Gå til innhold

11 åring med alt for masse energi før legge tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en 11 åring som har så mye energi før legge tid skal spille fotball og hoppe og sprette og bruker laang tid for å få gjort det han skal gjøre.Av og til blir det så mye mas og blir så irritert til slutt liker ikke når hver kveld skal bli sånn med kjefting for han ikke går og legger seg.Tips motaes med takk?!!!

Anonymkode: 3eada...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva gjør han ellers på kvelden? fra etter skoletid til denne energiutbruddet ? om det er skjerm i flere timer er det jo ikke så rart..eller  er han på treninger, aktiviteter, ute med venner o.l. og får ut energien sin der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (7 minutter siden):

hva gjør han ellers på kvelden? fra etter skoletid til denne energiutbruddet ? om det er skjerm i flere timer er det jo ikke så rart..eller  er han på treninger, aktiviteter, ute med venner o.l. og får ut energien sin der ?

Er på fotball trening ser på tv,leser bok og se på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er på fotball trening ser på tv,leser bok og se på mobil.

da ville jeg kuttet i tv, mobil og bok. Flyttet bok til sengetid og mer aktivitet så han får brukt mer energi.. erkl tydelig at han har mer som må ut før sengetid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (1 minutt siden):

da ville jeg kuttet i tv, mobil og bok. Flyttet bok til sengetid og mer aktivitet så han får brukt mer energi.. erkl tydelig at han har mer som må ut før sengetid 

Takk for tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en joggetur med han en liten time-halvannen før leggetid, innfør avslappende rutiner som rolig kvelds med null former for skjerm. Spill en runde kort sammen eller lignende? ☺️ jeg ble selv lettere elektrisk før leggetid på den alderen og begynte gå 25 mins turer med mamma halvannen t før leggetid før vi spiste kvelds og la kabal/spilte vriåtter/yatze eller likn. Jeg hadde rett og slett behov for å få ut overskuddsenergien som kom før leggetid. 

Anonymkode: c0d8b...5ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...