Gå til innhold

Ble satt ut av mannen på jobb i dag🙈🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg håper du dumper han og at kollegaer melder han for trakassering 

Anonymkode: 2e256...72e

Jeg har dumpet han..takket for meg i går og blokket han..det har skjedd mye mye mer som har såret meg jevnt og trutt så ville ikke bli kontakta og overtalt mer🥲men så klart det er tungt.kjemien var så god 

Anonymkode: 49e82...f5c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja funnet ut han har Tinder profil også å at han har fått sparket fra to jobber på 2 år 🙈

Holdt på å si jøss... men det er egentlig ikke overraskende når man ser hvordan han har behandlet deg (og damer på jobb). Det er tydelig at han ikke ville "ha på seg" at han er årsak til at (nok ett) forhold som ryker, ryker pga. ham og hans oppførsel, ergo har han forsøkt å provosere deg til å gjøre det slutt.

Når du gjorde det slutt, så "ga" du ikke ham det han ville. Tvert om, du satte en veldig sunn og god grense for deg selv, som tydelig viser deg at du ikke godtar å bli behandlet dårlig, og at du ser ham for den han er - en mann som ikke egner seg å være i forhold med noen, så lite respekt og omtanke han har for andre!

Du vil sikkert finne deg i å savne de gode stundene dere hadde innimellom. Minn deg selv da på at de likevel ikke var verdt det da han også har behandlet deg så dårlig og han er en så dårlig mann at han også manipulerer kvinner med å være "god" innimellom. Det sagt, så kan du likevel ta med deg mye læring fra ham, både av det gode og det dårlige. Når du minnes eller savner det som tilsynelatende var godt, så kan du tenke at det er noe du vil ha i et nytt forhold, men at det da må være godt på en bedre måte fordi det må være med en mann som oppfører seg og viser deg respekt og omtanke også utenom koselige stunder. Så tenkt også gjennom forholdet fra begynnelsen av. Nå som du vet mer av sannheten om denne mannen, hvilke tegn viste han veldig tidlig i forholdet på at han ikke var en god mann? Trolig vil du komme på at det var ting du reagerte på veldig tidlig, små mønster, småting som ble sagt eller gjort - og trolig var dette ting som du overså som misforståelser eller lignende. Om du ser slike mønster hos ham, og blir dem bevisst, så vil du mye lettere kunne avsløre slike menn tidlig, hvis du skulle ende på date med en slik. Så tenk at du skal lære av dette forholdet. Også hva du faktisk trenger i et forhold, hva du trenger av en mann, og hva du kan gi, hvordan må et forhold være for at du skal ha det bra osv.

Og når julen og nyttår kommer, og det kanskje føles tungt å være alene, minn deg selv på at siden du nå satte deg selv fri, så har du også gitt deg selv alle muligheter til å møte en genuint god mann, en som er stødig, til å stole på, en som har respekt og omtanke for andre, en du kan stole på, en du kan le med, en som du kan ha gode samtaler med og også konstruktive diskusjoner med selv når dere ev. er uenige. For alt dette er fullt mulig! Og nå har du gitt deg selv muligheten til å finne dette!

Lykke til videre! ❤️

Anonymkode: e1903...5d5

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Holdt på å si jøss... men det er egentlig ikke overraskende når man ser hvordan han har behandlet deg (og damer på jobb). Det er tydelig at han ikke ville "ha på seg" at han er årsak til at (nok ett) forhold som ryker, ryker pga. ham og hans oppførsel, ergo har han forsøkt å provosere deg til å gjøre det slutt.

Når du gjorde det slutt, så "ga" du ikke ham det han ville. Tvert om, du satte en veldig sunn og god grense for deg selv, som tydelig viser deg at du ikke godtar å bli behandlet dårlig, og at du ser ham for den han er - en mann som ikke egner seg å være i forhold med noen, så lite respekt og omtanke han har for andre!

