AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:45 #21 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 Jeg fikk en skikkelig 30- års krise. Ble totalt meltdown på at jeg måtte bli mer selvstendig og stå opp for meg selv, så jeg skilte meg😭🙄 Angrer som bare det. 40- års dagen forbigikk heldigvis uten krise, men da hadde jeg jo allerede ødelagt alt. Fant aldri kjærligheten igjen.. Anonymkode: 36dc9...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:58 #22 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 Ja, når jeg rundet 40. Mannen var utro, og hele min elendige barndom veltet innover meg. Smalt nok i en depresjon, men er «flink pike» så fortsatte i samme tempo som før. Endte opp med å tilbringe ørten timer hos tatovør, bare for å føle noe…. Det vart smart…..🙈🙈 Har aldri følt meg så lite verdt noen gang, har heldigvis «våknet» og begynt å sette meg selv først🥰 Skal bli lykkelig igjen🤞🏻🤞🏻 og få fullført den hersens ph.d.-graden🥵 Anonymkode: 780af...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #23 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde en ganske stor knekk da jeg fylte 30 år. Men, det var nok mye fordi de andre i vennegjengen ble overrasket med store feiringer til 30 års dagen, mens jeg ble knapt husket pga koronanedstengning (håper det var derfor i alle fall). Anonymkode: 94201...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden Jeg elsket 30 årene. Var passe ung, og passe voksen. Nygift. Kjøpte oss oppover i boligmarkedet. Karrieren gikk bra, hadde endelig fleksibilitet og lønn til å reise rundt, kjøpe fine ting. Fortsatt mye som lå foran oss. 40 traff litt hardere. Ikke med en gang, men etterhvert kom en følelse av "var det alt?". Stabilt og godt ekteskap og familie. Stabil og god karriere - der jeg fortsatt hadde 30 år igjen..... Hadde reist dit vi ville reise, spist det vi ville spise, kjøpt det vi ville kjøpe. 50 årene. Vi får se... Tror vi må gjøre noe. Kanskje se om vi får et utenlandsopphold gjennom jobb igjen. Men noe sier meg at secondments ikke henger like løst når du er såpass gammel. Anonymkode: 6d0a0...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden Ikke ved 30 eller 40 i hvert fall. Vi får se når jeg bikker 50. Anonymkode: bd32e...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden Fikk ingen som 30 i alle fall. Synes det var mye verre å bli 20 😅 Anonymkode: 498d8...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden Konstant livskrise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk ingen som 30 i alle fall. Synes det var mye verre å bli 20 😅 Anonymkode: 498d8...232 Du tuller 😅 Det var jo beste bursdagen noen gang. Så mange steder som hadde 20 års grense den gangen. Og jeg er født sent på året. Og ikke minst, ferdig med å være "tenåring", endelig helt voksen (trodde jeg i alle fall 😂) Anonymkode: 6d0a0...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tuller 😅 Det var jo beste bursdagen noen gang. Så mange steder som hadde 20 års grense den gangen. Og jeg er født sent på året. Og ikke minst, ferdig med å være "tenåring", endelig helt voksen (trodde jeg i alle fall 😂) Anonymkode: 6d0a0...7b6 Haha, nei. Var 18 på alle stedene i området eller så kom jeg inne likevel 😅 så det tenkte jeg ikke på. Husker bare at jeg syntes jeg var eldgammel. Nå skjønner jeg jo at jeg ikke var i nærheten av å være voksen en gang Anonymkode: 498d8...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, nei. Var 18 på alle stedene i området eller så kom jeg inne likevel 😅 så det tenkte jeg ikke på. Husker bare at jeg syntes jeg var eldgammel. Nå skjønner jeg jo at jeg ikke var i nærheten av å være voksen en gang Anonymkode: 498d8...232 Det er jeg i alle fall helt enig i 😜 Anonymkode: 6d0a0...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden Ja, 30 årskrisen traff meg hardt. Sa opp jobben, og begynte på en femårig utdanning. Fikk «drømmejobben» (som jeg ikke kan fordra), og venter på at barna er så store at jeg kan flytte og leve som backpacker. Nærmer meg nå 40. Så kronisk krise her. Anonymkode: e396b...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #32 Del Skrevet 16 timer siden Nå er jeg 61 år, og min verste livskrise var å fylle 20. Ikke lenger være tenåring, men voksen, og skulle kunne «alt», vite hva jeg ville gjøre med livet mitt og ha kontroll, slik alle voksne har … 30, 40 og 50 var ingen sak. Men jeg følte litt på å fylle 60. Da er man over middagshøyden og alle i generasjonen over meg var døde. (Foreldre, svigerforeldre, tanter og onkler). Skremmende å være eldst. Heldigvis var 61 ingen sak, nå er det lenge til neste tiår og jeg føler meg nullstilt. Anonymkode: 538d0...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #33 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde krise når jeg ble 30år det var en nedtur det lol, nå når jeg har passert 40år har jeg ikke hatt noen krise når det kommer til alder, Men i mitt tilfelle alder fra rundt 10år til 27år gikk utrolig tregt føltes kjempelenge nesten som et helt annet liv, når jeg passerte 30 føltes de neste 10årene som maks 4år? Anonymkode: ddc05...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå