AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Dersom begge er fornøyd med det så ja. Ikke ellers. Anonymkode: 78c7b...25d 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Det hadde ikke fungert for meg. Anonymkode: 6e31d...83d 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Funker nok kun hvis begge hadde vært aseksuelle. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Hvis begge er aseksuelle, absolutt. Anonymkode: d1271...0ff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Men har du lyst på sex med en annen mann da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 Likt her. Jeg tenner ikke på han lenger. Ikke hatt sex på snart 1 år. Ingen av oss tar initiativ lenger. Vi er nok mest sammen for barnets skyld, og at det er enklere økonomisk og praktisk. Er derimot også usikker på hvor lenge det holder. Liten tro på at et forhold uten sex over tid vil gå. Jeg kunne nok klart det, men jeg kan ikke forvente det av han. Anonymkode: b58bf...7a4 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Del Skrevet 10. desember 2024 I mitt tilfelle så sparer jeg penger, trener og er klar for å møte andre. Anonymkode: 1a650...d27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #9 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Hos meg fungerte det i 2 år. Men nå begynner det å tære på. Kjenner mer og mer på lengselen, og vurderer å være utro. I vårt forhold er det han som ikke vil ha sex. Men vi er nærmere 50, men allikevel. Tror det vil komme tider der slikt blir et savn. Anonymkode: a3933...aa1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #10 Del Skrevet 10. desember 2024 Det fungerer til en av dere får tenning på andre. Med mindre dere er aseksuelle da. Anonymkode: adb66...bb3 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #11 Del Skrevet 10. desember 2024 Tviler på at en på 30 år som har likt sex før, ikke vil ha det noen gang igjen. Så nei, jeg tror ikke deres forhold kommer til å vare livet ut Anonymkode: f3c6d...fc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #12 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hos meg fungerte det i 2 år. Men nå begynner det å tære på. Kjenner mer og mer på lengselen, og vurderer å være utro. I vårt forhold er det han som ikke vil ha sex. Men vi er nærmere 50, men allikevel. Tror det vil komme tider der slikt blir et savn. Anonymkode: a3933...aa1 Da går du fra han enn å være utro. Du får bare si det som det er at det fungerer ikke for deg lenger uten sex. Man går ikke å er utro fordet, da gjør man det hellet slutt:) Anonymkode: ee54c...8c7 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 Forstår ikke helt at folk tenker et sexløst forhold kan vare over tid. Småbarnsperioden, sykdom og påkjenninger vil påvirke. Vi må regne med perioder med lite sex i løpet av et samliv. Men at sex skal bli helt borte vil jo endre et forhold. Da er man til slutt bare venner/ samarbeidspartnere. Før eller siden vil en av partene kjenne på den herlige følelsen det er å bli oppslukt av en annen, å begjære og å bli begjært. Da ryker det sexløse forholdet. Anonymkode: c2f62...ee5 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 10. desember 2024 #14 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg tror de fleste forhold overlever 5 måneder uten sex, spesielt 5 måneder etter en fødsel. Da er det jo helt naturlig å ikke ønske sex, er man ikke instilt på det bør man ikke få barn! Tror dog det er lurt å prøve å få sex livet i gang når ting normaliserer seg igjen, men da må man prøve å få lysten tilbake. De som bare forsetter å ha pliktsex selv om lysten ikke er der ender bare opp med å hate at partner tar på en, da kan man like gjerne skille seg først som sist tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #15 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår ikke helt at folk tenker et sexløst forhold kan vare over tid. Småbarnsperioden, sykdom og påkjenninger vil påvirke. Vi må regne med perioder med lite sex i løpet av et samliv. Men at sex skal bli helt borte vil jo endre et forhold. Da er man til slutt bare venner/ samarbeidspartnere. Før eller siden vil en av partene kjenne på den herlige følelsen det er å bli oppslukt av en annen, å begjære og å bli begjært. Da ryker det sexløse forholdet. Anonymkode: c2f62...ee5 Jeg tror at det er en slags villet blindhet. «Jeg elsker partneren min. Tenner ikke på h*n. Men vår kjærlighet er unik og h*n er villig til å være i sølibat for meg». For så å bli knust når det viste seg å være feil. Anonymkode: 1a650...d27 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår ikke helt at folk tenker et sexløst forhold kan vare over tid. Småbarnsperioden, sykdom og påkjenninger vil påvirke. Vi må regne med perioder med lite sex i løpet av et samliv. Men at sex skal bli helt borte vil jo endre et forhold. Da er man til slutt bare venner/ samarbeidspartnere. Før eller siden vil en av partene kjenne på den herlige følelsen det er å bli oppslukt av en annen, å begjære og å bli begjært. Da ryker det sexløse forholdet. Anonymkode: c2f62...ee5 Når de ikke hadde et fungerende sexliv før de fikk barn heller, så er det to med lav libido som har møtt hverandre. Så det kan gå bra lenge. Det er store endringer som er problemet, fordi en statistisk signifikant gruppe menn er dårligere til å takle endring. Man forventer stabilitet, og kvinnekroppen endrer seg funksjonelt mye mer over tid enn mannskroppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 10. desember 2024 #17 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Greit er ikke "great" hvilket sexliv ønsker du og hvorfor fengsle hverandre i et seksløst forhold? Er det mulig å åpne forholdet eller skal det avsluttes. Litt harde ord, men du tenner ikke på han og hvorfor skal du legge sex på hylla? Åpner eller avslutter dere forholdet kan han også få et sexliv. Jeg forutsetter at småbarnsperioden med hormoner og amming er over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #18 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Ja, selvsagt. Men det forutsetter jo at sex ikke er limet i forholdet. Vi har ikke sex lenger men det ville ikke falle oss inn å gå fra hverandre og bryte opp familien av den grunn. Vi har det veldig fint sammen ellers og det er utenkelig å gjøre ungene til skilsmissebarn fordi mamma eller pappa ikke får pult. Anonymkode: 1f392...30f 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, selvsagt. Men det forutsetter jo at sex ikke er limet i forholdet. Vi har ikke sex lenger men det ville ikke falle oss inn å gå fra hverandre og bryte opp familien av den grunn. Vi har det veldig fint sammen ellers og det er utenkelig å gjøre ungene til skilsmissebarn fordi mamma eller pappa ikke får pult. Anonymkode: 1f392...30f Det handler ikke om "å få pult" og ha gøy sportssex, men å bygge det som er naturlig nærhet med en partner. Anonymkode: d1271...0ff 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #20 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, selvsagt. Men det forutsetter jo at sex ikke er limet i forholdet. Vi har ikke sex lenger men det ville ikke falle oss inn å gå fra hverandre og bryte opp familien av den grunn. Vi har det veldig fint sammen ellers og det er utenkelig å gjøre ungene til skilsmissebarn fordi mamma eller pappa ikke får pult. Anonymkode: 1f392...30f Nå blir jeg nysgjerrig på hvordan dere har kommet dit.. Hvordan blir man enige om at man ikke skal ha sex lenger, men at man heller ikke skal gå!? Har dere åpent forhold? Om ikke, er dere begge bare okay med å aldri ha sex mer? Anonymkode: b58bf...7a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå