Gå til innhold

Er det vanlig at damer har minst et sexleketøy?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper det er svært vanlig.

Har selv et par stykker. Bruker kun et av dem og da ganske sjeldent.

Anonymkode: 275b2...9c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig.

Det finnes derimot de som ikke har, de som har, og de som har for mange. Det finnes uttallige svar og muligheter.

Men vanlig, JA absolutt. Vi lever tross alt i snart 2025.

Anonymkode: 916d4...afa

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er veldig vanlig ja. Jeg kjenner ihvertfall ikke til særlig mange som ikke har sexleketøy overhode. Noen har jeg ikke diskutert temaet med men alle de jeg har diskutert slikt med har leketøy og stort sett flere enn 1.

Anonymkode: 05cbf...693

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen.

Opplever at jeg ødelegger min egen seksualfunksjon når jeg bruker sexleketøy, da særlig vibrator. Er opptatt av å være kåt før jeg har sex eller masturberer, da skal det nesten ingenting til før jeg kommer. 

Anonymkode: bc19e...d02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det store flertall har ja. Usikker på hvor vanlig det er for de som har passert 50 da. Men jeg har 4 hvorav to av de blir brukt jevnlig. Liker best Rabbit-typen.

Anonymkode: 5d9af...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vekdig vanlig har jeg forstått. Selv har jeg ingen. Aldri hatt det heller. Det føles bare litt vulgært å bruke sexleketøy for min del. En jeg datet litt kjøpte en vibrator eller noe fordi han ikke gadd å gjøre særlig innsats selv. Jeg sa ikke stort, men syntes det ble litt rart. Har ikke følt på trangen til å skaffe det etter at det ble slutt. Liker godt en mann som gjør sitt for at også jeg har det bra under akten, men har ikke behov for leketøy i tillegg. Mulig jeg er sær der. 

Anonymkode: 5268e...c39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et eneste sex-leketøy. Vil heller ha ekte vare 😄 

Hadde en dildo for mange år siden (som eksen på død og liv skulle kjøpe til meg), men den ble aldri brukt. Til slutt ble den kastet. Ser ikke poenget med å ha den slags 😄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting, og så vidt jeg vet har ikke mine nærmeste venninner/søstre heller, med unntak av de som er lesbiske, de har visst et par. Når det er sagt, så har de fleste av disse hatt et sexleketøy på et tidspunkt, men det begynner å bli noen år siden. Vi er mellom 35-52. Jeg har aldri hatt noe. Er enig med en over her: det blir for vulgært for min del. 

På kvinneguiden er det i hvert fall veldig vanlig, ser det ut som. I den virkelige verden 🤷‍♀️

Anonymkode: a5624...b40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett på det som et gedigent rødt flagg om ei dame ikke hadde et eneste sexleketøy. Det er unormalt. 

Anonymkode: e8d0f...577

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville sett på det som et gedigent rødt flagg om ei dame ikke hadde et eneste sexleketøy. Det er unormalt. 

Hvorfor det egentlig?

Fordi vi kommer for fort?

Datet en en gang, hun behøvde sånn stort massasjeapparat for nakken for å i det hele tatt nærme seg orgasme, her inne forteller flere at de kan holde på med vibrator i mange minutter uten å komme. Til sammenligning har jeg vært borti ei som fikk orgasme bare hun lå inntil rompa mi bakfra og gned seg litt inntil.

Vet veldig godt hva jeg foretrekker og foretrekker også å være sånn selv. Andre må så klart velge det som er best for de, men jeg ble litt overrasket over denne her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det egentlig?

Fordi vi kommer for fort?

Datet en en gang, hun behøvde sånn stort massasjeapparat for nakken for å i det hele tatt nærme seg orgasme, her inne forteller flere at de kan holde på med vibrator i mange minutter uten å komme. Til sammenligning har jeg vært borti ei som fikk orgasme bare hun lå inntil rompa mi bakfra og gned seg litt inntil.

Vet veldig godt hva jeg foretrekker og foretrekker også å være sånn selv. Andre må så klart velge det som er best for de, men jeg ble litt overrasket over denne her. 

Voldsomt med antagelser bare fordi en AB ikke hadde likt om en potensiell date ikke hadde leketøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Voldsomt med antagelser bare fordi en AB ikke hadde likt om en potensiell date ikke hadde leketøy.

Ikke hadde likt?

Vedkommende skrev at det var et…jeg siterer like gjerne;

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

et gedigent rødt flagg

Med andre ord noe man for all del bør holde seg unna, alarm alarm 🚩🚩🚩

Da bør man kunne klare å beskrive hva som er ille. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hæ? Dummeste jeg har hørt.

Jeg har prøvd diverse leketøy, men det gir meg absolutt ingenting, er bare ubehagelig og irriterende rett og slett.

Med fingrene derimot får jeg alltid orgasme på under et minutt.

Anonymkode: 839c0...4f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (16 timer siden):

Har ikke et eneste sex-leketøy. Vil heller ha ekte vare 😄 

Hadde en dildo for mange år siden (som eksen på død og liv skulle kjøpe til meg), men den ble aldri brukt. Til slutt ble den kastet. Ser ikke poenget med å ha den slags 😄

Hørte et innslag på en eller annen podcast for en stund tilbake. Var en som jobbet i Kondomeriet med innkjøpt, vareutvalg etc.

Hun sa at det var et overveldende flertall menn som kjøper dildoer. Hun sa også at av de største dildoene de selger, så er det nesten utelukkende menn som kjøper.

Dette bekrefter litt mitt inntrykk fra før. Hverken meg eller venninner jeg snakker åpent om sex med har noen gang kjøpt en dildo. Vi kjøper ting som womanizer/satisfyer etc, vibratorer, rabbits osv. ikke dildoer. De få som har brukt dildoer, har gjort det fordi kjærestene har kjøpt de og ønsket å bruke de på dem.

Utover det, så kan «ekte vare» aldri erstatte et kvalitetsleketøy. Det er fysiologisk umulig for et menneske å stimulere på den måten💃🏼. Samtidig så syntes jeg ikke en mann er en konkurent til et leketøy. Sex med en partner er noe helt annet en onani med et leketøy. Sex inneholder mye mer en akkurat orgasmen som er målet når jeg onanerer.

Anonymkode: 275b2...9c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over overgangsalderen, og har ingen, og har aldri hatt noe sexleketøy heller. Jeg har ikke spurt noen venninner noengang om de har, for det er et så privat anliggende at jeg ikke har drømt om å spørre om noe sånt en gang. Har aldri tenkt på det heller.

Anonymkode: b2d61...ca4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sexleketøy og skal heller ikke ha det. Hvis du har så store problemer med å få orgasme uten leketøy, ville jeg heller vært beskymret. 

En mann er nok for meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

densatt skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri hatt sexleketøy og skal heller ikke ha det. Hvis du har så store problemer med å få orgasme uten leketøy, ville jeg heller vært beskymret. 

En mann er nok for meg. 

Så å ha sexleketøy betyr at man sliter med å få orgasme?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...