AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Hei! Jeg har slitt med ubehag nedentil en stund. Skal nå ta en kur med Dalacin, og da er det en risiko for soppinfeksjon. Etter to månder med ubehag så er jeg villig til å prøve mye for å slippe en runde med sopp. Lurer på om Canesflora+ er verdt å prøve? Men finner ingenting på nettet fra andre som har prøvd. Noen her med erfaring? Det er tabletter man tar oralt, en gang om dagen. Anonymkode: 1bc78...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har slitt med ubehag nedentil en stund. Skal nå ta en kur med Dalacin, og da er det en risiko for soppinfeksjon. Etter to månder med ubehag så er jeg villig til å prøve mye for å slippe en runde med sopp. Lurer på om Canesflora+ er verdt å prøve? Men finner ingenting på nettet fra andre som har prøvd. Noen her med erfaring? Det er tabletter man tar oralt, en gang om dagen. Anonymkode: 1bc78...aeb Vane sten, Diflucan og andre sopp milder er reseptfrie og beregnet på dem som har hatt sopp tidligere og dermed er trygge for at det er sopp de har fått igjen. Å eksprimentere med sopp midler og tro det er ufarlig er i beste fall temmelig naivt, i verste fall farlig for både deg selv og alle andre. Sopp blir resistent mot antimykotika på lik linje med antibiotika. Det vi har av antimykotika er betydelig mindre utvalg enn hva vi har av antibiotika. Der er allerede sopp i huden som gir sykdom som er resistent mot alle antimykotika vi har i verden i dag. Mistenker du sopp, så skal du legeundersøkes for å vite at det er sopp og ikke noe annet. Vil du ha bort det du har så er det og et legeundersøkelsesspørsmål for å finne rett middelet. I verste fall ender du opp med noe kronisk. Anonymkode: 4b1cc...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå