Gå til innhold

Hvor flink er du til å skjule at du er tiltrukket av noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg ville skjule det? Nei, det er bare negativt, tenker jeg.

Anonymkode: a37b0...e01

Nei vel, hvis du et såpass ekstrovert så 🤷‍♂️

Anonymkode: 1a8f4...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei vel, hvis du et såpass ekstrovert så 🤷‍♂️

Jeg er veldig introvert, men å vise interesse er da ikke vanskelig. Men nå er jeg mann, vi er jo vandt til at vi må gjøre det for at det skal skje noe, kvinner tør jo sjelden 

Anonymkode: 07ce1...aa3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

kvinner tør jo sjelden 

Hvorfor er det slik egentlig? Burde lage en egen tråd om det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flink til det!

Jeg legger også sjelden skjul på det, uansett om det er helt useriøst så er det da alltids fint for andre å føle seg likt.

OG: De gangene jeg har prøvd, så begynner jeg å rødme og bli klein! Det er nesten barnslig så flau jeg plutselig blir. Jeg er jo veldig selvsikker på akkurat det området i livet, alt rundt flørt og sjekking, jeg ser hva jeg vil ha og går for det, eller jeg flørter med alt og alle uten å tenke over det. Men så har det skjedd en gang jeg prøvde å skjule for en fyr at jeg likte han, og det ble bare helt krise. Han tror nok fremdeles jeg er veldig rar og blyg. Nå skjønner jeg hvordan sjenerte folk har det.

Anonymkode: a097a...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 17.00):

Hvor flink er du til å skjule at du er tiltrukket av noen? Merker den andre personen ingenting eller gjør du det tydelig?

Spør du fordi du er redd du skjuler det altfor godt? 

Anonymkode: 00c7d...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da går du glipp av ting!!

Anonymkode: 89ef4...21c

Det tviler jeg sterkt på, du. Jeg har absolutt ingenting å tilby en mann, så mitt liv hadde knapt endret seg en millimeter om jeg begynte å vise interesse. Det eneste jeg hadde fått mer av er ydmykelse, og det klarer jeg meg veldig fint uten.

Anonymkode: ef94e...5ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 17.34):

Hvorfor skulle man ønske å skjule at man er tiltrukket?

Viser tydelig tegn til interesse.

Anonymkode: c5e42...c02

Har sluttet med det fordi det bare har resultert i avvisninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så flink til det. Blir varm (og sikkert rød) i kinnene og kan ikke la være å smile når jeg snakker med han. Fikler med ting. Dette er en kollega, jeg er voksen, og vi er ikke single. Det er flaut, og jeg burde klare å skjule det bedre.

Anonymkode: a3887...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke så flink til det. Blir varm (og sikkert rød) i kinnene og kan ikke la være å smile når jeg snakker med han. Fikler med ting. Dette er en kollega, jeg er voksen, og vi er ikke single. Det er flaut, og jeg burde klare å skjule det bedre.

Ikke single? Da er det på tide å si stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har kun blitt varm i skinnene en gang, men det var til ei dame. Har dere blitt varm mot noen dere ikke er tiltrukket av? Er jeg lesbisk uten å vite det? 

Anonymkode: c300e...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å kunne klare å skjule det hvis det er noen man jobber med, og hvis den personen man er tiltrukket av også er opptatt. Da er det ikke noe poeng å vise hva man føler. Men hvis man skal date noen og liker personen så er det fint å vise den andre at man er tiltrukket(hvis man er det:) eller det er en person man gjerne ville datet og ønsker at den andre skal vite at man er interessert.

Anonymkode: 5fbe3...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 16.32):

Hvorfor er det slik egentlig? Burde lage en egen tråd om det.

En grunn er nok at de er så vandt til at dette er menn sin oppgave, og det da nesten blir like skummelt som første gang en mann prøvde seg på noen. Men det forklarer jo ikke alt, for de kan da bare venne seg til det slik som menn 

Og det er da virkelig ikke noe farlig å bli avvist, alle menn opplever masse anvisninger om en prøver seg på noen jevnlig, alikevel tør vi, så er litt merkelig at dette er så ekstremt skummelt for så mange kvinner 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En grunn er nok at de er så vandt til at dette er menn sin oppgave, og det da nesten blir like skummelt som første gang en mann prøvde seg på noen. Men det forklarer jo ikke alt, for de kan da bare venne seg til det slik som menn 

Og det er da virkelig ikke noe farlig å bli avvist, alle menn opplever masse anvisninger om en prøver seg på noen jevnlig, alikevel tør vi, så er litt merkelig at dette er så ekstremt skummelt for så mange kvinner 

Kvinner kan og bruker å prøve seg. Det er noen som ikke gjør, men det gjelder faktisk menn også og er heller personlighets basert. 

Jeg har prøvd meg flere ganger, mamma prøvde seg selv, det er tilfeldig hvem som prøvde seg eller hvem som likte hvem først i mange forhold rundt meg. Men så er det relajsoner som har oppstått over tid, og ikke sjekking der og da uten bekjentskap fordi noen kanskje ønsker sex eller lignende. 

Tror det er litt jevnere enn folk tror, så fremt noen ikke vokste opp med at jenter ikke skal, eller har sett noe på tv de ser opp til hvor ei dame blir forført av en mann og nå har ideen om at om han vil, gjør han. Alt ettersom hvilke menn noen liker også, noen vil ha den ledende typen, som må føle seg maskulin. Å det er jo helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner kan og bruker å prøve seg. Det er noen som ikke gjør, men det gjelder faktisk menn også og er heller personlighets basert. 

Jeg har prøvd meg flere ganger, mamma prøvde seg selv, det er tilfeldig hvem som prøvde seg eller hvem som likte hvem først i mange forhold rundt meg. Men så er det relajsoner som har oppstått over tid, og ikke sjekking der og da uten bekjentskap fordi noen kanskje ønsker sex eller lignende. 

Tror det er litt jevnere enn folk tror, så fremt noen ikke vokste opp med at jenter ikke skal, eller har sett noe på tv de ser opp til hvor ei dame blir forført av en mann og nå har ideen om at om han vil, gjør han. Alt ettersom hvilke menn noen liker også, noen vil ha den ledende typen, som må føle seg maskulin. Å det er jo helt greit.

Kan så klart bare snakke ut fra min erfaring, men jeg har vært med ganske mange kvinner gjennom årene, og det var svært få av de som turte ta første steg, uansett hvor interresert de var i utgangspunktet, og merkelig mange kvinner har den holdningen om at hvis ikke mannen tar initiativ, så er han ikke interessert nok 

Dette gjelder så klart ikke alle, men tror veldig mange menn som har vært med mange damer kan nok kjenne seg igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan så klart bare snakke ut fra min erfaring, men jeg har vært med ganske mange kvinner gjennom årene, og det var svært få av de som turte ta første steg, uansett hvor interresert de var i utgangspunktet, og merkelig mange kvinner har den holdningen om at hvis ikke mannen tar initiativ, så er han ikke interessert nok 

Dette gjelder så klart ikke alle, men tror veldig mange menn som har vært med mange damer kan nok kjenne seg igjen

Din erfaring er også relevant, så godtar den. Men tenker fortsatt at det er større variasjon enn at bare menn gjør eller at alle menn gjør. Mange gjør jo ikke. Det er menn her inne som har langt mindre erfaring enn meg med å prøve seg. Jeg har nesten aldri blitt oppsøkt av menn, kanskje der det skiller? Om du vil, så må du, pm det ikke kommer til deg?

Så er det dem som sitter å venter, som meg nå også, og vil vente forgjeves om de ikke endrer seg selv. For ingen vil redde oss, vi må selv ta innsats om vi ønsker et rikt liv. Trenger ikke å måtte være å prøve seg, men å ta initiativ til kontakt i det minste. Være åpen for det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 15.33):

Det ligger noe til grunn for oppfatningen av at når menn ikke tar initiativ, så er de ganske enkelt ikke interessert nok.

Noen ganger tar kvinner initiativ, og feiler. Så snakker man sammen, og historier deles. Mange menn oppfatter kvinner som er "pågående", altså tar initiativ, som desperate. Mange vil gjerne være "mann" nok til å ordne dette selv, og oppfatter det som lite kvinnelig når damene viser trekk som tradisjonelt er forbundet med det maskuline.

Anonymkode: 79c1b...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å spille "cool girl". Hvis  man er interessert eller tiltrukket så ta en sjans. Ja, man risikerer å bli avvist, men heller det enn å holde en fantasi levende i uke etter uke (eller år etter år). Få det ned på jorda. Hva er det verste som kan skje. Ok, så følte han ikke det samme, so what. Gå videre. Slutt å la slike ting bety så mye!!! Flåsete som bare det, men det ER mange fisker i havet!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (2 timer siden):

Jeg sluttet å spille "cool girl". Hvis  man er interessert eller tiltrukket så ta en sjans. Ja, man risikerer å bli avvist, men heller det enn å holde en fantasi levende i uke etter uke (eller år etter år). Få det ned på jorda. Hva er det verste som kan skje. Ok, så følte han ikke det samme, so what. Gå videre. Slutt å la slike ting bety så mye!!! Flåsete som bare det, men det ER mange fisker i havet!!!! 

Du er modigere enn mange andre kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 19.31):

Jeg er ekspert på å ikke vise interesse. Overser personen fullstendig. Hvorfor? Fordi jeg antar at ingen vil ha meg uansett, eller ville synes det var et kompliment at jeg var interessert, så for å spare meg selv for smerte og ydmykelse viser jeg aldri interesse.

Anonymkode: ef94e...5ac

Samme her ❤️

Anonymkode: c4954...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...