AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #41 Del Skrevet 10. desember 2024 Det er sykt både å si noe sånt til en kollega og å fortelle kjæresten sin det etterpå. Æsj, motbydelig fyr. Kom deg vekk. Er han virkelig helt oppegående ellers? Anonymkode: d1d02...191 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #42 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sykt både å si noe sånt til en kollega og å fortelle kjæresten sin det etterpå. Æsj, motbydelig fyr. Kom deg vekk. Er han virkelig helt oppegående ellers? Anonymkode: d1d02...191 Ja skulle ønske jeg ikke visste de 🙈 aner ikke, kanskje mindre enn jeg trodde Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #43 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan han få sparken for (og det håper jeg han får). Hvorfor vil du være sammen med en ekkel taper? Anonymkode: 3a85e...31d Jeg vet, men lite visste jeg før i dag🙈 Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. desember 2024 #44 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med . å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn. Hun har i tillegg virket litt interessert i han. i dag fortalte hun han at hun skal skilles. han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈 overeragerer jeg ? Anonymkode: 49e82...f5c Han er et vandrende 🚩 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #45 Del Skrevet 10. desember 2024 Bare tenk alt annet han har sagt til mange andre. Han er ikke en å kunne dele livet med. Vær glad han avslører seg selv så du kan finne en mye bedre mann. Stakkars deg 💔 Anonymkode: 3e982...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #46 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare tenk alt annet han har sagt til mange andre. Han er ikke en å kunne dele livet med. Vær glad han avslører seg selv så du kan finne en mye bedre mann. Stakkars deg 💔 Anonymkode: 3e982...8e2 Takk for godt svar❤️ Anonymkode: 49e82...f5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #47 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for godt svar❤️ Anonymkode: 49e82...f5c Håper du kommer deg ut av det. Her virker det faktisk som at han sier det til deg så du kan ta oppgaven av å gjøre det slutt, istedenfor å ta den jobben selv. Desverre er mange feige på den måten 🙈 du fortjener bedre💕 Anonymkode: 3e982...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #48 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Håper du kommer deg ut av det. Her virker det faktisk som at han sier det til deg så du kan ta oppgaven av å gjøre det slutt, istedenfor å ta den jobben selv. Desverre er mange feige på den måten 🙈 du fortjener bedre💕 Anonymkode: 3e982...8e2 Ja der sier du noe 🙈kanskje han ikke vil mer.han har også vært mye avvisende med meg i forholdet.kan gå ukesvis uten møtes ( bor nerme ) avvist når vi skal på ting sammen også der begge er invitert Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. desember 2024 #49 Del Skrevet 10. desember 2024 For en idiot! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #50 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja skulle ønske jeg ikke visste de 🙈 aner ikke, kanskje mindre enn jeg trodde Anonymkode: 49e82...f5c Er det ikke like greit å finne ut av at han er en gris nå før du bruker enda mer tid på han? Anonymkode: 5508d...e30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #51 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja der sier du noe 🙈kanskje han ikke vil mer.han har også vært mye avvisende med meg i forholdet.kan gå ukesvis uten møtes ( bor nerme ) avvist når vi skal på ting sammen også der begge er invitert Anonymkode: 49e82...f5c Huff så fryktelig vondt:-( da virker det mer som det er hans måte å prøve å komme ut av forholdet. Det finnes en mann der ute for deg du kan ha et godt liv med 💖 jeg er alene med 2 barn og vært i 3 år, nyter singellivet og vurderer for både meg og barna å ha det til de flytter ut 😅 er trygt , godt og stabilt. Er så synd det er så mange utrygge og det ødelegger alle følelser. Bare fortell han at du ikke ønsker noe mer, fortell hvor vondt det var for deg å høre. Hvis han bare latterliggjør det og blir irritert så ser man hvem han er. Uansett så hadde jeg personlig gått ut av forholdet om jeg hadde fått høre sånt av en jeg skulle delt livet med. Man flørter ikke med andre når man er i et forhold. Anonymkode: 3e982...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 10. desember 2024 #52 Del Skrevet 10. desember 2024 I alle dager! Hadde en kollega sagt noe sånt til meg, hadde jeg rapportert det asap, det er jo helt seksuell trakassering. For en ekkel fyr. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10. desember 2024 #53 Del Skrevet 10. desember 2024 goodbeforelong skrev (1 time siden): Takk, er du lektor? 🤣 Ja, takk som spør. Norsklektor, faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #54 Del Skrevet 10. desember 2024 håper kollegaene melder han for seksuell trakassering Anonymkode: 740a4...bca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #55 Del Skrevet 10. desember 2024 Kålrota skrev (20 minutter siden): Ja, takk som spør. Norsklektor, faktisk. Æren er på min side. 🎖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. desember 2024 #56 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har en kvinnelig kollega som han og er litt venninne med . å dette er helt greit altså fordi jeg synes vi skal kunne ha venner uansett kjønn. Hun har i tillegg virket litt interessert i han. i dag fortalte hun han at hun skal skilles. han fortsatte meg at han hadde sagt «se for deg det er lørdagskveld med meg, du vår kåt og litt brisen, du la deg på senga mi og jeg kom inn penetrerte deg» «ser du for deg det uten å le « så kom en annen kvinnelig kollega an jobbet med før innom og var våt av regnet så sa hun «beklager er litt våt» så sa han «jeg røsker våte damer» kjente det litt i magen dett her da vi nylig har funnet tilbake til hverandre etter hatt en god pause 🙈 overeragerer jeg ? Anonymkode: 49e82...f5c Jeg syntes at det er helt sykt å komme med. Syntes også det er helt merkelig at dette kommer som lyn ifra klar himmel. Har du virkelig ikke sett noen lignende tegn før nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #57 Del Skrevet 10. desember 2024 Jobber han i en vernet bedrift, eller? Han virker jo ikke helt normal? Anonymkode: 26dec...26c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2024 #58 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja å hvorfor ringe meg fortelle disse tingene..til ei Anna dame på jobb sa han «det må mangle en engel et sted siden du er her « Anonymkode: 27f0c...b66 Lurer på hvor han jobber . Sikker på han er en sånn kvinnelige kollegaene avskyr , men må holde ut med. Pluss de sier «stakkars hun han er sammen med « . Vært borti sorten , motbydelige og tror de er guds gave til kvinnen . Endret 10. desember 2024 av NiceOrNothing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2024 #59 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er sykt både å si noe sånt til en kollega og å fortelle kjæresten sin det etterpå. Æsj, motbydelig fyr. Kom deg vekk. Er han virkelig helt oppegående ellers? Anonymkode: d1d02...191 Enig . Her tenker jeg han må mangle noe, høres ikke normal ut . Pervers som sier sånt til en kollega å i tillegg skryter av d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #60 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja der sier du noe 🙈kanskje han ikke vil mer.han har også vært mye avvisende med meg i forholdet.kan gå ukesvis uten møtes ( bor nerme ) avvist når vi skal på ting sammen også der begge er invitert Anonymkode: 49e82...f5c Bare å kvitte deg med han først som sist. Det får være måte på hva man skal samle på. Anonymkode: e0a51...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå