Gå til innhold

Ligge sammen på andre date - red flag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde en date der vi ikke kysset og etter dette hadde vi flere kvelder der vi pratet timesvis på telefon før vi møttes for andre gang denne helgen. Her begynte vi å kline og det endte opp med sex. På morgenen sier han "også på andre date da" og nå lurer jeg på om jeg har ødelagt alt. Han sendte meg riktignok meldinger et par dager etter men er litt mindre på nå. Det skal sies at etter første date var det stille fra han lenge, og jeg merker dette skjer når han er veldig oppslukt i jobb.

Men hva tenker menn om ligging på andre date? Mister dere interessen videre?

Anonymkode: 8316c...fcb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vet at han lå med deg også eller har du ikke helt fått med deg det?

Anonymkode: cccdd...fde

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at han lå med deg også eller har du ikke helt fått med deg det?

Jeg følte han forsøkte å holde igjen, men ja han var veldig med på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg følte han forsøkte å holde igjen, men ja han var veldig med på det

Er fyren interessert så er han det. Det er ingen som blir uinteressert av sex. Da var de ikke interessert i utgangspunktet.

Jeg synes du skal fokusere på hva du synes om ham. Og ta det derfra.

Vær ærlig om hva du tenker og føler underveis. Hva du vil. Ta initiativ hvis du liker ham.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde en date der vi ikke kysset og etter dette hadde vi flere kvelder der vi pratet timesvis på telefon før vi møttes for andre gang denne helgen. Her begynte vi å kline og det endte opp med sex. På morgenen sier han "også på andre date da" og nå lurer jeg på om jeg har ødelagt alt. Han sendte meg riktignok meldinger et par dager etter men er litt mindre på nå. Det skal sies at etter første date var det stille fra han lenge, og jeg merker dette skjer når han er veldig oppslukt i jobb.

Jeg har hatt sex på første date og vi var mye sammen etter det. Forholdet varte dessverre ikke lenge, men vi er fortsatt gode venner. 

Nå tenker jeg at man er to og når det er riktig å ha sex er noe man finner ut av sammen. Som mann er det viktig for meg at kvinnen aldri skal føle seg presset til å ha sex. Det er noe gutter og menn burde huske! Uansett hvor mye man har lyst, så skal vi aldri pushe daten eller kjæresten til noe hun ikke vil!

Har aldri mistet interessen etter sex, men det finnes nok noen gutter og menn som kun jakter sex og ikke egentlig er interessert i jenta eller dama. Det er i mine øyne respektløst og dårlig oppførsel.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sex på første date med kjæresten.

Han vil flytte sammen med meg nå 1 år etter så🤷

Anonymkode: a91a7...7bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som får meg til å miste interesse, er å være oppheng i red flags....

Alt er red flag om du leiter etter det. 

Pust. Lev litt kvinne. 

Anonymkode: af6ed...b32

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sex med kjæresten min på vår andre date. Det var full klaff og en enorm kjemi og tiltrekning. Nesten 4 år siden nå ❤️ Vi har kjøpt hus sammen og planlegger felles fremtid. Og: Fortsatt syk tiltrekning og deilig sex 😉 

Anonymkode: 368d2...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker at selv hadde jeg aldri hatt lyst til å ligge med noen så raskt. Jeg bruker mye mer tid på å tiltrekkes noen seksuelt.

Så tenker jeg at alle er forskjellig og at det selvfølgelig ikke er et rødt flagg om man vil ha sex etter en eller to dates. Ikke noe er mer riktig en noe annet. 

Anonymkode: cac5b...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har pleid å ligge første kveld, det gjorde jeg også med kjæresten min. Er nok få menn som ser på det som red flag å vente til andre date 

Anonymkode: c79f8...cd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han trekker seg unna etter sex på andre date så sier det alt om hans intensjoner. Som hun over her skrev, det er ingen som mister interessen av å ha sex! Med mindre sexen var helt katastrofal da. Hvis han liker deg så burde han like deg enda mer nå. Ellers så var han bare ute etter en lettvint ligg, og da burde du bare være glad du er kvitt han.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Yoolanda skrev (7 minutter siden):

Hvis han trekker seg unna etter sex på andre date så sier det alt om hans intensjoner. Som hun over her skrev, det er ingen som mister interessen av å ha sex! Med mindre sexen var helt katastrofal da. Hvis han liker deg så burde han like deg enda mer nå. Ellers så var han bare ute etter en lettvint ligg, og da burde du bare være glad du er kvitt han.

Dette. En kan jo tenke selv hva en føler etter nærhet og deilig sex med en man er tiltrukket av, er ikke som at man ikke vil se vedkommende igjen men heller fått mer interesse. Så menn som da forsvinner - likte ikke kvinnen i utgangspunktet. 

Anonymkode: 2991c...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrert at en del kvinner tror at menn ikke er seriøse om det blir sex første kveld, og at det er et red flag å ha sex fort. Dette er noe kvinner overdriver veldig, om det er seksuell kjemi, har lyst på hverandre og liker hverandre godt ellers, så er det nok ikke mange som ser på det som noe negativt, mange færre enn hva kvinner tror i hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som er rødt flagg er hans oppførsel etter dere har hatt sex. 
Noen som blir stille etter sex er ikke verdt kaste bort tiden på. Det går begge veier selvsagt. 

Anonymkode: 63eba...883

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da var han ute etter et ligg kanskje. Sex har ingenting å si, det er enten blir følelsene mer forsterket eller ikke, hvor gammel er denne fyren?

Anonymkode: 42ab6...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da var han ute etter et ligg kanskje. Sex har ingenting å si, det er enten blir følelsene mer forsterket eller ikke, hvor gammel er denne fyren?

Anonymkode: 42ab6...c74

Han er litt over 50...og jeg vet han var ute etter mer enn sex i utgangspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Arild37 skrev (10 timer siden):

Registrert at en del kvinner tror at menn ikke er seriøse om det blir sex første kveld, og at det er et red flag å ha sex fort. Dette er noe kvinner overdriver veldig, om det er seksuell kjemi, har lyst på hverandre og liker hverandre godt ellers, så er det nok ikke mange som ser på det som noe negativt, mange færre enn hva kvinner tror i hvertfall 

Det er de slutshamende guttene sine feil. Idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han er litt over 50...og jeg vet han var ute etter mer enn sex i utgangspunktet

Fordi han har sagt det? Hvor gammel er du? Beklager men det kaan jo ha forbindelse med hans intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi han har sagt det? Hvor gammel er du? Beklager men det kaan jo ha forbindelse med hans intensjoner.

Han slettet appen rett før første date og der fortalte han meg at han var ute etter kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...