AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Mens ser andre skriver man tar 3 pr dag? Anonymkode: 2bd9c...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har alltid tatt 3. Det har det også stått på pakken. Og jeg har tatt mange ganger. Anonymkode: 39f86...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har alltid tatt 3. Det har det også stått på pakken. Og jeg har tatt mange ganger. Anonymkode: 39f86...5aa På min pakke står det 2. Kan det ha med å gjøre at vekten min er ganske lav? Eller om det bare er feil Anonymkode: 2bd9c...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 Følg alltid doseringen som legen skriver ut. Kan være flere grunner til at legen ikke vil du skal ta maks dose. I felleskatalogen står det at doser fra 1 til 3 tabletter om dagen er vanlig, og varierer mellom hvilke tilstander medisinen skal behandle. Anonymkode: a6e1a...8d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå