Gå til innhold

Er det vanlig at damer har minst et sexleketøy?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Rotemor skrev (10 minutter siden):

Orgasme på to minutter er ett argument.

For deg er det kanskje viktig. Det er det ikke for meg 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg og samboer kjøpte til hverandre overraskelse kalender i fjor, så ble travelt å åpne og teste all leketøy 😅

Bruker det kun sammen med samboer, føler nesten meg utro hvis jeg gjør det alene. Synes ikke det er godt alene.

Anonymkode: 50a7b...0b8

Høres ut som dårlig selvtillit/selvbilde. Er jo bare en leke og en død ting. Samboer kan da ikke bli sur eller sjalu om du bruker alene? I så fall hadde jeg ikke sagt at jeg brukte alene! Piffer jo bare opp og du får skjerpet appetitten 👍

Anonymkode: 5d9af...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke har leketøy, trenger ikke det bety at de ikke  ruker hjelpe midler. De tingene jeg liker best, er ikke ment å være leketøy. Har kun bestillt en doldo vibrator, å likte den ikke. Syns det er kleint og kostbart å bestille mye elektronikk, når det er litt i blinde jeg velger. Det er så mye ulikt, blir også litt turned off av sånne butikker.  

Anonymkode: e9792...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om de ikke har leketøy, trenger ikke det bety at de ikke  ruker hjelpe midler. De tingene jeg liker best, er ikke ment å være leketøy. Har kun bestillt en doldo vibrator, å likte den ikke. Syns det er kleint og kostbart å bestille mye elektronikk, når det er litt i blinde jeg velger. Det er så mye ulikt, blir også litt turned off av sånne butikker.  

Å får ikke dere også et dårlig forhold til noe dere har sex med når det går dårlig? 😅 Jeg blir sinnt og lei meg når jeg ser den dildoen, holder grudge mot den saken der. Kjennes ut som den brøde å reorganisering underlivet mitt, fikk ikke til å slå den av. For noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å får ikke dere også et dårlig forhold til noe dere har sex med når det går dårlig? 😅 Jeg blir sinnt og lei meg når jeg ser den dildoen, holder grudge mot den saken der. Kjennes ut som den brøde å reorganisering underlivet mitt, fikk ikke til å slå den av. For noe drit.

Kjenntes* prøvde* reorganisere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

For deg er det kanskje viktig. Det er det ikke for meg 😊

«Et argument», skrev jeg. Ikke at det var spesielt viktig for meg. Men å avskrive det nærmest som tull er arrogant.

Utforske egen seksualitet og muligheter er et annet argument.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 18.05):

Så å ha sexleketøy betyr at man sliter med å få orgasme?

Anonymkode: 916d4...afa

Tydeligvis. Og spiser man på restaurant, er man ikke i stand til å lage et måltid selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (2 timer siden):

Orgasme på to minutter er ett argument.

Det er ikke noe argument når man ikke har problemer med orgasme. Og ikke ellers heller, for den saks skyld, da det bare setter ned følsomheten ytterligere. 

Anonymkode: bc19e...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og vet venninnene mine har. Søsteren min har ikke. 

Uvanlig er det ikke.

Har bare en enkel vibrator selv. Noen ganger har jeg lyst på den, som oftest går jeg for "manuelt" 😅Synes sexleketøy ofte fort blir litt forstyrrende mentalt sett og det blir for mye fokus på selve leken og ikke fantasien i hodet. Uten kan jeg også bruke lengre tid ved å stoppe rett før, ro ned også fortsette om å om igjen uten det. Med leketøy så blir det så overstimulert at det går ikke å stoppe rett før, for selv om at jeg stopper så henger det igjen i nervene og jeg kommer ufrivillig. 

Man må ikke ha sexleketøy, alle har en dusj og den funker fjell den også. 

Har ingen problemer med å nå orgasme alene. Med partner er noe annet (har opplevd seksuelle overgrep). Har ikke behov for leketøy og jeg har heller ikke behov for å ta på meg selv eller å bli tatt på. Kan ikke bare på magisk vis tvinge frem en orgasme ved å sitte rett opp og ned utav det blå. Må være fysisk og psykisk på riktig plass, eller kanskje mer hormonelt enn fysisk/psykisk. 

Anonymkode: 72377...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (1 time siden):

«Et argument», skrev jeg. Ikke at det var spesielt viktig for meg. Men å avskrive det nærmest som tull er arrogant.

Utforske egen seksualitet og muligheter er et annet argument.

Jeg sa ikke at det var tull heller. 

You do you, I do me 😊 

Ok? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker leker, både vibrerende og ikke vibrerende. 

Jeg får orgasme med leker, og med bare kjære. 

Vi bruker leker sammen, og alene. 

Vi har tilogmed en fucking maskin, selv om den bare er brukt en gang 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det. Har vært sammen med fem damer. Ingen brukte sexleketøy.

Anonymkode: e4ce4...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 16.07):

Det er ikke noe argument når man ikke har problemer med orgasme. Og ikke ellers heller, for den saks skyld, da det bare setter ned følsomheten ytterligere. 

Nei, det er en myte. 
Og hvis man sliter med å få orgasme kan hjelpemidler gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det helt sikkert flere av de som en trur ikke har noe som likevel har sexleketøy, da dette for mange er tabu å fortelle eller vise til andre. Ikke overraskende om 2 av 3 Norske kvinner over 18 år har slike leketøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (44 minutter siden):

Nei, det er en myte. 
Og hvis man sliter med å få orgasme kan hjelpemidler gjøre susen.

Det er ikke en myte, nei, det er egen erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nå er det helt sikkert flere av de som en trur ikke har noe som likevel har sexleketøy, da dette for mange er tabu å fortelle eller vise til andre. Ikke overraskende om 2 av 3 Norske kvinner over 18 år har slike leketøy. 

Sant sant, jeg har jo alltids en squash liggende, eller en ketchupflaske - eller en mobil med vibreringsfunksjon! 😜

Neida, jeg ser enkelte hevde at dette er tabu og underrapportert, men kom igjen, dette er 2024. Jeg har hatt sexleketøy, både av plast og glass og med vibrering, men de støvet ned, enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sant sant, jeg har jo alltids en squash liggende, eller en ketchupflaske - eller en mobil med vibreringsfunksjon! 😜

Neida, jeg ser enkelte hevde at dette er tabu og underrapportert, men kom igjen, dette er 2024. Jeg har hatt sexleketøy, både av plast og glass og med vibrering, men de støvet ned, enkelt og greit. 

Tror ikke alle bestemødre på 60 vil være åpne om dette nei. Om de ikke blir brukt så ofte, kan det jo tenkes de blir brukt en stille juledags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke alle bestemødre på 60 vil være åpne om dette nei. Om de ikke blir brukt så ofte, kan det jo tenkes de blir brukt en stille juledags morgen.

Det er vel heller oss på 60 som er de som er åpne?

Vi vokste tross alt opp i en tid hvor det var frihet knyttet til slike ting, før det igjen ble populært å være dydig. Forstår at dette kan være vanskelig for dere unge å forstå ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller trodde dere man snakket om body count på 80- og 90-tallet? Man gjorde ikke det, vet dere. Det er noe helt nytt som ligger til den unge generasjonen, som en motreaksjon til den seksuelle frigjøringen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eller trodde dere man snakket om body count på 80- og 90-tallet? Man gjorde ikke det, vet dere. Det er noe helt nytt som ligger til den unge generasjonen, som en motreaksjon til den seksuelle frigjøringen.

Men hvorfor lar du lekene dine ligge å støve ned? Har du ikke en sjelden gang behov for å "trimme" gamla litt? Vekke til live gamle drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...