Gå til innhold

.

Kvinnefoglen61

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en veldig rar moral du har der altså. 

Anonymkode: aa285...ed1

Jeg syns ikke det. Reiser ikke jeg på jobb, vet jeg at mine kollegaer jobber vettet av seg den dagen. Da blir hjem hjemme å tar meg av det syke barnet på kvelden også, fremfor å dra på julebord. Antagelig må man være borte dagen etter også. 

Anonymkode: 14d58...ebd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei det er ikke det det heter. Og nei, du er ikke hjemme fra jobb på dagtid for å stille på party om kvelden. Vekke på dag = ingen fest.

Anonymkode: 8ba5d...eb3

Tull , klart man kan komme på kvelden 

Anonymkode: 43fd8...649

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg syns ikke det. Reiser ikke jeg på jobb, vet jeg at mine kollegaer jobber vettet av seg den dagen. Da blir hjem hjemme å tar meg av det syke barnet på kvelden også, fremfor å dra på julebord. Antagelig må man være borte dagen etter også. 

Anonymkode: 14d58...ebd

De må vel ikke jobbe mindre eller mer dersom du kommer på julebord. Man er jo ikke hjemme med sykt barn for gøy eller for å plage kollegaer men fordi man må. På kvelden har barnet en annen omsorgsperson som kan steppe inn.

Anonymkode: 52c90...de8

Skrevet

Jeg dro en gang hjem fra jobb midt på dagen fordi barnehagen ringte ang sykdom, og mannen var flere timer unna med bil. Jeg dro likevel på sommerfest med jobben om kvelden, da hadde mannen kommet hjem. Ingen stilte spørsmålstegn ved dette, de var bare glade for at jeg kom 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...