AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Stoler dere på at han ikke har flere damer han holder på med? Uansett om dere har tatt praten om eksklusivitet, er dere trygge på at han ikke har flere damer han ligger med? k50 Anonymkode: 0f121...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Her er vi ikke eksklusive, vi har ikke nok sex i verden til at det er en mulighet, verken for han eller meg. Deilig å få litt forskjellig mann fra en tid til annen Anonymkode: 1d2e8...40b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Stoler dere på at han ikke har flere damer han holder på med? Uansett om dere har tatt praten om eksklusivitet, er dere trygge på at han ikke har flere damer han ligger med? k50 Anonymkode: 0f121...024 Hvilken rolle betyr alder når det kommer til elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Stoler dere på at han ikke har flere damer han holder på med? Uansett om dere har tatt praten om eksklusivitet, er dere trygge på at han ikke har flere damer han ligger med? k50 Anonymkode: 0f121...024 Vi er ikke eksklusive, det er ikke viktig for meg. Anonymkode: 55ab3...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 Stoler ikke på det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Stoler dere på at han ikke har flere damer han holder på med? Uansett om dere har tatt praten om eksklusivitet, er dere trygge på at han ikke har flere damer han ligger med? k50 Anonymkode: 0f121...024 Hvorfor skal man være eksklusiv med en elsker?🤔 Kondom bør jo benyttes uansett! Anonymkode: 83a69...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 goodbeforelong skrev (42 minutter siden): Hvilken rolle betyr alder når det kommer til elsker? For min del tenker jeg sannsynlighet. At det er mer sannsynlig at han som kjekk tredveåring lett kan finne seg flere, enn for meg, tyve år eldre dame (som heldigvis holder meg godt). Ts Anonymkode: 0f121...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor skal man være eksklusiv med en elsker?🤔 Kondom bør jo benyttes uansett! Anonymkode: 83a69...351 Vi har blitt enige om eksklusivitet og derfor bruker vi ikke kondom. Vet likevel ikke helt om han kun holder på med meg..ts Anonymkode: 0f121...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #9 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For min del tenker jeg sannsynlighet. At det er mer sannsynlig at han som kjekk tredveåring lett kan finne seg flere, enn for meg, tyve år eldre dame (som heldigvis holder meg godt). Ts Anonymkode: 0f121...024 Ja, skjønner delvis hva du tenker. Men i tradisjonell forstand har alltid damene lettere for å finne noen. Så ser ikke helt bekymringen din i den sammenhengen. Hvorfor er du så opptatt av å ha han for deg selv da? Er det forhold du egentlig søker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #10 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stoler dere på at han ikke har flere damer han holder på med? Uansett om dere har tatt praten om eksklusivitet, er dere trygge på at han ikke har flere damer han ligger med? k50 Anonymkode: 0f121...024 Forstår ikke hva alder har men monogami å gjøre? I et elskerforhold er det gitt at man ser seg om etter eller alt har andre og man bruker selvfølgelig kondom. Anonymkode: c5b8e...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #11 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har blitt enige om eksklusivitet og derfor bruker vi ikke kondom. Vet likevel ikke helt om han kun holder på med meg..ts Anonymkode: 0f121...024 Tror ikke alder spiller inn, egentlig. Hadde en 25 år eldre elsker, og selv om vi var enige om å være eksklusive, så kom det jo frem ting fra ham etterhvert. Mulig han bare skrøt på seg ligg også. Verken kjekk, fit eller rik 65-åring, han der. Anonymkode: cd180...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #12 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har blitt enige om eksklusivitet og derfor bruker vi ikke kondom. Vet likevel ikke helt om han kun holder på med meg..ts Anonymkode: 0f121...024 Oi, det er dumt. Ville aldri tatt den sjansen.. Nå er også ubeskyttet sex noe jeg av intime årsaker kun har med partner, men det er en grunn til at det er veldig mye smitte i samfunnet vårt.. Anonymkode: c5b8e...caa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 Dere som ligger med menn tyve år yngre enn dere selv, har dere tatt en IQ-test? Ingen behov for svar, da de fleste vil fortelle at de er over middels intelligente så lenge de er på et anonymt forum. Spørsmålet bare oppfordret til litt selvrefleksjon. Anonymkode: 40285...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #14 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvorfor skal man være eksklusiv med en elsker?? Anonymkode: c8fe1...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #15 Del Skrevet 10. desember 2024 goodbeforelong skrev (6 minutter siden): Ja, skjønner delvis hva du tenker. Men i tradisjonell forstand har alltid damene lettere for å finne noen. Så ser ikke helt bekymringen din i den sammenhengen. Hvorfor er du så opptatt av å ha han for deg selv da? Er det forhold du egentlig søker? Liker ikke tanken på at han skulle vært med andre, jeg er kanskje litt eiesyk sånn sett. Er ikke ute etter forhold, han er akkurat like gammel som sønnen min. Ts Anonymkode: 0f121...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere som ligger med menn tyve år yngre enn dere selv, har dere tatt en IQ-test? Ingen behov for svar, da de fleste vil fortelle at de er over middels intelligente så lenge de er på et anonymt forum. Spørsmålet bare oppfordret til litt selvrefleksjon. Anonymkode: 40285...0b3 Da kan du gå litt i deg selv, og selv reflektere over å være kåt. Har det en aldersgrense mener du? Om det har, hva er fasit på den? Og hvorfor skal du være så dømmende, når du ikke når opp i IQ testen selv? Anonymkode: 7b4f8...59e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #17 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere som ligger med menn tyve år yngre enn dere selv, har dere tatt en IQ-test? Ingen behov for svar, da de fleste vil fortelle at de er over middels intelligente så lenge de er på et anonymt forum. Spørsmålet bare oppfordret til litt selvrefleksjon. Anonymkode: 40285...0b3 Ja, det har jeg. Har du? Hvilken selvrefleksjon tenker du at jeg bør gjøre? Jeg nyter livet, også sex med mine yngre elskere. Ingen blir skadd, alle er fornøyde og den eneste som har uttalt seg negativt er en vilt fremmed på nett som tror hen er smartere enn meg.😂 Anonymkode: c5b8e...caa 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #18 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker ikke tanken på at han skulle vært med andre, jeg er kanskje litt eiesyk sånn sett. Er ikke ute etter forhold, han er akkurat like gammel som sønnen min. Ts Anonymkode: 0f121...024 Vær på den sikre siden, og bruk kondom. Om han er på fylla vet du jo ikke hva han er borti/inni. Og sexuelle sykdommer har hatt en oppblomstring de siste årene. Anonymkode: 7b4f8...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da kan du gå litt i deg selv, og selv reflektere over å være kåt. Har det en aldersgrense mener du? Om det har, hva er fasit på den? Og hvorfor skal du være så dømmende, når du ikke når opp i IQ testen selv? Anonymkode: 7b4f8...59e Ingen aldersgrense på det nei, men tiltrekkes av menn på egen alder og føler det grotesk å ligge med noen jeg kunne vært moren til😉 Det tenner meg like mye som å ligge med en gutt på 9, altså null tenning. Erfaringsmessig, de damene som går for veldig mye yngre menn er alltid litt "korte" og vulgære.... Det gjelder samtlige jeg har stiftet bekjentskap med. Anonymkode: 40285...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #20 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen aldersgrense på det nei, men tiltrekkes av menn på egen alder og føler det grotesk å ligge med noen jeg kunne vært moren til😉 Det tenner meg like mye som å ligge med en gutt på 9, altså null tenning. Erfaringsmessig, de damene som går for veldig mye yngre menn er alltid litt "korte" og vulgære.... Det gjelder samtlige jeg har stiftet bekjentskap med. Anonymkode: 40285...0b3 Snakk om å være dømmende. Alder betyr lite etter en viss alder og noen av oss holder oss yngre lengre enn andre. Av erfaring så kan en mann på 46 år være mindre voksen enn en på 25! Anonymkode: 76dba...068 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå