Gå til innhold

er det noe feil i psyken min? Bør jeg heller oppsøke psykolog, eller er det helt ok å ville treffe denne mannen igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi kjenner hverandre ikke så godt. Vi har tilbrakt tid sammen en håndfull ganger. Jeg fikk et godt inntrykk av ham. Rolig og reflektert type. 

Jeg ble litt overrasket da vi hadde sex første gang. Han lot meg ikke holde på med vorspiel særlig lenge før han brettet meg rundt og kjørte meg så det sang. 

Jeg var vel rett og slett et spørsmålstegn da jeg gikk hjem den kvelden. Men de neste dagene merket jeg hvor voldsomt opphisset jeg ble av å tenke på sexen vi hadde. Fant snart ut av at dette ville jeg ha igjen. Det lot jeg ham vite. 

Andre gangen ble det enda røffere og han klasket til meg et par ganger på baken. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt men i etterkant har jeg fundert på hva som lå bak denne oppførselen. Første gangen spurte han ihvertfall om han kunne sprute inn i meg f.eks før han gjorde det. Andre gangen kjørte han bare på uten å avklare om jeg i det hele tatt ville bli klasket til eller ikke. 

Jeg var atter ett spørsmålstegn da jeg gikk hjem den kvelden. Visste liksom ikke hvordan jeg skulle få sortert tankene.  

I de påfølgende dagene merket jeg at jeg ble (og blir) vanvittig pirret av å tenke på sexen vi hadde. Jeg vil gjerne repetere. 

Men... hva skjer så den tredje gangen? Blir det bare røffere og røffere helt til jeg ender opp med blåflekker? Er det galskap å ville møte denne mannen igjen? Jeg har nå etter andre gangen foreløpig ikke sagt noe om at jeg vil ha mer. Men han kommer til å kontakte meg etterhvert. 

Jeg har litt betenkningstid nå fordi han har reist til en helt annen tidssone, og skal være borte i nesten halvannen måned. 

Klart - vi må jo snakke sammen og avklare hvor grensene går før en eventuell tredje gang. Men jeg lurer på om jeg kan ta sjansen på at det holder. Han har muskler nok til å holde meg fast uansett. 

Jeg har så lyst på masse mer sex med den her mannen, men samtidig er jeg litt redd. Er det meg som er gal? 

Anonymkode: 247ec...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gal. Du er ambivalent.

Du liker røff sex. Du er forvirret fordi det er noe som skurrer. Det som skurrer er at han kjører på med røff sex uten at dette er avklart mellom dere og uten at du har et avklart forhold til det selv.

Jeg synes ikke dette høres bra ut. Jeg har hatt samme følelsen selv. Man kan like noe, men føle seg så lite ivaretatt at man også er veldig forvirret og redd. Det er ikke en god følelse. For min del var det nedbrytende uten at jeg så det selv, før jeg plutselig følte meg veldig alene og uverdig.

Jeg kuttet det ut. Det er jeg glad for. Det var en type nedbrytende sex, ikke fordi det var noe galt i sexstilen, men fordi den var forvaltet dårlig. Røff sex krever tillit, lydhørhet og trygge rammer. Han jeg hadde sex med var ikke slem, men han forstod ikke det. Han trodde det bare var å ha røff sex, dirty talke i vei ved å kalle meg ting og ikke ivareta eller å følge med på partneren sin. Jeg har i ettertid hatt samme type sex med en partner som var oppmerksom, lydhør og der det var tillit. Megabra, og ingen ambivalens eller ekle følelser.

Du må selv ta avgjørelsen, men dette er min erfaring.

Anonymkode: 7ac27...121

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er ikke gal. Du er ambivalent.

Du liker røff sex. Du er forvirret fordi det er noe som skurrer. Det som skurrer er at han kjører på med røff sex uten at dette er avklart mellom dere og uten at du har et avklart forhold til det selv.

"Men de neste dagene merket jeg hvor voldsomt opphisset jeg ble av å tenke på sexen vi hadde. Fant snart ut av at dette ville jeg ha igjen. Det lot jeg ham vite."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står i spagat mellom kroppens behov og det følelsesmessige. Hvis du på ekte er redd for hvor dette vil ende («han kan holde deg fast»), så er det viktig å ta det på alvor. Kanskje han ikke vet hvor grensene går? Du har ikke 100% tillit til at han ikke vil voldta deg om du stopper ham. Det er rødt flagg. 

Det kan jo være at han tror sex skal være bare på hans premisser? I så fall må jo det korrigeres. 

Anonymkode: b0ca8...b1a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoretisk sett skrev (3 minutter siden):

"Men de neste dagene merket jeg hvor voldsomt opphisset jeg ble av å tenke på sexen vi hadde. Fant snart ut av at dette ville jeg ha igjen. Det lot jeg ham vite."

Hvis du ikke ser ambivalensen i innlegget som helhet, kan jeg ikke hjelpe deg.

Hun insinuerer oppriktig at hun til med er redd for at han kan voldta henne. Noe som for øvrig bør få ens egne lamper til å blinke rødt. Hun stoler altså ikke helt på om han vil overholde grensene som blir satt.

Innlegget skriker ambivalens.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette hørtes ut som veldig røff sex, jeg da. Tror nesten alle menn jeg har liggi med har klasket meg på rumpa når de tar meg bakfra. Veldig vanlig.
Men siden du er ambivalent, er det jo noe som føles feil for deg/utrygt. Så tenker du bør ta en prat med ham om grensene dine, hva du vil og ikke. Man må være trygg i en seksuell relasjon uansett hvor hard sexen er.

Anonymkode: f7f67...596

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns ikke dette hørtes ut som veldig røff sex, jeg da. Tror nesten alle menn jeg har liggi med har klasket meg på rumpa når de tar meg bakfra. Veldig vanlig.
Men siden du er ambivalent, er det jo noe som føles feil for deg/utrygt. Så tenker du bør ta en prat med ham om grensene dine, hva du vil og ikke. Man må være trygg i en seksuell relasjon uansett hvor hard sexen er.

Enig i deg her.

Dette er jo.... bare barnemat. Men skjønner for en vanilje-person at dette ble jo reine fifty shades for grey

Anonymkode: 73c0e...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, enig nok, men åpenbart en slags inngang til noe hun ikke har opplevd. Ellers er det røft nok å ligge med en man ikke kjenner som avbryter forspillet for så og vende deg rundt og "knulle deg så det synger". Ikke min tilnærming til fremmede mennesker uansett hvor mye jeg kan like å leke med dominans. Når man tar noen bak fra kan man ikke se ansiktet deres, og å bare kjøre på bakfra uten å ha tilgang til ansiktsuttrykket til mennesker man ikke egentlig kjenner til eller vet hva liker. Veeeel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns ikke dette hørtes ut som veldig røff sex, jeg da. T

nei, isolert sett er ikke litt "ris på rumpa" særlig røft. Men i dette tilfellet var det noe aggressivt over det hele. Måten han tok meg på og hvordan han nesten måtte ta seg sammen for å slutte å "slå". Jeg vet ikke om dette er ren fantasi fra min side, men dere har sikkert selv opplevd at man får en intuitiv følelse selv om man ikke helt kan sette fingeren på noe spesielt. 

... og til tross for dette fantaserer jeg om å sex med ham igjen. .. Men jeg tror kanskje jeg skal holde meg til fantasien. Det er ikke alt som må leves. 

Stort takk til deg bak dette innlegget. Du treffer spikeren på hodet - du har helt rett! Du beskriver mitt følelseskaos veldig godt! Det er nettopp det: Han er ikke en som er opptatt av å ivareta. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Man kan like noe, men føle seg så lite ivaretatt at man også er veldig forvirret og redd.

TS

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

nei, isolert sett er ikke litt "ris på rumpa" særlig røft. Men i dette tilfellet var det noe aggressivt over det hele. Måten han tok meg på og hvordan han nesten måtte ta seg sammen for å slutte å "slå". Jeg vet ikke om dette er ren fantasi fra min side, men dere har sikkert selv opplevd at man får en intuitiv følelse selv om man ikke helt kan sette fingeren på noe spesielt. 

... og til tross for dette fantaserer jeg om å sex med ham igjen. .. Men jeg tror kanskje jeg skal holde meg til fantasien. Det er ikke alt som må leves. 

Stort takk til deg bak dette innlegget. Du treffer spikeren på hodet - du har helt rett! Du beskriver mitt følelseskaos veldig godt! Det er nettopp det: Han er ikke en som er opptatt av å ivareta. 

TS

Skjønner. Her må du jo bare stole på følelsen din, den er jo garantert riktig, føler du deg utrygg, er du utrygg. Du kan jo prøve å ta det opp, og hvis han reagerer avvisende eller negativt, er det bare å avslutte det hele. En prat er i hvert fall viktig før du har sex med ham igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

TS

Bare hyggelig!

Intuisjonen din skal du høre på. For min del var følelsen snikende og rar siden jeg hadde erfaring med mer røff sex enn den som plutselig ga meg en så rar følelse. Dessuten ser jeg på meg selv som sterk. Jeg fant ut at det var den tydelige hensynsløsheten og uforutsigbarheten, at jeg fikk følelsen av at han forlystet seg totalt på min bekostning og at han dermed fikk meg til å  føle meg som ingenting. Det er helt feil følelse. Trygg sex med dominansinnslag fratar deg verken egen trygghet, respekt eller verdi.

Lykke til og ta vare på deg selv :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde ha en prat om grenser, safewords mv før dere kjører i gang med BDSM. Det som er litt bekymringsfullt her, er at han ikke har tatt initiativ til det.

Hvis du skal ha noe mer med ham å gjøre, så sørg ihvertfall for å ta den praten først.

Anonymkode: ddcad...a50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er sexen god? Nyter du underveis? Eller er det tankene i etterkant som gir deg tenning? 

Slik sex er jo helt greit det, men lite fokus på din nytelse underveis får meg til å stusse. Vær gjerne veldig dominant men sørg for at jeg også kommer!! 

Anonymkode: 58866...b65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...