Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #21 Del Skrevet 10. desember 2024 Charlene87 skrev (7 timer siden): helt enig med deg TS og menn skjønner ikke hvorfor 😕 Det er vel ikke slik at alle damer eller menn er like.... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #22 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva slags mennesker omgåes du, ts? Godt spørsmål. Jeg kan se for meg mange som raper og fiser i tide og utide, uten at jeg selv er til stede i gjerningsøyeblikket. Kall det gjerne fordommer, jeg kaller det erfaring med enkelte mennesketyper. Uhell kan være morsomt, ikke uvaner. Anonymkode: 7027f...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #23 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å herlighet , her tisser og bæsjer vi selv om den andre dusjer eller pusser tenner. Kunne ikke brydd oss mindre.. Sexlivet fungerer utmerket for det! Anonymkode: 165bd...5f9 Grensen går ved driting. Det er bare jævli. Anonymkode: 0965c...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #24 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hva ellers må avklares? At en voksen mann ikke piller seg i nesa og smører utover bordet, at han pusser tennene sine og trekker ned etter seg på do? At man ikke ligger rundt med nabodamene? Anonymkode: fb416...ecb Blant annet, om dette er nødvendig å avklare. Anonymkode: 0965c...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 10. desember 2024 #25 Del Skrevet 10. desember 2024 Det er jo ingen universal sannhet du kommer med her. Det er dine personlige preferanser, og de bør du fortelle mannen om hvis de påvirker forholdet. Her liker vi å legge oss samtidig, den andre parten kommer så og si alltid diltende etter når den første går på badet for kvelden. Da er det kveldsstell samtidig, både tannpuss, dobesøk og hudstell, evt en dusj. Synes bare det er hyggelig jeg, men begge ønsker noen minutter i fred hvis det skal bæsjes. Fremprovoserte kroppslyder er jeg enig i at er harry og unødvendig, men et det plopper ut en rap eller promp iblant anser jeg helt naturlig. Man er litt fin på det de første datene 😅 men det kommer til et punkt der vi er så godt kjent at jeg forventer å kunne lette diskret på trykket akkurat der jeg sitter, fremfor å måtte gå vekk eller holde den inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #26 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv, inkludert nåværende. Scenarioet er det samme hver gang. Først er mannen høflig, flørtende og ordentlig, så begynner masse ekle greier. Mannen og jeg har alltid hatt mye sex, og jeg har høy lyst. Likevel merker jeg at lysten forsvinner på grunn av ting han gjør. For eksempel, i går sto jeg og dusjet. Vi har ikke dusjforheng, så det er åpent mot resten av badet. Mannen kommer da inn, drar ned buksa og tisser. Mens jeg står i dusjen. Vi har to bad, så han kunne bare ha gått på det andre. Tidligere prøvde han å dempe fisene, mens nå fiser han høylytt, i kort avstand fra meg. Det samme med raping. Gutter, skjerpings! Det er ikke slik at dere kan slappe av og utsette dama for alle mulige ekle lyder og lukter. Vi har ingen lyst til å se dere pisse, for eksempel. Ikke klø dere på balla i sofaen, ikke piss mens kona står i dusjen, slutt å fise henne i trynet osv. Anonymkode: fb416...ecb Det første jeg tenkte da jeg leste dette var om han kjenner deg i det hele tatt? Hvordan kommuniserer dere? Har selv aldri opplevd at en mann jeg har vært sammen med kommer inn og tisser mens jeg står i dusjen. Det er jo bare respektløst, med mindre det er avklart på forhånd at man ikke bryr seg om det. Anonymkode: de059...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #27 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Blant annet, om dette er nødvendig å avklare. Anonymkode: 0965c...653 Det er jo noe som kalles normal folkeskikk og god oppførsel, som skulle vært lært allerede i oppveksten Anonymkode: de059...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. desember 2024 #28 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo noe som kalles normal folkeskikk og god oppførsel, som skulle vært lært allerede i oppveksten Anonymkode: de059...1ca Å forstå at folk har ulike grenser og ulike behov, og være i stand til å snakke om og avklare disse tidlig? Helt enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 11. desember 2024 #29 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv, inkludert nåværende. Scenarioet er det samme hver gang. Først er mannen høflig, flørtende og ordentlig, så begynner masse ekle greier. Mannen og jeg har alltid hatt mye sex, og jeg har høy lyst. Likevel merker jeg at lysten forsvinner på grunn av ting han gjør. For eksempel, i går sto jeg og dusjet. Vi har ikke dusjforheng, så det er åpent mot resten av badet. Mannen kommer da inn, drar ned buksa og tisser. Mens jeg står i dusjen. Vi har to bad, så han kunne bare ha gått på det andre. Tidligere prøvde han å dempe fisene, mens nå fiser han høylytt, i kort avstand fra meg. Det samme med raping. Gutter, skjerpings! Det er ikke slik at dere kan slappe av og utsette dama for alle mulige ekle lyder og lukter. Vi har ingen lyst til å se dere pisse, for eksempel. Ikke klø dere på balla i sofaen, ikke piss mens kona står i dusjen, slutt å fise henne i trynet osv. Anonymkode: fb416...ecb Tisse og fise foran hverandre tror jeg ALLE gjør etter en viss tid... Hvor FISEfin skal man være...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #30 Del Skrevet 11. desember 2024 Om dere mener menn skal skjerpe seg så kan jo dere også skjerpe dere. Ta tak i følgende; Her er ting dere kan gjøre mindre av: masing, stressing, klaging, samtaler om ting vi driter i, logistikk, sutring, irrasjonelle sinneutbrudd osv. Her er ting dere kan gjøre mer av: trene, være i aktivitet, bruke tid på å forbedre utseende, holde humøret oppe, forsøke å være rasjonell. Anonymkode: 19252...1ce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #31 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om dere mener menn skal skjerpe seg så kan jo dere også skjerpe dere. Ta tak i følgende; Her er ting dere kan gjøre mindre av: masing, stressing, klaging, samtaler om ting vi driter i, logistikk, sutring, irrasjonelle sinneutbrudd osv. Her er ting dere kan gjøre mer av: trene, være i aktivitet, bruke tid på å forbedre utseende, holde humøret oppe, forsøke å være rasjonell. Anonymkode: 19252...1ce Hmm. Kjenner meg ikke igjen, altså. Stressing følger med det å ha flere barn, full jobb og hus. Klage gjør jeg ikke, heller ikke mas eller sutring. Rolig person, så ingen rasjonelle sinneutbrudd. Trene gjør jeg også, fire ganger i uka. Aktivitet følger med å ha flere barn og drive med friluftsliv sammen med dem. Er rasjonell, har blant annet rasjonell jobb. Forbedre utseende er ikke mulig, så derfor bruker jeg ikke tid på det. Mannen valgte meg med det utseendet jeg hadde, jeg har ingen plikt til å bruke masse tid og egne penger på å "forbedre" det. Da burde han ha blitt sammen med noen som er penere. Anonymkode: fb416...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #32 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om dere mener menn skal skjerpe seg så kan jo dere også skjerpe dere. Ta tak i følgende; Her er ting dere kan gjøre mindre av: masing, stressing, klaging, samtaler om ting vi driter i, logistikk, sutring, irrasjonelle sinneutbrudd osv. Her er ting dere kan gjøre mer av: trene, være i aktivitet, bruke tid på å forbedre utseende, holde humøret oppe, forsøke å være rasjonell. Anonymkode: 19252...1ce Forresten - hvordan bruker man TID på å forbedre utseende, annet enn trening, som du allerede har nevnt? Anonymkode: fb416...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #33 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 13.01): Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv, inkludert nåværende. Scenarioet er det samme hver gang. Først er mannen høflig, flørtende og ordentlig, så begynner masse ekle greier. Mannen og jeg har alltid hatt mye sex, og jeg har høy lyst. Likevel merker jeg at lysten forsvinner på grunn av ting han gjør. For eksempel, i går sto jeg og dusjet. Vi har ikke dusjforheng, så det er åpent mot resten av badet. Mannen kommer da inn, drar ned buksa og tisser. Mens jeg står i dusjen. Vi har to bad, så han kunne bare ha gått på det andre. Tidligere prøvde han å dempe fisene, mens nå fiser han høylytt, i kort avstand fra meg. Det samme med raping. Gutter, skjerpings! Det er ikke slik at dere kan slappe av og utsette dama for alle mulige ekle lyder og lukter. Vi har ingen lyst til å se dere pisse, for eksempel. Ikke klø dere på balla i sofaen, ikke piss mens kona står i dusjen, slutt å fise henne i trynet osv. Anonymkode: fb416...ecb Vi både raper og fiser og tisser foran hverandre, og jeg har tenkt flere ganger at dette burde vi kanskje slutte med (vi har heller ikke noe bra sexliv), men samtidig så føler jeg ikke at det er fisingen og rapingen som legger demper på sexlivet, det er nok mee mitt tenningsmønster. Men jeg tenker at dersom dette betyr noe for din tenning så kan du ta dette opp med han. Og ikke i en anklagende tone, og bruk heller "vi" i stedet for du. "Jeg syns ikke det er så romantisk at "vi" tisser foran hverandre". Anonymkode: b3c3b...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #34 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi både raper og fiser og tisser foran hverandre, og jeg har tenkt flere ganger at dette burde vi kanskje slutte med (vi har heller ikke noe bra sexliv), men samtidig så føler jeg ikke at det er fisingen og rapingen som legger demper på sexlivet, det er nok mee mitt tenningsmønster. Men jeg tenker at dersom dette betyr noe for din tenning så kan du ta dette opp med han. Og ikke i en anklagende tone, og bruk heller "vi" i stedet for du. "Jeg syns ikke det er så romantisk at "vi" tisser foran hverandre". Anonymkode: b3c3b...efe Hvorfor skal menn behandles som små barn? Når HAN tisser, så er det selvfølgelig "du". Slutt å behandle menn som små barn. Anonymkode: fb416...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå