AnonymBruker Skrevet 9. desember #1 Del Skrevet 9. desember Jeg har ikke jogget på kanskje 15 år. Grunnet artrose og kneskåler som har tendens for luksasjon og vonde ankler og føtter. Elsker å jogge. Nå plutselig føles det greit å jogge, på grus. Altså jeg jogger sikkert litt teit måte, (best å gjøre i mørket🙈). Små trinn og sakte, men får noe cardio ut av det så jeg er veldig fornøyd. Føler meg generelt ett hakk bedre. Nå har jeg fått litt blod på tann med denne joggingen. Jeg spør de med erfaring, jeg bør dikkert ikke jogge daglig, men hvir ofte, og hvilke tegn skal jeg se/ føle etter før jeg stopper? Vil helst unngå sterke smerter. Anonymkode: c8088...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #2 Del Skrevet 10. desember Når du først har skader i knærne, så ville jeg tatt en tur til fysioterapeut, for å få få veldig spesifikke styrkeøvelser for akkurat dine problemer. Jeg har slitt mye med knær, og har styrkeøvelser for å begrense betennelser. Jeg har også fått løpe-spesifikke øvelser som går på å styrke knær og anklers toleranse for støtene man får ved løping, samt stabilisering. Jeg har noen typer smerter jeg skal ignorere så lenge det ikke blir for ille. Jeg har noen smerter hvor jeg skal ta pause og gå for å se om det løsner, og noen hvor jeg må ta en uke uten løping. Anonymkode: c4748...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå