Gå til innhold

Hva er det mest ubrukelige din mann har gjort i hus og hjem?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Han rydder av kjøkkenbenken før jeg er ferdig med ting, han kan f.eks. vaske fjøla før jeg er ferdig med å kutte opp alle grønnsakene. Han serverer også maten før jeg er ferdig med å smake den til og sier alltid værsegod til barna når det er jeg som har laget maten 😂 Hvis han ikke finner sine ting så tar han ofte mine slik at jeg mister kontroll på de. Her om dagen hadde han laget hull i et klesplagg jeg har. Han hadde tatt mitt klesplagg fordi hans er gaffateipet i hjel 😆

Anonymkode: 849e2...8b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 14.34):

Min mann gjør det samme, alt av skitne kopper står på benken til den rene oppvasken i maskina ryddes ut.
Da fylles maskinen opp, og settes ny maskin på samtidig.
Så skitne kopper blir stående på benken, som ofte er overfylt; vi har et lite kjøkken og nesten ikke kjøkkenbenk.
Og det kan jo ta noen timer, men oftest en halv eller hel dag. 

Han vil ikke at vi skal sette skitne kopper inn i maskina etterhvert, fordi han da ikke vet om koppene inni der er rene eller skitne, og da kommer til å sette på maskina igjen for å være sikker på at det er rene kopper.

Anonymkode: 5c64a...db8

Så merkelig da. Er jo bare å stikke hue inn og se om det er rent eller skittent. Så vanskelig er da ikke det å se. Og om det står fire ting inni maskina så setter han vel ikke på. Man må jo fylle den opp først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...