AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #81 Del Skrevet 11. desember 2024 Han har vært utro med kollegaen. Anonymkode: 8c3bb...100 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #82 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen virker mindre intelligent,og hvem snakker sånt til en kollega? En møkkafyr om det er sant, mangler ttotalt antenner og er blodharry gris. Hvorfor lagde du den HI med 2 forskjellige anonym koder. Hvofor vil du være sammen med en sånn fyr om dette er sant. Men du fresmtår ikke som den skarpeste kviven i skuffen om du gidder finne de i å være med en sånn mann Anonymkode: f28ae...1c3 Ikke si sånt , det er sårende med kommentar som dette..overhode ikke greit.dette fant jeg ut i går å ja jeg har avsluttet det Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #83 Del Skrevet 11. desember 2024 Oppdatering :Jeg satte ord på i dag at de ikke var greit..han sa «de så jeg aldri komme , du skulle visst hvordan damene på jobb snakker til meg» så ble han sint mente jeg lagde drama.han sa «skal bare slutte snakke på jobb jeg «samtidig sa han «vi er jo venner så de der er jo bare humor « å at jeg var nærtagende. ville i dag vi skulle møte som planlagt å kose oss med barna 🥲 For noen uker siden fikk jeg et panikk anfall, vært mye press på jobb.han hadde telefonen av, sa han skulle komme til meg neste dag være nær meg..men telefon var av og han var hjemme sulla.kjørte til han å han sa han hadde glemt lade.panikkanfallet var så kraftig men han kunne ikke ha meg på telefon.sa var han på fjelltur med denne jobb venninnen . jeg har stilt så mye opp for han og barna i to år nå grunnet en barnemor som er gal.trøster, komt med råd, gleder barna.brukt masse tid med dem osv .vært med han på møter , kurs osv Anonymkode: 49e82...f5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #84 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobber han i vernet bedrift? Anonymkode: 3eef6...50b Jobber som kokk i et stort firma som har kantine på verft..aner ikke om den er vernet Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. desember 2024 #85 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppdatering :Jeg satte ord på i dag at de ikke var greit..han sa «de så jeg aldri komme , du skulle visst hvordan damene på jobb snakker til meg» så ble han sint mente jeg lagde drama.han sa «skal bare slutte snakke på jobb jeg «samtidig sa han «vi er jo venner så de der er jo bare humor « å at jeg var nærtagende. ville i dag vi skulle møte som planlagt å kose oss med barna 🥲 For noen uker siden fikk jeg et panikk anfall, vært mye press på jobb.han hadde telefonen av, sa han skulle komme til meg neste dag være nær meg..men telefon var av og han var hjemme sulla.kjørte til han å han sa han hadde glemt lade.panikkanfallet var så kraftig men han kunne ikke ha meg på telefon.sa var han på fjelltur med denne jobb venninnen . jeg har stilt så mye opp for han og barna i to år nå grunnet en barnemor som er gal.trøster, komt med råd, gleder barna.brukt masse tid med dem osv .vært med han på møter , kurs osv Anonymkode: 49e82...f5c Og du blir ved han side. Oppofrende martyr. Fordi han innerst inne er snill. Og du trenger noen. Bla bla bla.. hørt det før. Men serr, får deg litt integritet og dump fyren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #86 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oppdatering :Jeg satte ord på i dag at de ikke var greit..han sa «de så jeg aldri komme , du skulle visst hvordan damene på jobb snakker til meg» så ble han sint mente jeg lagde drama.han sa «skal bare slutte snakke på jobb jeg «samtidig sa han «vi er jo venner så de der er jo bare humor « å at jeg var nærtagende. ville i dag vi skulle møte som planlagt å kose oss med barna 🥲 For noen uker siden fikk jeg et panikk anfall, vært mye press på jobb.han hadde telefonen av, sa han skulle komme til meg neste dag være nær meg..men telefon var av og han var hjemme sulla.kjørte til han å han sa han hadde glemt lade.panikkanfallet var så kraftig men han kunne ikke ha meg på telefon.sa var han på fjelltur med denne jobb venninnen . jeg har stilt så mye opp for han og barna i to år nå grunnet en barnemor som er gal.trøster, komt med råd, gleder barna.brukt masse tid med dem osv .vært med han på møter , kurs osv Anonymkode: 49e82...f5c Jeg skjønner ikke. Blir du værende med han?? Anonymkode: e0a51...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #87 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke. Blir du værende med han?? Anonymkode: e0a51...7fe Nei jeg avslutta de Anonymkode: 49e82...f5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #88 Del Skrevet 11. desember 2024 BobbySocks skrev (6 minutter siden): Og du blir ved han side. Oppofrende martyr. Fordi han innerst inne er snill. Og du trenger noen. Bla bla bla.. hørt det før. Men serr, får deg litt integritet og dump fyren. Nei det er avslutta Anonymkode: 49e82...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #89 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Han har vært utro med kollegaen. Anonymkode: 8c3bb...100 Det kan godt hende Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #90 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er nok mye rett i det du sier der.han sa til meg «det er noen andre hun er forelsket i nå «da jeg spurte hvem sa han «det kan jeg ikke si deg « Anonymkode: 49e82...f5c Godt du avsluttet det. Han synes å ha de mentale nivået til en 10-åring. Anonymkode: bb573...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #91 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Godt du avsluttet det. Han synes å ha de mentale nivået til en 10-åring. Anonymkode: bb573...e63 Ja helt enig Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #92 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering :Jeg satte ord på i dag at de ikke var greit..han sa «de så jeg aldri komme , du skulle visst hvordan damene på jobb snakker til meg» så ble han sint mente jeg lagde drama.han sa «skal bare slutte snakke på jobb jeg «samtidig sa han «vi er jo venner så de der er jo bare humor « å at jeg var nærtagende. ville i dag vi skulle møte som planlagt å kose oss med barna 🥲 For noen uker siden fikk jeg et panikk anfall, vært mye press på jobb.han hadde telefonen av, sa han skulle komme til meg neste dag være nær meg..men telefon var av og han var hjemme sulla.kjørte til han å han sa han hadde glemt lade.panikkanfallet var så kraftig men han kunne ikke ha meg på telefon.sa var han på fjelltur med denne jobb venninnen . jeg har stilt så mye opp for han og barna i to år nå grunnet en barnemor som er gal.trøster, komt med råd, gleder barna.brukt masse tid med dem osv .vært med han på møter , kurs osv Anonymkode: 49e82...f5c Gal barnemor ja…. Tenk at noen fortsatt sluker sånne historier med hud og hår. Og du. Selvutslettende atferd lønner seg aldri. Anonymkode: 3a85e...31d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #93 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Gal barnemor ja…. Tenk at noen fortsatt sluker sånne historier med hud og hår. Og du. Selvutslettende atferd lønner seg aldri. Anonymkode: 3a85e...31d Ja det kan nok være hun har vært offer for noe .. Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #94 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Godt du avsluttet det. Han synes å ha de mentale nivået til en 10-åring. Anonymkode: bb573...e63 Ja det var til det beste 🙈 Anonymkode: 49e82...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #95 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg er glad for at du har avsluttet forholdet allerede, Ts! ❤️ Denne mannen er virkelig ikke god! Du kunne aldri fått et godt liv sammen med ham, for du kunne aldri ha stolt på ham, og han driver et sykt spill med deg som er psykisk ødeleggende. Jeg blir ikke overrasket om det skulle vise seg at hans "gale" eks ikke var "gal" før hun ble sammen med ham. Uansett, om han forsøker å ta kontakt med deg, ignorer ham, ikke kommuniser med ham igjen! Man ta vare på sms'er og lignende, så har du bevis på at han ikke vil la deg være i fred. Blir han ubehagelig, ikke nøl med å kontakte politiet! Lykke til videre - du kommer til å få et langt bedre liv uten denne mannen enn du noen gang ville fått med ham! ❤️ Anonymkode: e1903...5d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #96 Del Skrevet 12. desember 2024 Så utrolig harry??? Håper du sier ifra til HR på jobben hans, det der er LANGT over streken. Hadde blitt regelrett kvalm om noen av mine kolleger hadde snakket slik til meg. Ikke greit noe sted. At han i tillegg gaslighter deg ved å si at DU lager drama.... det er HAN som er den dramatiske som reagerer som han gjør på at du setter foten ned på et helt legitimt sted. Godt å lese at du er ferdig med han. Fy faen ÆSJ Anonymkode: fd2e7...b07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #97 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så utrolig harry??? Håper du sier ifra til HR på jobben hans, det der er LANGT over streken. Hadde blitt regelrett kvalm om noen av mine kolleger hadde snakket slik til meg. Ikke greit noe sted. At han i tillegg gaslighter deg ved å si at DU lager drama.... det er HAN som er den dramatiske som reagerer som han gjør på at du setter foten ned på et helt legitimt sted. Godt å lese at du er ferdig med han. Fy faen ÆSJ Anonymkode: fd2e7...b07 Takk ja han klikka på meg og sa jeg var ute etter finne feil på han for gjøre det slutt 🙈 men jeg setter ned foten på steder som trør over mine grenser og det tåler han ikke Anonymkode: 49e82...f5c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #98 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er glad for at du har avsluttet forholdet allerede, Ts! ❤️ Denne mannen er virkelig ikke god! Du kunne aldri fått et godt liv sammen med ham, for du kunne aldri ha stolt på ham, og han driver et sykt spill med deg som er psykisk ødeleggende. Jeg blir ikke overrasket om det skulle vise seg at hans "gale" eks ikke var "gal" før hun ble sammen med ham. Uansett, om han forsøker å ta kontakt med deg, ignorer ham, ikke kommuniser med ham igjen! Man ta vare på sms'er og lignende, så har du bevis på at han ikke vil la deg være i fred. Blir han ubehagelig, ikke nøl med å kontakte politiet! Lykke til videre - du kommer til å få et langt bedre liv uten denne mannen enn du noen gang ville fått med ham! ❤️ Anonymkode: e1903...5d5 Ja han gjør så men jeg har sovet i timen en stund her..men våknet nå å ser at jeg hele tiden blir bra behandlet liten stund for så til de grader kjørt ned igjen 🙈begynner se et mønster her nå å det mye takket være dere her inne som har fått meg til våkne ❤️ Anonymkode: 49e82...f5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #99 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk ja han klikka på meg og sa jeg var ute etter finne feil på han for gjøre det slutt 🙈 men jeg setter ned foten på steder som trør over mine grenser og det tåler han ikke Anonymkode: 49e82...f5c Buhu. Cry me a river Han viste jo sine feil klart og tydelig, og du gjorde en vurdering og fant det uakseptabelt. Ikke verre enn som så. Anonymkode: e0a51...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #100 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Buhu. Cry me a river Han viste jo sine feil klart og tydelig, og du gjorde en vurdering og fant det uakseptabelt. Ikke verre enn som så. Anonymkode: e0a51...7fe Ja funnet ut han har Tinder profil også å at han har fått sparket fra to jobber på 2 år 🙈 Anonymkode: 49e82...f5c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå