Gå til innhold

Feire nyttår med bestevenninna han har fantasert om

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jo han stiller et ultimatum. Han var selv den som brukte det ordet i denne konteksten. 

Anonymkode: f54f8...2a7

Hva vil du at han skal gjøre da? Være alene på nyttårsaften? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er jo så usikre tydeligvis at dere bør bare holde dere single. Er helt sykt å skulle diktere hvem kjæresten sin skal være venner med. 

Anonymkode: ffb35...7b4

Jeg er lykkelig gift på 20. Året og mannen min har ingen venninner.   Han har mange kamerater.

Anonymkode: c12b2...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jo han stiller et ultimatum. Han var selv den som brukte det ordet i denne konteksten. 

Ønsker du heller at han skal sitte hjemme alene?

Når du uttrykker misnøye med hans eneste alternativ, samtidig som du reiser bort og ikke vil ha han med, så setter du han i en veldig kjip situasjon. Jeg skjønner godt at han ikke ønsker sitte hjemme alene for å gjøre deg fornøyd, mens alle vennnene er ute ett sted å koser seg, og du ett annet sted.

Du kunne ha valgt å feire sammen med han, men det er vist ikke ett alternativ for deg.

Anonymkode: 6b893...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cafflatte skrev (1 time siden):

Hva vil du at han skal gjøre da? Være alene på nyttårsaften? 

Han har egen familie og flere venner i samme byen, så hvorfor med bestevenninna han tidligere har fantasert om... Tja godt spørsmål, men den tanken er ubekvem. Men nei, vil jo ikke han skal sitte alene på nyttårsaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ønsker du heller at han skal sitte hjemme alene?

Når du uttrykker misnøye med hans eneste alternativ, samtidig som du reiser bort og ikke vil ha han med, så setter du han i en veldig kjip situasjon. Jeg skjønner godt at han ikke ønsker sitte hjemme alene for å gjøre deg fornøyd, mens alle vennnene er ute ett sted å koser seg, og du ett annet sted.

Du kunne ha valgt å feire sammen med han, men det er vist ikke ett alternativ for deg.

Anonymkode: 6b893...0db

Jeg har heller ikke sagt han må sitte alene for å gjøre meg fornøyd. Hva er som får folk til å tro jeg mener det?! Selv om jeg uttrykker at jeg er ukomfortabel med at han feirer nyttår med ei han har fantasert om, betyr ikke det at det er dommen/hva han har nødt til. Han gjør som han vil, men jeg trenger ikke å like det av den grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde ikke vært interessert i en mann med «venninner» 

Anonymkode: f3926...594

Beste svaret jeg har lest. 

Anonymkode: 60b10...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En

ann med «venninner» er det bare p holde seg langt unna. Klart han håper på å få seg på julebordet. Hadde ikke orka å kaste vekk tid på en sånn type «mann». 

Anonymkode: 73b97...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde reist alene hjem til familien, og så hadde jeg brukt tiden fra hverandre til å finne ut at vi var for forskjellige, og at det var best å avslutte datingen når jeg kom tilbake.

Han har vært utro, han jobber sammen med henne og drikker ofte med kollegaer, han insisterer på å feire nyttår sammen med kollegaen som han selv har sagt han vil ha sex med... dere er bare i en tidlig datingfase... og så stiller han ultimatum.

Tror du ser det selv, Ts, at dere ikke har noen fremtid sammen, for du vil ikke kunne stole på en slik mann.

Anonymkode: 858ed...fcc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er dum som et brød som fortalte at han har fantasert om henne. Fortalte han det ut av det blå eller gravde du? Det er helt vanlig å ha fantasert om vennene sine i ny og ne hvis man har vært venn i en evighet. Betyr ikke noe seriøst eller at det er en trussel for dere.

Du styrer ikke hva han gjør nyttårsaften. Du må velge å stole på ham hvis du vil være med ham.

Anonymkode: bbb11...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han har egen familie og flere venner i samme byen, så hvorfor med bestevenninna han tidligere har fantasert om... Tja godt spørsmål, men den tanken er ubekvem. Men nei, vil jo ikke han skal sitte alene på nyttårsaften. 

En av mine beste venner er min eks. Det må en eventuell partner bare akseptere. Klart jeg har fantasert om eksen min før. Lgiget med han har jeg også.  Det har vært helt ok for de jeg har datet, og jeg har vært åpen og ærlig og aldri drevet med noe hemmelig.

Nyttårsaften er viktig for folk. Klart man vil feire det med sine beste venner, eller kjæreste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utro tidligere og har en bestevenninne han fantaserer om, hadde fått meg til å gå videre kjapt... Du vil sannsynligvis alltid uroe deg over det der, hvis du allerede syns det er ukomfortabelt 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Han er dum som et brød som fortalte at han har fantasert om henne. Fortalte han det ut av det blå eller gravde du? Det er helt vanlig å ha fantasert om vennene sine i ny og ne hvis man har vært venn i en evighet. Betyr ikke noe seriøst eller at det er en trussel for dere.

Du styrer ikke hva han gjør nyttårsaften. Du må velge å stole på ham hvis du vil være med ham.

Han fortalte det ut av det blå. Men jeg har hatt en dårlig følelse på henne, fordi første gang han nevnte henne fortalte han meg at de fortalte hverandre alt. To uker etterpå fikk jeg vite at han hadde delt intime detaljer om sexlivet vårt til henne. Nå, desto senere får jeg vite at han også har fantasert om henne tidligere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er ikke kjærester og likevel bryr du deg?Ta han med som venn?

Anonymkode: 2f7dc...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han har forhistorie med utroskap, han vil feire med en «venninne» han fantaserer om mens du er et annet sted, han presser på for å bli med deg når du ikke er klar. Underliggende trussel «Vis meg frem som den du er sammen med, eller jeg fester uten deg med mange damer hvorav jeg fantaserer om å ha sex med minst en av dem».

Altså: Hvorfor gidder du? Har du så stort behov for å sette deg i situasjoner der det er stor sjanse for at du blir veldig såra?

Anonymkode: a8650...7f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han fortalte det ut av det blå. Men jeg har hatt en dårlig følelse på henne, fordi første gang han nevnte henne fortalte han meg at de fortalte hverandre alt. To uker etterpå fikk jeg vite at han hadde delt intime detaljer om sexlivet vårt til henne. Nå, desto senere får jeg vite at han også har fantasert om henne tidligere... 

Har du problemer med selvbildet ditt? Hvorfor tillater du at andre setter deg i så dårlige situasjoner? På tide at du tar vare på deg selv og kommer deg videre og vekk fra han…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere er ikke kjærester og likevel bryr du deg?Ta han med som venn?

Anonymkode: 2f7dc...513

Det er snakk om på andre siden av landet, som vil si overnatting osv osv. Familien vet allerede at jeg dater, og jeg er ikke klar for å introdusere noen før det er mer oss to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har forhistorie med utroskap, han vil feire med en «venninne» han fantaserer om mens du er et annet sted, han presser på for å bli med deg når du ikke er klar. Underliggende trussel «Vis meg frem som den du er sammen med, eller jeg fester uten deg med mange damer hvorav jeg fantaserer om å ha sex med minst en av dem».

Altså: Hvorfor gidder du? Har du så stort behov for å sette deg i situasjoner der det er stor sjanse for at du blir veldig såra?

Nettopp derfor jeg blir ukomfortabel ved tanken. Endelig noen som ser ut til å forstå hvorfor jeg blir ubekvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann med mange venninner liker ofte samme kjønn som seg selv. 

Anonymkode: a9e9c...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men sånn er det jo å date en «fuckboy»! 

Anonymkode: 93f97...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En mann med mange venninner liker ofte samme kjønn som seg selv. 

Anonymkode: a9e9c...205

Det er vel litt stereotypisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...