AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg var på sykehuset forrige uke og fikk da beskjed om å ringe tilbake om medisinene ikke virket for da skulle jeg legges inn. Jeg er fortsatt dårlig så ringte til morgen i dag og fikk da beskjed om at legen skal ringe meg opp. Jeg har så mye smerter så er nok utålmodig, men hvor lang tid er det vanlig å vente? Anonymkode: 8e4d2...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 vet at dette ikke hjelper deg nå, men til neste gang spør du samtidig om hva som er forventet tid innen legen ringer. Altså at du avklarer om du skal vente ett døgn eller en uke… Anonymkode: 3f823...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Det er lov å ringe og spørre om du kan forvente å bli oppringt i dag eller om det kan hende du må vente til i morgen. Du er ikke til bry! Anonymkode: f7f8d...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg ville ringt nå. Mulig legen jobber natt og ringer når han går på vakt, men og mulig det har vært hektisk og de ikke har rukket det. Ville ringt igjen nå. Anonymkode: cacdc...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var på sykehuset forrige uke og fikk da beskjed om å ringe tilbake om medisinene ikke virket for da skulle jeg legges inn. Jeg er fortsatt dårlig så ringte til morgen i dag og fikk da beskjed om at legen skal ringe meg opp. Jeg har så mye smerter så er nok utålmodig, men hvor lang tid er det vanlig å vente? Anonymkode: 8e4d2...97c Hører du ikke noe i løpet av kvelden, så ringer du fastlegen i morgen tidlig og ber om enten få komme inn eller om en telefonkonsultasjon. Legen kan da sende en elektronisk dialogmelding til sykehuset. Anonymkode: 9a827...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Sikker på du ikke har fått en ny resept på noe? Har opplevd at de bare gir ny resept uten tilbakemelding på at det er gjort, fra sykehuset. Anonymkode: 37396...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var på sykehuset forrige uke og fikk da beskjed om å ringe tilbake om medisinene ikke virket for da skulle jeg legges inn. Jeg er fortsatt dårlig så ringte til morgen i dag og fikk da beskjed om at legen skal ringe meg opp. Jeg har så mye smerter så er nok utålmodig, men hvor lang tid er det vanlig å vente? Anonymkode: 8e4d2...97c Hvorfor har du ikke kontaktet fastlege eventuelt legevakt etter fastlegens åpningstid? Anonymkode: af5c7...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har du ikke kontaktet fastlege eventuelt legevakt etter fastlegens åpningstid? Anonymkode: af5c7...59a Fordi hun har hatt kontakt med sykehuset og de vet hva det gjelder? De har og bedt henne ringe til dem.. Da jeg opererte noe i sommer var det sykehuset/avdeling der jeg ringte i ettertid. Fastlegen hadde jo ikke noe info. TS hvor lenge har du ventet? Lov å ringe tilbake og spørre om når de tror legen får tid og om du feks bør kontakte legevakt eller liknende. Anonymkode: de02d...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Takk for svar dere, jeg ringte så ble jeg lagt inn. Ingen vits å ringe legevakt når det er sykehuset som behandler meg Anonymkode: 8e4d2...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå