Gå til innhold

Hva er det mest ubrukelige din mann har gjort i hus og hjem?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Tått skrev (På 13.12.2024 den 10.46):

Noen som tror hersketeknikker for fjortiser virker på voksne?

Er ikke det å kalle noen skaphomo fordi de innehar helt klassiske omsorgsevner også en hersketeknikk?

Anonymkode: 907d8...bac

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha jeg ler meg ihjel av denne tråden 👏🏻😂 Er litt gøy at man kan dele slike historier uten at det blir om til hat. 

Her er min : Mannen min bytter veldig sjeldent på sengen og akkurat denne dagen hadde jeg så fult opp med annet husarbeid og jobb så jeg spurte om han kunne være så snill å legge rent sengetøy på sengen når kvelden kom. Ingen problem sa han! 

Så kom kvelden og jeg hadde nettopp sittet meg godt til rette i sofaen med noe godt i en skål og skulle kose meg med en film etter en lang dag.. helt til jeg hører mannen oppe fra andre etasje « Eh duuu? Kan du komme opp her å hjelpe meg?»

Og jeg svarer » Hjelpe deg? Hjelpe deg med hva da?» 

han svarer tilbake « Hjelpe meg å legge på sengetøyet? Det går så mye fortere når vi er to!» 

🙄😂😂😂😂

image.png

Anonymkode: a992d...04e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 11.20):

Du vrenger klærne før du bretter de? Hva er hensikten? Det er mye klær her i huset med print på som ikke hadde blitt gjenkjent hvis vi vrengte klærne før vi la de på plass.

Anonymkode: 83a42...6c7

🤦‍♀️

Anonymkode: 4788e...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en til! Han kjøper ofte små brus i kartonger, kommer hjem og hiver hele kartongen i kjøleskapet, tar seg en og en brus her og der helt til det bare er en brus igjen og da tar han den også men lar papp kartongen ligge igjen tom i kjøleskapet! Blir like oppgitt hver gang 😂👏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke det å kalle noen skaphomo fordi de innehar helt klassiske omsorgsevner også en hersketeknikk?

Nei var iallefall ikke ment sånn..Har kjent flere homofile gjennom livet og det er ingen tvil om at de har evner på områder vi vanlige menn er fatalt dårlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 13.19):

Ja, som sagt: Kvinnen klarer ikke la mannen stå i konsekvensene og ordner derfor opp for ham. Og klager. 

Selvsagt hadde svigerfamilien reagert, men det er jo hans problem. Hadde min mann ikke kjøpt gaver til sin side av familien og svigerfamilien hadde klaget til meg så hadde jeg svart noe sånt som: "Ja, vi kjøper alltid til hver vår side av familien. Jeg vet ikke hvorfor han ikke gjorde det i år, du må nesten høre med ham."

Anonymkode: 421f6...acf

Men nå er det jo da noen svigermødre som ser på sønnen sin som gullgutten som aldri gjør noe galt og legger da så klart skylda på "udugelig" svigerdatter...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 9.34):

I gamle dager jobbet gjerne kvinner i fjøset med melking av kyr og annet arbeid selv om de var gravide.

Anonymkode: 2e36e...79d

I gamle dager kunne ikke kvinner åpne bankkonto uten mannens signatur. I gamle dager var det tillatt å voldta kvinnen om man var gift. I nåtiden er det lov å be mannen om å støvsuge uten å få høre at man skulle vært så mye bedre som kvinne. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat nede i kjelleren. Har laget system for vaskekurvene, så ingenting blandes i vasken. I kurven "HVIT" lå det en grønn vaskeklut, ett rødt kjøkkenhåndkle og en grønn boxer...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 0.24):

Glemte en til! Han kjøper ofte små brus i kartonger, kommer hjem og hiver hele kartongen i kjøleskapet, tar seg en og en brus her og der helt til det bare er en brus igjen og da tar han den også men lar papp kartongen ligge igjen tom i kjøleskapet! Blir like oppgitt hver gang 😂👏🏻

Hva slags brus er det som kommer i kartong?

Anonymkode: 2a753...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Julebrus iallfall. 

Anonymkode: 5f24a...f04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann trodde man skulle spise stearin-laget rundt babybell-ost. Han hadde aldri spist det før, så en dag da han var hjemme ville han prøve. Tok en bit, kastet hele posen søpla fordi han trodde det var gått ut på dato 😅

Anonymkode: 2a2d3...a33

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann trodde man skulle spise stearin-laget rundt babybell-ost. Han hadde aldri spist det før, så en dag da han var hjemme ville han prøve. Tok en bit, kastet hele posen søpla fordi han trodde det var gått ut på dato 😅

Anonymkode: 2a2d3...a33

Det er ikke stearin, da. Det er voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke stearin, da. Det er voks.

Cool story, dude.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange??

Du skjønner det er kartongen RUNDT brusboksene, istedenfor en plast-pakning? 

Anonymkode: 6b3c6...b3b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 13.27):

Ikke min nåværende mann, men en tidligere samboer. Han hadde vært hjemme alene hele dagen og jeg hadde vært på jobb. Da jeg kom hjem var han utrolig stolt av at han hadde vasket hele huset som han sa. Det hadde han forsåvidt, men han hadde brukt dopapir og Zalo. Altså klemt Zalo ut på dopapir og vasket over. Gulv, overflater og bad.. Det hadde gått med en hel pakke med dopapir og en halv flaske Zalo og alt var klissete...

Anonymkode: 95a26...744

Nei og nei 😂😂😂🙈

Anonymkode: d966b...be6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 15.12.2024 den 2.09):

Men nå er det jo da noen svigermødre som ser på sønnen sin som gullgutten som aldri gjør noe galt og legger da så klart skylda på "udugelig" svigerdatter...

Det ville ikke vært det store savnet å redusere kontakten hvis min svigermor var sånn.

Anonymkode: 421f6...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han åpner en ny melkekartong i stedet for å bruke opp slumpen i den første. Så når jeg skal ha et glass med melk må jeg helle slumper fra 5 ulike kartonger som han så hyggelig har latt være igjen til meg🤠

Ellers spretter han alltid ny brus før den første er drukket opp, for å så klage over at det er mye svinn i rester noen dager etterpå🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7f5a2...86a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 6.02):

Slik er min og 😂

Plutselig er noe borte. En kniv jeg skal bruke flere ganger er vasket opp. Eller det mest meningsløse; jeg kutter og skreller grønnsaker, og han tar litt og litt, og kaster i søpla i stedet for å bare vente til jeg er ferdig, og ta alt på en gang. 

Tror det er på kjøkkenet jeg "smeller" oftest. Fordi han alltid skal drive å jobbe rundt meg mens jeg lager mat. Uansett om det er rydding av oppvaskmaskin, gå gjennom gammel mat i kjøleskap, rense kaffemaskinen... 

Jeg kan si "bare bli sittende, jeg fikser mat". Likevel går det ca 2 minutter før han kommer ruslende. 

Anonymkode: a6197...816

Gårsdagens; 

Jeg laget middag. Satt frem tallerkener, serveringsbestikk og bestikk på kjøkkenbenken. 

Hadde ryggen til ett minutt. Serveringsbestikk og bestikk var borte... 

Han hadde ryddet alt av (rent) bestikk inn i oppvaskmaskinen da det bare lå på benken.

Og på toppen av dette hadde han tatt frem nytt bestikk, til seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens; 

Jeg laget middag. Satt frem tallerkener, serveringsbestikk og bestikk på kjøkkenbenken. 

Hadde ryggen til ett minutt. Serveringsbestikk og bestikk var borte... 

Han hadde ryddet alt av (rent) bestikk inn i oppvaskmaskinen da det bare lå på benken.

Og på toppen av dette hadde han tatt frem nytt bestikk, til seg selv. 

Ikke bare saboterer han arbeidet du gjør - han er egoist i tillegg! Litt av en gullfugl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke bare saboterer han arbeidet du gjør - han er egoist i tillegg! Litt av en gullfugl!

Han er fantastisk.

Står på, og setter seg aldri på sofaen om det er noe han kan gjøre for familien.

Rydder alltid opp og vasker ned kjøkkenet etter middag,. Står opp tidlig og måker snø når det er behov for det. Tar unna mesteparten av husarbeidet, med mer. Stiller opp på alle måter. 

Dette er en tråd der vil deler disse små, morsomme tingene der hjernen kortslutter litt. ;)

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...