Du vil sikkert finne deg i å savne de gode stundene dere hadde innimellom. Minn deg selv da på at de likevel ikke var verdt det da han også har behandlet deg så dårlig og han er en så dårlig mann at han også manipulerer kvinner med å være "god" innimellom. Det sagt, så kan du likevel ta med deg mye læring fra ham, både av det gode og det dårlige. Når du minnes eller savner det som tilsynelatende var godt, så kan du tenke at det er noe du vil ha i et nytt forhold, men at det da må være godt på en bedre måte fordi det må være med en mann som oppfører seg og viser deg respekt og omtanke også utenom koselige stunder. Så tenkt også gjennom forholdet fra begynnelsen av. Nå som du vet mer av sannheten om denne mannen, hvilke tegn viste han veldig tidlig i forholdet på at han ikke var en god mann? Trolig vil du komme på at det var ting du reagerte på veldig tidlig, små mønster, småting som ble sagt eller gjort - og trolig var dette ting som du overså som misforståelser eller lignende. Om du ser slike mønster hos ham, og blir dem bevisst, så vil du mye lettere kunne avsløre slike menn tidlig, hvis du skulle ende på date med en slik. Så tenk at du skal lære av dette forholdet. Også hva du faktisk trenger i et forhold, hva du trenger av en mann, og hva du kan gi, hvordan må et forhold være for at du skal ha det bra osv.

Og når julen og nyttår kommer, og det kanskje føles tungt å være alene, minn deg selv på at siden du nå satte deg selv fri, så har du også gitt deg selv alle muligheter til å møte en genuint god mann, en som er stødig, til å stole på, en som har respekt og omtanke for andre, en du kan stole på, en du kan le med, en som du kan ha gode samtaler med og også konstruktive diskusjoner med selv når dere ev. er uenige. For alt dette er fullt mulig! Og nå har du gitt deg selv muligheten til å finne dette!

Lykke til videre! ❤️

Herlighet ble helt rørt av alt de gode du skriver ❤️

det har vært mye latter og gode minner og opplevelser, men også rusmidler, kontrollbehov, avvisninger, og nå funnet ut han har vært på sjekkesider🥲

men kvinne var anonym om varslet meg i starten men jeg gikk fem på trodde hun var gal eller sjalu🙈

som du sier, dette er god læring ja ❤️jeg har et så enormt fint stort nettverk av mennesker som bryr seg både på jobb, privat og i familie ❤️dette skal jeg klare fint og komme meg over..akkurat nå er jeg sliten av å bli så mye fjern, lei meg, søvnproblemer osv.men det vil bli bedre ❤️å nå skal jeg passe på magefølelsen min fremover å hva den sier meg❤️pulsen er allerede gått ned etter 2 dager og knuten i magen har løsnet ❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er sjuk i hodet, både ovenfor deg og kollegaen. Har ikke lest alle innleggene, men vil tro at om dama var interessert i han, er hun nok ikke det lenger etter en så teit kommentar. Hadde ikke blitt kåt av det foråsidesånn..
Dummeste og flaueste jeg har lest på lenge, herregud, kvitt deg med den idioten av en mann, tipper folk på jobb ler og er pinlig berørt av han. Han kan få sparken av en sånn kommentar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 20.12):

Nei men de er venner og så han kommer sikkert til skylde på det 

Man sier da vel ikke sånt til venner?? Diskuter dette med vennene dine/hans, ingen vil synest dette er greit. Mannen din mangler mye i skallen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 18.25):

Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med .

å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn.

Stakkars deg.

Anonymkode: 3f8e6...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 6.47):

Aner ikke hva reaksjonen hennes er, men hun har vist litt interesse for han før og ender alltid opp på samme arbeidsplass som han.4 jobben de har sammen 

En av de er tydligvis en stalker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom alt nå. Fantastisk at du har greid å bryte👏👏 Hold ut, det blir bedre❤️  
Føler du for å kontakte han igjen eller han vil snakke med deg, les nøye gjennom denne tråden igjen. 

Mange klemmer til sterke og tøffe deg❤️❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (3 minutter siden):

Har lest gjennom alt nå. Fantastisk at du har greid å bryte👏👏 Hold ut, det blir bedre❤️  
Føler du for å kontakte han igjen eller han vil snakke med deg, les nøye gjennom denne tråden igjen. 

Mange klemmer til sterke og tøffe deg❤️❤️❤️

Tuuusen takk for godt råd og klemmer❤️er stolt over meg selv som brøyt.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært mye latter og gode minner og opplevelser, men også rusmidler, kontrollbehov, avvisninger, og nå funnet ut han har vært på sjekkesider🥲

men kvinne var anonym om varslet meg i starten men jeg gikk fem på trodde hun var gal eller sjalu🙈

som du sier, dette er god læring ja ❤️jeg har et så enormt fint stort nettverk av mennesker som bryr seg både på jobb, privat og i familie ❤️dette skal jeg klare fint og komme meg over..akkurat nå er jeg sliten av å bli så mye fjern, lei meg, søvnproblemer osv.men det vil bli bedre ❤️å nå skal jeg passe på magefølelsen min fremover å hva den sier meg❤️pulsen er allerede gått ned etter 2 dager og knuten i magen har løsnet ❤️

Det er godt å høre at knuten har løsnet. 

Å komme seg fri fra enkelte er sannelig ikke bare bare når man står midt i det, men nå er du helt ute av stormen og nå roer alt seg ned og du får sett alt mye klarere.  

Nå har du faktisk sjansen til å få en nydelig jul og ett enda bedre nytt år 🥰

Og ja, stol på magefølelsen din. Husk at du trenger ikke å måtte rettferdiggjøre overfor noen hvorfor du ønsker å avslutte et forhold. At du ønsker å avslutte er nok. 

Anonymkode: e0a51...7fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er godt å høre at knuten har løsnet. 

Å komme seg fri fra enkelte er sannelig ikke bare bare når man står midt i det, men nå er du helt ute av stormen og nå roer alt seg ned og du får sett alt mye klarere.  

Nå har du faktisk sjansen til å få en nydelig jul og ett enda bedre nytt år 🥰

Og ja, stol på magefølelsen din. Husk at du trenger ikke å måtte rettferdiggjøre overfor noen hvorfor du ønsker å avslutte et forhold. At du ønsker å avslutte er nok. 

Anonymkode: e0a51...7fe

Så fint skrevet ❤️men i et slikt forhold blir man påført beskyldninger som at en må tåle såpass 🙈fikk vite at jeg er for følsom så ikke tåler dette.så lett tenke at dette må jeg stå i å klare.men tenker den følelsen vil falme etterhvert som man får avstand fra alt og begynner tenke klart igjen.

takk for gode ord ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du gikk fem på fordi han har manipulert deg over tid, og fordi du er et godt menneske som ønsker å tro det beste om de nær deg. Men bare husk å lytte til den magefølelsen din i fremtiden, ikke kneble den ;)

Jeg er veldig glad for å høre at du har et så fint og stort nettverk rundt deg. Det er helende i seg selv! ❤️

Du kommer til å få mye mer energi i det kommende året. Finn tilbake til deg selv, og stol på deg selv og det du vet er riktig fremover! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk fem på fordi han har manipulert deg over tid, og fordi du er et godt menneske som ønsker å tro det beste om de nær deg. Men bare husk å lytte til den magefølelsen din i fremtiden, ikke kneble den ;)

Jeg er veldig glad for å høre at du har et så fint og stort nettverk rundt deg. Det er helende i seg selv! ❤️

Du kommer til å få mye mer energi i det kommende året. Finn tilbake til deg selv, og stol på deg selv og det du vet er riktig fremover! ❤️

Tusen takk for støttende ord❤️det varmer mitt hjerte ❤️ jeg vil nok tenke jeg er et bra «offer « på mange måter.

jeg er så full av omsorg og samvittighet at det koker over til tider.hardt for sette grenser og sette meg selv i førersetet🥲det har sin pris til tider 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (4 timer siden):

Jeg klarer ikke å forestille meg at noe slikt kan skje på en arbeidsplass. Hvor sykt harry er egentlig folk?

Ja man burde vite bedre 🙈til og med ringe meg fortelle det mens jeg sitter i bilen med min sønn på vei for besøke min mor på sykehus ( altså var ikke på høytaler da ) .for så si «sant dette var morsomt «😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jadaomatte skrev (4 timer siden):

Man sier da vel ikke sånt til venner?? Diskuter dette med vennene dine/hans, ingen vil synest dette er greit. Mannen din mangler mye i skallen.

Ja her mangles det en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hardt for sette grenser og sette meg selv i førersetet

Det bør du jobbe med, eller så er det fort gjort at du igjen havner i en relasjon med en fjott.

Anonymkode: 5508d...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det bør du jobbe med, eller så er det fort gjort at du igjen havner i en relasjon med en fjott.

Ja det skal jeg også..er blitt henvist til samtale på dps😊har vært hos lege 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja det skal jeg også..er blitt henvist til samtale på dps😊har vært hos lege 

Så bra, håper ting ordner seg for deg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...