Gå til innhold

Date som glemte å dukke opp på date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan garantere att dette kommer til å skje flere ganger i forskjellige format om du fortsetter å date han. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. 

Anonymkode: c0e34...fea

Når dette er svaret hadde han ikke fått en sjanse til. Det høres ikke helt ut som han ønsker det heller, i og med at han ikke inviterte på ny date. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. 

Kunne tilgitt, men ikke når han svarer på den måten. 

Et forsøk til på å gjøre det "godt igjen" kunne jeg gitt, men tvilsomt etter en "sorry assa"... 

Vært mye bedre om han hadde husket daten og heller spurt om en annen dato pga guttetur. FØR avtalen, ikke etter. 

Anonymkode: b7b0a...355

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kompis gjorde det samme på lørdag. Skyldte på jobb og stress, men han hadde en rolig kveld hjemme etter at han hadde dukket opp på daten uten å gjøre seg til kjenne. Hun var yngre og penere på bildene vist nok. Så går nok bra at det ikke blir noe mer.

Anonymkode: b43b0...044

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti noe lignende tidligere. Om de ikke unnskylder seg kraftig og viser forståelse for at dette ble dumt, så mangler de ofte respekt for andres tid. Datet en mann som gjorde noe lignende to ganger før jeg avsluttet. Får fortsatt meldinger 6 måneder senere. Men å gjøre en innsats når han hadde sjans, nei det 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isolert sett kunne jeg nok tilgitt fordi jeg selv får teflonhjerne når jeg er stressa og/eller distrahert. Glemte bort et viktig møte for ikke lenge siden, enda jeg forberedte meg til det tidligere på dagen og det lå i kalenderen (ikke jobbmøte). Det skjedde et par ting utover dagen og vipps var det helt borte fra bevisstheten, kom på det 1,5 etter det startet (de kunne etterlyst meg da, men det er en annen sak, min feil 100%). 

Derimot burde han jo lagt seg paddeflat og foreslått en ny dato om han ville gjøre det godt igjen. Kanskje han konkluderte med at han ikke var interessert nok når han glemte (eller «glemte») hele daten.

Anonymkode: fc939...caf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ts her han snapper og skriver masse om at vi tar det igjen en dag, til helgen feks, men jeg kjenner jeg ikke er så på det. Tror jeg bare sier takk for meg, ble veldig skuffet, og som alle her påpeker her så spurte han ikke meg om noe. Han var bare opptatt av å forklare og snakke om seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

No brainer…

you are not important

Anonymkode: 2c164...0ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ganske vesentlig om det er første daten, eller om dere har datet 7 måneder...

Anonymkode: f67b3...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo vanlig å sende en melding kvelden før eller samme dag for å bekrefte. F.eks. «Da ses vi på cafè X kl. 18 i kveld». 

Anonymkode: 209bc...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I akkurat denne situasjonen hadde jeg ikke gitt han en sjanse til. Han fikk et tilbud som var gøyere enn deg og vips var du glemt. Hadde han glemt det ut fordi noe alvorlig faktisk hadde skjedd hadde det vært noe annet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blokk og slett.

Anonymkode: c8967...391

Blokkeringssamfunnet... Kan ikke si at jeg er overrasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong

Høres litt tynt ut. Men jeg aner ikke hvordan han er som person heller. 

Men du trenger ikke dømme han til døden for dette, slik professoratet i tråden her gjør basert utelukkende på dette 🤣

Endret av goodbeforelong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan hadde du reagert? Man avtaler en date på eksakt dag og klokkeslett, et par dager før daten. Så når date kveld kommer, så kommer han ikke. Du ringer og han sier han har glemt det og har dratt på kompistur. Hadde du gitt en sjans til? 

Det virker jo ikke som om han er interessert i en sjanse til?

Endret av Hansehan
La til litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Situasjonen er brutal, men åpenbar. He’s just not that into you. Oppførselen hans er like tydelig som ordlyden i uttrykket. Bare å skru på radaren for neste 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ditcha selv en som kom på daten idet den startet/fikk melding fra meg. Så sa han at han kunne dukke opp -to- timer senere (hadde visst blitt stuck i/med jobb og glemt tiden).

Altså. Jeg hadde dusja, sminka meg, tatt et glass vin hjemme.. masse nerver og psykisk opp-pumping. Ikke faen om jeg skulle sitte to timer til på den restauranten aleine. Hadde kokt av sinne før den tid. Så svarte at det dessverre ble et nei fra min side, at han fikk ha lykke til videre.

Hadde i ditt tilfelle aldri gitt en sjanse til. Sier alt for mye om flere områder. Respekt for andres tid, respekt for avtaler, hvor viktig man da er i deres kalender den uka osv osv. Nope.

Anonymkode: 974f5...da5

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ganske vesentlig om det er første daten, eller om dere har datet 7 måneder...

Anonymkode: f67b3...358

Nah. En fyr som bare snur og gjør noe bedre? Hadde generelt ikke stolt på ham med mindre jeg hadde fått en heftig unnskyldning som virket troverdig.

Sånne folk tenker jeg stikker med en gang ting blir litt kjedelig eller vanskelig. Uærlige er de jo også. Responsen han er ikke særlig troverdig glemsel.

Anonymkode: daaa1...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo vanlig å sende en melding kvelden før eller samme dag for å bekrefte. F.eks. «Da ses vi på cafè X kl. 18 i kveld». 

Anonymkode: 209bc...6e7

Nei. Det er legekontoret ditt som gjør det.

Anonymkode: daaa1...701

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde han virkelig vært interessert hadde han ikke glemt/droppet daten for guttetur uten å si ifra, TS. Do not waste your time.

Anonymkode: d2aee...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...