Gå til innhold

Menn, hvor mye sex kan dere ha på f.eks. et døgn før dere blir slitne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer litt på hvor mange utløsninger som er maks, om det er et maks og hvor lang tid det da eventuelt tar før dere får lyst på sex igjen. Er sikkert store forskjeller, men kunne vært interessant å høre. Hadde sex tre-fire ganger i natt, og da sa min faste sexpartner at han begynte å bli litt sår og var for sliten for mer.

Anonymkode: 56b11...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært noe max per natt eller døgn. Samboeren min er 43 og kan ikke ha serieutløsninger slik han pleide som 20-åring, men er klar etter 30-60 minutter igjen.

Er vi uten barna kan vi fint ha sex så mange ganger det lar seg gjøre. 4-5 ganger om morgenen, en gang eller to etter lunsj, ettermiddag, et par orgasmer når vi legger oss. Jeg kan vekke han for mer osv. Jeg er veldig kåt på han og våt, det bidrar nok til at han ikke blir sår. 

Vi har vært sammen i to år, har sex hver dag.

Anonymkode: 09106...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke vært noe max per natt eller døgn. Samboeren min er 43 og kan ikke ha serieutløsninger slik han pleide som 20-åring, men er klar etter 30-60 minutter igjen.

Er vi uten barna kan vi fint ha sex så mange ganger det lar seg gjøre. 4-5 ganger om morgenen, en gang eller to etter lunsj, ettermiddag, et par orgasmer når vi legger oss. Jeg kan vekke han for mer osv. Jeg er veldig kåt på han og våt, det bidrar nok til at han ikke blir sår. 

Vi har vært sammen i to år, har sex hver dag.

Anonymkode: 09106...28b

Ja, jeg begynte å bli litt tørr i natt, da ble vel han også litt mer sår, ikke skjedd før, jeg pleier å være veldig våt. Men da knullet han meg veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på dagsformen, meste er vel 10 iløpet av et døgn, men det blir i overkant mye, selv for meg. 2-3 iløpet av en runde i senga er perfekt 

Anonymkode: e73f9...a1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg lurer litt på hvor mange utløsninger som er maks, om det er et maks og hvor lang tid det da eventuelt tar før dere får lyst på sex igjen. Er sikkert store forskjeller, men kunne vært interessant å høre. Hadde sex tre-fire ganger i natt, og da sa min faste sexpartner at han begynte å bli litt sår og var for sliten for mer.

Når jeg har hatt sex, så er jeg ferdig i hvert fall det døgnet. Begynner å bli mange år siden jeg gadd sex flere ganger på et døgn.

Hadde fysisk klart det, men er mentalt ferdig med sex en god stund etter en «omgang»

3-4 ganger på en natt er helt uaktuelt og har vel egentlig aldri fristet. Heller ikke da jeg var 17.

Anonymkode: 01e6d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klart 7-8 utløsninger én gang, men foretrekker 1-2 lange runder på 1-2 timer i stedet.

Anonymkode: a7ced...fe3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...