AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #81 Del Skrevet 11. desember 2024 G1987 skrev (11 minutter siden): Hun siste som greide svelge hele meg, var for 13 år siden. Tro meg, jeg har hverken glemt henne, følelsen det gav, eller savnet til gjentakelse. Dessverre så var vi lite kompatible på så mange felt, men glemme henne nei, haha.. Ikke sant...bedre å suge noen ETTER at man har blitt enige om et forhold Anonymkode: 4f4cc...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #82 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sant...bedre å suge noen ETTER at man har blitt enige om et forhold Anonymkode: 4f4cc...e21 Uansett kan vel de fleste deepthroat? Bare øving som skal til Anonymkode: 4f4cc...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #83 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uansett kan vel de fleste deepthroat? Bare øving som skal til Anonymkode: 4f4cc...e21 Ja, kjør på og lær det selv sørge de vet hva du anbefaler andre. Anonymkode: 3ce22...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #84 Del Skrevet 11. desember 2024 Banan funker fint. Klarer du å sluke en hel banan og så ta den utilgjengelig like hel, ligger du godt an. Da kan man si at du kan det og ikke trenger å øve så mye mer. Men hva er vitsen. Skjønner ikke helt greia. Tror dere jenter at vi menn liker å knulle dere langt nedi halsen, så sikla renner, tårene spruter og dere nesten spyr på kuken vår? Det er en grunn til at dere har fitte, og vi har kuk. Det er de to tingene som hører sammen. Anonymkode: 62c1a...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 11. desember 2024 #85 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Banan funker fint. Klarer du å sluke en hel banan og så ta den utilgjengelig like hel, ligger du godt an. Da kan man si at du kan det og ikke trenger å øve så mye mer. Men hva er vitsen. Skjønner ikke helt greia. Tror dere jenter at vi menn liker å knulle dere langt nedi halsen, så sikla renner, tårene spruter og dere nesten spyr på kuken vår? Det er en grunn til at dere har fitte, og vi har kuk. Det er de to tingene som hører sammen. Anonymkode: 62c1a...2da Om du tar bort det med tårer og nesten spyr på kuken, hadde det vært en veldig opphissende og kul greie jeg mer enn gjerne ville opplevd. Elsker å se pikken min forsvinne inn i henne, uansett hvilket hull; jo dypere jo bedre. Å se den gå helt inn i munnen / halsen OG kjenne det samtidig hadde nok vært en snarvei til orgasme for min del. Men om det hadde vært ubehag, tårer, snørr, brekningslyder etc, så hadde hele magien forsvunnet. Det måtte ha vært sånn at jeg var trygg på at hun ville det og ikke noe hun presset seg selv til eller led seg igjennom. Sex skal være frivillig og lystfult. Det er fint å føle at man gir nytelse, det er opphissende å se, høre og føle at partner blir kåt, tent og kommer... selv om man ikke blir direkte stimulert og kommer selv av det. ... men det kan ikke være på minussiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå