DU kan tenne så nye på bj at du blir gal av tanken, men skaper du ikke naturlig arena for det (trygghet, renslighet, god opplevelse) så blir det neppe bj på deg. At en kvinne i utgangspunktet ikke er så hypp på bj trenger derimot ikke være et absolutt hinder, for hennes negative holdninger kan være på grunn av eksen med litt dårlig hygiene, eller som holdt henne fast og fikk henne til å brekke seg. Faktorer du kan overvinne ved å skape bedre rammer og opplevelse. Et sexliv skapes relasjon til relasjon, og kan ikke bestilles. Endret 15. desember 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #117 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (3 minutter siden): For min del er også det seksuelle veldig viktig, men helt ærlig har jeg aldri lovet en mann noe som helst innen slikt fikk utvikle seg naturlig oss to mellom. Jeg har aldri og hadde aldri lovet en mann bj eller stadig doggy før jeg erfarte hvordan han helt reelt var i senga. Bj er for meg en helt naturlig del av et variert sexliv, ja doggy også, men hos meg kunne menn blåse i å forhåndsbestille slikt. Selvfølgelig ville det ikke bli bj dersom han ikke smakte godt og dette var noe han ville motta som egosex uten at jeg fikk tilfredsstillelse også, for jeg blir jo vanvittig kåt av det, og trenger noe tilbake. Jeg er ikke noe sugeservice for egoistisk mann. Jeg OGSÅ liker og trenger sex. Selvfølgelig lovet jeg ikke noe mann at doggy ble en ofte benyttet stilling før jeg visste at hans måte å gjøre det på var deilig for meg. Analsex lovet jeg så definitivt ikke, for det er fryktelig fryktelig vondt om det ikke utføres riktig, så det kunne enhver mann se langt etter om han ikke bygget opp tilliten til å ta nødvendig hensyn først. Slikt kan man ikke snakke seg til. Helt ærlig skulle man tro enhver mann var en utrolig god elsker når man hører dem presentere seg selv, sine preferanser og sine ferdigheter, og joda jeg forstår selvsagt hvorfor, men nei, ingen løfter herfra på forhånd. Ikke har jeg avkrevd noen løfter heller, for min innstilling har vært at en seksuell relasjon skapes mellom to. Den er unik mellom to, på grunn av dynamikken de to mellom. Det du ønsker må du altså bygge opp og skape selv. Å bestille det kan du glemme. DU kan tenne så nye på bj at du blir gal av tanken, men skaper du ikke naturlig arena for det (trygghet, renslighet, god opplevelse) så blir det neppe bj på deg. At en kvinne i utgangspunktet ikke er så hypp på bj trenger derimot ikke være et absolutt hinder, for hennes negative holdninger kan være på grunn av eksen med litt dårlig hygiene, eller som holdt henne fast og fikk henne til å brekke seg. Faktorer du kan overvinne ved å skape bedre rammer og opplevelse. Et sexliv skapes relasjon til relasjon, og kan ikke bestilles. Jeg har jo vitterlig aldri nevnt bestilling av hverken det ene eller andre!? Les den siste suge-pikk tråden rett under her, og se alle som skriver rett ut at æsj, hvorfor, ekkelt osvosv. Det er damer det er totalt bortkastet at skal bruke tiden sin på meg, for jeg kommer jo dessverre aldri til å leve fornøyd med di.. Selvfølgelig er sexliv noe som bygges, men det er veldig greit å få avklart at en er på noenlunde bølgelengde, før en skal investere videre i relasjonen. Jeg var sammen med ei i et års tid, som hverken ville suge(en nydusja pikk), jeg fikk slikke, knulle doggy, eller noe som helst 'lek'. Jeg elsket henne, og langt inni hjertet mitt er hun den som glapp. Men, vi var jo rett og slett ikke kompatible, og endte opp med at jeg slo opp med henne heller enn å være utro. Hjertet mitt skulle ønske vi aldri hadde møttes, og det er dessverre enda vondt å tenke på snart 20 år senere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #118 Del Skrevet 15. desember 2024 2-3 måneder er helt greit for min del. Jeg er glad i sex, men liker å være helt trygg på en person før vi går til sengs. Anonymkode: 5ed9e...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #119 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) G1987 skrev (25 minutter siden): Jeg har jo vitterlig aldri nevnt bestilling av hverken det ene eller andre!? Les den siste suge-pikk tråden rett under her, og se alle som skriver rett ut at æsj, hvorfor, ekkelt osvosv. Det er damer det er totalt bortkastet at skal bruke tiden sin på meg, for jeg kommer jo dessverre aldri til å leve fornøyd med di.. Selvfølgelig er sexliv noe som bygges, men det er veldig greit å få avklart at en er på noenlunde bølgelengde, før en skal investere videre i relasjonen. Jeg var sammen med ei i et års tid, som hverken ville suge(en nydusja pikk), jeg fikk slikke, knulle doggy, eller noe som helst 'lek'. Jeg elsket henne, og langt inni hjertet mitt er hun den som glapp. Men, vi var jo rett og slett ikke kompatible, og endte opp med at jeg slo opp med henne heller enn å være utro. Hjertet mitt skulle ønske vi aldri hadde møttes, og det er dessverre enda vondt å tenke på snart 20 år senere... Du gjør jo egentlig det når du "skal avklare" at hun godtar dine betingelser. Da kan du senere hevde at hun ikke gjør som lovet/hun løy dersom hun ikke ønsker det, selv om det skulle være noe ved din oppførsel som medførte at hun mistet lyst på noe av dette MED DEG, på grunn av dine handlinger, og ubehag ved praksisen som hun ikke hadde forventet. "Jeg er med på alt som er deilig og som føles naturlig mellom oss to." var det menn kunne få av "løfter" fra meg. Ingenting mer. Kan ikke si jeg har mistet noen gode kandidater på grunn av at jeg ikke lovet bj/doggy, eller hva det nå skulle være. Jeg har forøvig også erfart bj som æsj. Det var på grunn av smak (ikke angående renslighet), så nei, ingen løfter før praksis. Om slikt er eneste opplevelse en kvinne har til da kan det endre seg om du ikke er æsj. Nå er jeg litt slem (med god mening bak), men da skapte du heller ikke rammer og trygghet som ga en utvikling i retninger du savnet. Hva man i utgangspunktet er negativ til spiller liten rolle i et langvarig forhold. Da er det hvilken tillit og trygghet man klarer å skape seg mellom som teller. Ett år er ingenting! Rundt 2- 4 år (husker ikke) tok det nok min mann å gi meg trygghet nok til å ønske noe jeg hadde vært redd for på grunn av en så grusom traumatiske opplevelse med det at jeg egentlig hadde sagt "Aldri!", til det likevel ble naturlig oss to mellom. Fordi jeg visste 100% at han aldri ville gjøre meg vondt, og så begynte nysgjerrighet på å oppleve det med ham å likevel dukke opp. Rundt 10 år måtte jeg vente før han åpnet opp for noe jeg hadde ønske om og tente veldig på. Verdt å vente på synes jeg. Jeg har ikke akkurat hatt det vondt i mellomtiden. At alt ikke bestandig har vært på menyen i vårt sexliv betyr heller ikke at vi hadde et begredelig sexliv til slikt kom på plass. Å ha fokus på det begge nyter er lurt, og skaper tillit og trygghet som flytter grenser. Slike grenser er ikke nødvendigvis absolutte. Erfaring med "Æsj!" eller "Au!"skal selvfølgelig respekteres, men i et forhold hvor man ivaretar hverandre så godt at det blir stor trygghet har grenser og praksis det med å endre seg. Alt er ikke på menyen nå heller, og det lever vi godt med. Det som ene av oss ikke ønsker er bare fjernet fra menyen, og så merker vi oss med det som er på menyen. Godt mulig at flere ting kan bli ført på menyen også. Vi har trossalt bare vært sammen 22 år, og har forhåpentligvis minst like mange år igjen på å utvikle oss. Endret 15. desember 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #120 Del Skrevet 15. desember 2024 Trolltunge skrev (4 minutter siden): Du gjør jo egentlig det når du "skal avklare" at hun godtar dine betingelser. Da kan du senere hevde at hun ikke gjør som lovet/hun løy dersom hun ikke ønsker det, selv om det skulle være noe ved din oppførsel som medførte at hun mistet lyst på noe av dette MED DEG, på grunn av dine handlinger, og ubehag ved praksisen som hun ikke hadde forventet. "Jeg er med på alt som er deilig og som føles naturlig mellom oss to." var det menn kunne få av "løfter" fra meg. Ingenting mer. Kan ikke si jeg har mistet noen gode kandidater på grunn av at jeg ikke lovet bj/doggy, eller hva det nå skulle være. Jeg har forøvig også erfart bj som æsj. Det var på grunn av smak (ikke angående renslighet), så nei, ingen løfter før praksis. Om slikt er eneste opplevelse en kvinne har til da kan det endre seg om du ikke er æsj. Nå er jeg litt slem, men da skapte du heller ikke rammer og trygghet som ga en utvikling i retninger du savnet. Hva man i utgangspunktet er negativ til spiller liten rolle i et langvarig forhold. Da er det hvilken tillit og trygghet man klarer å skape seg mellom som teller. Ett år er ingenting! Rundt 2- 4 år (husker ikke) tok det nok min mann å gi meg trygghet nok til å ønske noe jeg hadde vært redd for på grunn av en så grusom traumatiske opplevelse med det at jeg egentlig hadde sagt "Aldri!", til det likevel ble naturlig oss to mellom. Fordi jeg visste 100% at han aldri ville gjøre meg vondt, og så begynte nysgjerrighet på å oppleve det med ham å likevel dukke opp. Rundt 10 år måtte jeg vente før han åpnet opp for noe jeg hadde ønske om og tente veldig på. Verdt å vente på synes jeg. Jeg har ikke akkurat hatt det vondt i mellomtiden. At alt ikke bestandig har vært på menyen i vårt sexliv betyr heller ikke at vi hadde et begredelig sexliv til slikt kom på plass. Å ha fokus på det begge nyter er lurt, og skaper tillit og trygghet som flytter grenser. Slike grenser er ikke nødvendigvis absolutte. Erfaring med "Æsj!" eller "Au!"skal selvfølgelig respekteres, men i et forhold hvor man ivaretar hverandre så godt at det blir stor trygghet har grenser og praksis det med å endre seg. Alt er ikke på menyen nå heller, og det lever vi godt med. Det son ene av oss ikke ønsker er bare fjernet fra menyen, og så merker vi oss med det som er på menyen. Godt mulig at flere ting kan bli ført på menyen også. Vi har trossalt bare vært sammen 22 år, og har forhåpentligvis minst like mange år igjen på å utvikle oss. Du vrir jo å vrenger på alt jeg skriver, for å kunne kverulere på det, så ser ikke noe poeng i å bruke noe videre tid på dette.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå