AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #81 Del Skrevet 14. desember 2024 Hadde aldri bodd sammen med en man ikke har sex med. Er man blitt så lite glad i hverandre finner jeg ingen grunn til å bo sammen med vedkommende heller. Anonymkode: 3f334...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #82 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde aldri bodd sammen med en man ikke har sex med. Er man blitt så lite glad i hverandre finner jeg ingen grunn til å bo sammen med vedkommende heller. Anonymkode: 3f334...97a Ja, men det går jo an å prate sammen og finne ut hva som har skjedd og skjer. Anonymkode: d1271...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #83 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Aiaiaiaiai dette er de forholdene man hører menn snakke om når de drikker, men hvor de er for stusselige til å si ifra om 🥴 Anonymkode: 38480...553 Så kjipt om man kommuniserer så dårlig at man ikke klarer å gjøre noe med et sexliv man er misfornøyd med, men klager i fylla 🫠 Håper kona mi ikke er som de mennene du snakker om da😯🫣 Anonymkode: 144dd...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. desember 2024 #84 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert fint for mannen din å vite at du ser på alt annet enn sex med han som å kaste bort livet ditt. Anonymkode: aa186...7de Sånn er det bare. Hvis han ville vært sammen med meg, men vi ikke kunne hatt sex, så måtte han ha litt meg ha det med noen andre. Vi kunne godt vært sammen, men ikke uten sex - da mangler jeg en ganske viktig del av livet mitt. Jeg kan fint leve uten brus, men sex påvirker livskvaliteten min. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 15. desember 2024 #85 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor gir det ikke mening? Projiserer du litt, kanskje? Anonymkode: 1a650...d27 Hvorfor det ikke gir mening? Fordi du i alle fall får dekket NOE av behovet. Så, nei - ingen projisering her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #86 Del Skrevet 15. desember 2024 knooters skrev (8 minutter siden): Hvorfor det ikke gir mening? Fordi du i alle fall får dekket NOE av behovet. Så, nei - ingen projisering her. Hvis du er i et forhold med en dame som er notorisk utro så får du dekket noe av behovet ditt. Vil du heller være sammen med en notorisk utro dame enn å være singel? Eller vil du tenke igjennom argumentasjonen din litt først? Anonymkode: 1a650...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #87 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 8.55): Ja, selvsagt. Men det forutsetter jo at sex ikke er limet i forholdet. Vi har ikke sex lenger men det ville ikke falle oss inn å gå fra hverandre og bryte opp familien av den grunn. Vi har det veldig fint sammen ellers og det er utenkelig å gjøre ungene til skilsmissebarn fordi mamma eller pappa ikke får pult. Anonymkode: 1f392...30f Jeg hadde håpet på et slikt ekteskap fot mannen min og meg også. Vi har vært sammen i snart 20 år og jeg har hatt pliktsex i godt over ti år. Har et 100 % aseksuelt forhold til ham, grøsser bare jeg tenker på å ha sex med ham. Pliktsex'en har gått altfor, altfor langt. Men det er tydelig at nå som sexlivet er i ferd med å tørke helt ut, så reagerer han med å bli mer og mer uspiselig for hver dag som går. Roter, griser og glemmer. Som å bo med en lettere dement sirkuspappa. "Løsningen" er jo da at vi bruker et par år på å selge boligen med milliontap (upopulært område), og at barna må slutte med fritidsaktivitetene sine for å få hverdagslogistikken til å gå opp med bare en voksen av gangen. Jeg tenker at etter 10 år med pliktsex fra min side, så burde det være hans tur til å klare et sexløst ekteskap i 10 år før vi endelig blir fri fra hverandre, slik at ikke barna blir sterkt lidende. Men det ser ikke ut til at han gidder det. Så får vi se hvem som gidder å pule denne 50-åringen regelmessig når han bor i en svinesti av en leilighet med 3 unger 50 % av tiden. Anonymkode: d3738...1b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #88 Del Skrevet 15. desember 2024 katties skrev (7 timer siden): Sånn er det bare. Hvis han ville vært sammen med meg, men vi ikke kunne hatt sex, så måtte han ha litt meg ha det med noen andre. Vi kunne godt vært sammen, men ikke uten sex - da mangler jeg en ganske viktig del av livet mitt. Jeg kan fint leve uten brus, men sex påvirker livskvaliteten min. Hva er da forskjellen på å være enslig og å være i et forhold? Når du uansett kan løpe rundt og pule hvem du vil? Skjønner at det sikkert er digg å dele boutgifter med noen da, men da kan man jo like gjerne bo i kollektiv. Anonymkode: d3738...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #89 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 23.42): Godt å høre! Virker som det eneste som betyr noe for folk her er sex. Har man ikke det så er det bare å gå fra hverandre i følge folk her. Det er så mye annet i et langt forhold som er mye viktigere. Anonymkode: aa186...7de Jeg tenker at det er enormt stor forskjell på å ønske regelmessig sex 5 år inn i et forhold, og 20 år inn i et forhold. De fleste her inne som uttaler bastant at de MÅ ha sex flere ganger i uka, er neppe selv i et ekteskap som har vart i 20 + år. De er enten enslige, ellers er de i forhold som ikke har vart særlig lenge (f eks under 10 år). Anonymkode: d3738...1b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #90 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 20 år og jeg har hatt pliktsex i godt over ti år. …. Men det er tydelig at nå som sexlivet er i ferd med å tørke helt ut, så reagerer han med å bli mer og mer uspiselig for hver dag som går. Roter, griser og glemmer. Som å bo med en lettere dement sirkuspappa. Anonymkode: d3738...1b3 Det er leit å høre. Kunne dette ha fått et annet utfall på noen måte? Jeg kjenner meg igjen i at behovet for å behage eller imponere dama faller radikalt om hun ikke tenner på meg. Hvis det hun bringer inn i forholdet er det samme som en kompis så behandler jeg henne som en kompis. Hvis hun forventer å bli behandlet som en prinsesse så blir det opplagt skuffelser. Sitat Så får vi se hvem som gidder å pule denne 50-åringen regelmessig når han bor i en svinesti av en leilighet med 3 unger 50 % av tiden. Sånn som du snakker om ham så høres det ut som om dere burde ha brutt for lenge siden. Hvem vet, kanskje han fremstår i et bedre lys for noen andre og får mer lyst til å rydde hvis han har håp om å finne noen som ikke forakter ham? Anonymkode: 1a650...d27 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #91 Del Skrevet 15. desember 2024 Et forhold kan overleve uten sex ja, men dere er jo ikke kjærester lenger. Er nok bare et tidsspørsmål før det blir slutt. Anonymkode: e3acd...53f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #92 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 20.22): Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Du skriver at sexlivet var dårleg også før dere fekk barn ? Høres ut som det er noen ugler i mosen hos dere ettersom du hevder at du ikkje tenner sexuelt verken før eller etter dere fekk barn. Mange som lever utmerket i eit parforhold hvor sexen er fraverende.,men ulikt sexbehov er også blitt utslagsgivende for mange samlivsbrudd. Min holdning med eit langt samliv er at barna skal prioriteres foran sexlivet til foreldrene. Har ein ikkje omsorgsansvar for barn så har ein større valgfrihet. Anonymkode: 8337e...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 15. desember 2024 #93 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du er i et forhold med en dame som er notorisk utro så får du dekket noe av behovet ditt. Vil du heller være sammen med en notorisk utro dame enn å være singel? Eller vil du tenke igjennom argumentasjonen din litt først? Anonymkode: 1a650...d27 Å være utro er per definisjon å bryte et løfte. Det eksisterer ingen lovnad om at man MÅ ha hyppig sex for å ha en relasjon, men hele konseptet "forhold" baserer seg på troskap - et åpent forhold er noe annet. Jeg lurer ellers på hvilket behov som dekkes i denne settingen din. Det er ikke noe forhold der hvis man bare puler, om det er det du mener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #94 Del Skrevet 15. desember 2024 knooters skrev (1 minutt siden): Å være utro er per definisjon å bryte et løfte. Det eksisterer ingen lovnad om at man MÅ ha hyppig sex for å ha en relasjon, men hele konseptet "forhold" baserer seg på troskap - et åpent forhold er noe annet. Jeg lurer ellers på hvilket behov som dekkes i denne settingen din. Det er ikke noe forhold der hvis man bare puler, om det er det du mener. Får du tilfredsstilt noen av behovene dine i en relasjon med en notorisk utro kvinne? Ja eller nei? Sa du at i følge logikk så burde mennesker foretrekke forhold hvor de får noen av sine behov oppfylt heller enn å være ensom. Ja eller nei? Anonymkode: 1a650...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #95 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er leit å høre. Kunne dette ha fått et annet utfall på noen måte? Jeg kjenner meg igjen i at behovet for å behage eller imponere dama faller radikalt om hun ikke tenner på meg. Hvis det hun bringer inn i forholdet er det samme som en kompis så behandler jeg henne som en kompis. Hvis hun forventer å bli behandlet som en prinsesse så blir det opplagt skuffelser. Sånn som du snakker om ham så høres det ut som om dere burde ha brutt for lenge siden. Hvem vet, kanskje han fremstår i et bedre lys for noen andre og får mer lyst til å rydde hvis han har håp om å finne noen som ikke forakter ham? Anonymkode: 1a650...d27 Men en kompis deler man vel byrdene med? Spesielt om man bor sammen og deler omsorg for barn. Her er det vel mer snakk om å behandle dama si som en tilfeldig fremmed på busstasjon, ikke en bofelle. Dog enig at hun virker som hun forrakter ham. Men det er vel sånn han presser fram et brudd; ved å oppføre seg så urimelig at hun til slutt går av reint praktiske hensyn. Da får han brudd OG får ikke skylda for bruddet. Anonymkode: d1271...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 16. desember 2024 #96 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Får du tilfredsstilt noen av behovene dine i en relasjon med en notorisk utro kvinne? Ja eller nei? Sa du at i følge logikk så burde mennesker foretrekke forhold hvor de får noen av sine behov oppfylt heller enn å være ensom. Ja eller nei? Anonymkode: 1a650...d27 Nei? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #97 Del Skrevet 16. desember 2024 Hvor finner man kvalitetsaseksuelle? Jeg blir gjerne kjent. Anonymkode: 7839f...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #98 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 8.32): Jeg hadde håpet på et slikt ekteskap fot mannen min og meg også. Vi har vært sammen i snart 20 år og jeg har hatt pliktsex i godt over ti år. Har et 100 % aseksuelt forhold til ham, grøsser bare jeg tenker på å ha sex med ham. Pliktsex'en har gått altfor, altfor langt. Men det er tydelig at nå som sexlivet er i ferd med å tørke helt ut, så reagerer han med å bli mer og mer uspiselig for hver dag som går. Roter, griser og glemmer. Som å bo med en lettere dement sirkuspappa. "Løsningen" er jo da at vi bruker et par år på å selge boligen med milliontap (upopulært område), og at barna må slutte med fritidsaktivitetene sine for å få hverdagslogistikken til å gå opp med bare en voksen av gangen. Jeg tenker at etter 10 år med pliktsex fra min side, så burde det være hans tur til å klare et sexløst ekteskap i 10 år før vi endelig blir fri fra hverandre, slik at ikke barna blir sterkt lidende. Men det ser ikke ut til at han gidder det. Så får vi se hvem som gidder å pule denne 50-åringen regelmessig når han bor i en svinesti av en leilighet med 3 unger 50 % av tiden. Anonymkode: d3738...1b3 Du vet at det er to som må sørge for at sexen behager begge, ikke sant? Du burde snakket med ham for ti år siden på en god måte. Siden det er tre barn i bildet, forslår jeg parterapi asap, om det ikke allerede er for sent. Anonymkode: ce34f...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #99 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 0.47): Likt her. Jeg tenner ikke på han lenger. Ikke hatt sex på snart 1 år. Ingen av oss tar initiativ lenger. Vi er nok mest sammen for barnets skyld, og at det er enklere økonomisk og praktisk. Er derimot også usikker på hvor lenge det holder. Liten tro på at et forhold uten sex over tid vil gå. Jeg kunne nok klart det, men jeg kan ikke forvente det av han. Anonymkode: b58bf...7a4 Men ville det vært i orden for deg om han har sex med andre da siden du ikke vil? Anonymkode: caa10...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmann85 Skrevet 16. desember 2024 #100 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 20.22): Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Men ville det vært i orden for deg om han har sex med andre da siden du ikke vil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå