Gå til innhold

En som voldtok meg er med i BDSM miljø i et annet land. Burde jeg si i fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv i BDSM miljet her i Norge og møtte den fyren på munch. Vi ble kjent, og bestemte oss etterhvert for å leke. Men det endte med at jeg ble voldtatt som jeg skal i gang med å anmelde. 

Han var som sagt aktivt i det samme miljøet som meg, så jeg la frem situasjonen til de i detalje nivå. De oppfordret meg sterkt til å anmelde også. Han ble kastet ut av miljet her, og jeg har hørt rykter om at man da er automatisk utestengt andre miljøer av samme type her i Norge. 
Nå har jeg funnet ut at han er aktiv i en miljø i et annet land i Norden. Jeg føler så sterkt behov for å si i fra til de også. Jeg orker ikke tanken på at noen andre nå skal gå gjennom det samme. Han manipulerer som faen. Dette med meg var heller ikke engangs hendelse, men jeg forsto det etter andre møte. Da det uten tvil var voldtekt. 

Føler så behov for å si i fra til det miljøet, selvom et er et annet land her i Norden. Men jeg vill virkelig ikke dette skal skje flere. Og hvorfor flyttet han i utgangspunktet? Får å finne nye å manipulere? Kastet ut av landet? Jeg har så mange spm, ikke at jeg skal grave i det. Men jeg sitter med ekstremt dårlig følelse nå. 

Burde jeg si i fra til miljøet han er en del av nå? - jeg kommer da til å være anonym, men kan eventuelt henvise til at jeg har melt fra her jeg bor

Anonymkode: 7c1f6...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! og håper det går bra med deg og at du får hjelp. Klem 🫂

Anonymkode: e3419...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg du skal. Hvis du er helt sikker på at det var voldtekt, er ham åpenbart en voldtektsmann og han kommer til å voldta igjen. Jeg regner med han er en voldtektsmann som "gjemmer" seg bak bdsm. De finnes.

Anonymkode: 74475...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, definitivt. De som 'driver' BDSM miljøer rundt om i Norge, og spesielt de som driver klubber osv kjenner gjerne andre som gjør det samme i resten norden, så ville faktisk rådført meg med dem, så kan de faktisk ta det videre. Det var en lignende situasjon for 10 år siden, da at en fyr kom fra Sverige og til Oslo. Svenskene ga beskjed, og såvidt jeg vet fikk han aldri satt sine bein offentlig i miljøet her igjen. 

Anonymkode: 7f968...9e0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, definitivt. De som 'driver' BDSM miljøer rundt om i Norge, og spesielt de som driver klubber osv kjenner gjerne andre som gjør det samme i resten norden, så ville faktisk rådført meg med dem, så kan de faktisk ta det videre. Det var en lignende situasjon for 10 år siden, da at en fyr kom fra Sverige og til Oslo. Svenskene ga beskjed, og såvidt jeg vet fikk han aldri satt sine bein offentlig i miljøet her igjen. 

Anonymkode: 7f968...9e0

DETTE! Har hørt fra venner i miljøet at det ikke er sjeldent at BDSM klubber mottar advarsler fra andre lands miljøer. De har gjerne bedre kontakt enn man skulle tro. Og alle som driver sånt er jo veldig opptatte av trygghet og samtykke, så dette er det du burde gjøre. Vet at saken med han svensken ble løst kjapt som bare fy.

Anonymkode: 127fb...6a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...