Gå til innhold

Jeg blir gal av sexløst forhold 😮‍💨

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker det er litt samme om det har han som vil og ikke hun, eller som i ditt tilfelle er du vil og ikke han. Kommunikasjon... Når det ikke funker, så koker det ned til at enten får en bryte av alt, eller bli enige om at for husfreden sin del så får det bli lov å finne seg ei/en på si, og komme hjem igjen og fortsette Husstanden A/S.

Du kunne jo vært heldig og bodd i samme by som hun tidligere i dag som ønsker å finne ei hennes mann kan få utløp på. Det er jo tydeligvis et stort behov/savn for både pikk og fitte i dette langstrakte landet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan jeg ikke snart bare bli tatt hardt i trappa? Eller i dusjen? På kjøkkenbenken? Få trippel - orgasmer og bli behandlet som jeg fortjener hvis jeg har vært ulydig?

Jeg har også så mye å gi tilbake!

Hat over mitt sexløse forhold etter barn, romantikken og sensuelle kjemien er helt borte. Praktisk A4-liv hvor mine siste seksuelle opplevelser var sex under dyna med lyset av. Husker ikke hvordan det var å ha en penis i meg siden det er så lenge siden, sukk.

Men jeg står i det! For barnas skyld, bare savner sex og jeg savner å bli tatt hardt og spontant 😌

Innlegg, kun for utblåsning og frustrasjon 😅 

Anonymkode: 716ab...325

Velkommen til virkeligheten, tror du vi menn i sexløse forhold etter å ha blitt far har det noe bedre? 

Anonymkode: f5d8b...0cb

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, og garantert mange andre, hadde det vært ideelt å truffet en som deg, såfremt du hadde ordnet deg fripass..

En ukedag her, og en lørdag der.. Kun knulling og begjær,   jeg er totalt uinteressert i å overta 'familiefar' rollen i livet ditt... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Velkommen til virkeligheten, tror du vi menn i sexløse forhold etter å ha blitt far har det noe bedre? 

Hvorfor går de ikke da?

Anonymkode: cba33...418

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du tente seksuelt på mannen din så hadde det sikkert hjulpet på hans lyst til å knulle deg hardt i trappa. 

Så er det jo elementært at han finner deg også seksuelt attraktiv. Er du det?

Anonymkode: ad769...5f0

Om jeg er attraktiv? Jeg er ikke overvektig, sminker meg og tar vare på utseende. Trener hver uke, og føler meg trygg og glad i meg selv. Merker jeg får blikk fra andre menn fortsatt, og det føles bra. Men om han finner meg seksuell attraktiv lengre har jeg også spurt han om, men han sier det ikke er derfor. Men at vi kanskje har gått i fella på å bli mer samarbeidspartnere enn kjærester?

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

🤮

Anonymkode: 622f0...126

Hva var galt med det innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vell, totalt bortkastet innlegg fra din side. Det er ikke en konkurranse. Det er trist for begge sider. Men nå skriver TS om sin situasjon, så trenger du ikke å avspore med en "hvem har det verst av kvinner og menn" konkurranse. Alle som føler på mye ensomhet i ett forhold har det vondt.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (10 minutter siden):

For meg, og garantert mange andre, hadde det vært ideelt å truffet en som deg, såfremt du hadde ordnet deg fripass..

En ukedag her, og en lørdag der.. Kun knulling og begjær,   jeg er totalt uinteressert i å overta 'familiefar' rollen i livet ditt... 

Hadde vært perfekt, har også tatt opp dette med han men han lo og mente det var det teiteste han hadde hørt, for da er man jo ikke kjærester mer. Svarte at jeg ikke føler vi er kjærester uansett når vi ikke har sex, og at det er sårt og et savn fra meg. Jeg har forsøkt kommunikasjon flere år, men det går enveis er jeg redd 😬

Kun knulling og begjær, med en gang man begynner å rote seg inn i familie AS er man gått i samme fella igjen. Blir spenningen med det borte. Trist, men jeg er nesten mer lik menn enn mange damer 😮‍💨😂 Eller jeg føler det slik nå, kan jo kanskje snu når jeg så «blodtørst».

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (1 time siden):

Tenker det er litt samme om det har han som vil og ikke hun, eller som i ditt tilfelle er du vil og ikke han. Kommunikasjon... Når det ikke funker, så koker det ned til at enten får en bryte av alt, eller bli enige om at for husfreden sin del så får det bli lov å finne seg ei/en på si, og komme hjem igjen og fortsette Husstanden A/S.

Du kunne jo vært heldig og bodd i samme by som hun tidligere i dag som ønsker å finne ei hennes mann kan få utløp på. Det er jo tydeligvis et stort behov/savn for både pikk og fitte i dette langstrakte landet..

Men sånn fungerer det jo ikke for meg. Jeg hadde jo ikke kunnet møtt en tilfeldig mann å hatt sex med. Eller en jeg ikke synes var seksuelt attraktiv, da har jeg det bedre med min egen nytelse. Så ikke blitt så desperat enda 😌

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkomnen til min verden.  Vi har ikke vært intime på flere år. En av oss samsover med et barn. Det andre barnet legger seg kl ca kl 22 og da er alt overskudd borte. Vi er aldri alene og har aldri barnevakt.  

Anonymkode: 031a3...b64

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Velkomnen til min verden.  Vi har ikke vært intime på flere år. En av oss samsover med et barn. Det andre barnet legger seg kl ca kl 22 og da er alt overskudd borte. Vi er aldri alene og har aldri barnevakt.  

Anonymkode: 031a3...b64

Men da virker det som begge er slitne og innebefattet med at ingen har lyst eller overskudd? Problemet er jo at han fortsatt er der, mens min lyst peaker, og jeg er mer kåt enn noen gang 😅 Jeg føler det hadde vært an avkobling oppi alt det ellers rutinepreget og satte livet med små barn gir. Man vet hva man får, ca hver dag. Men å spritet opp sexlivet så hadde iallfall det vært spennende og en avkobling. 

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg valgte å gå etter å prøvd alt.... Alt annet enn sex var viktigere for han, han ville heller game enn sex, ville heller runke enn å ha sex...

Vi var til parterapi, sexologer, prøvde alt han mente ville hjelpe.... Ingenting hjalp.

Det er noen år siden nå, han har ikke hatt sex med noen etter jeg dro.

Anonymkode: c4c8e...c2b

Hvordan vet du det? Har du full kontroll på hva eksen din gjør til en hver tid?

Anonymkode: 9939d...fb7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hadde vært perfekt, har også tatt opp dette med han men han lo og mente det var det teiteste han hadde hørt, for da er man jo ikke kjærester mer. Svarte at jeg ikke føler vi er kjærester uansett når vi ikke har sex, og at det er sårt og et savn fra meg. Jeg har forsøkt kommunikasjon flere år, men det går enveis er jeg redd 😬

Kun knulling og begjær, med en gang man begynner å rote seg inn i familie AS er man gått i samme fella igjen. Blir spenningen med det borte. Trist, men jeg er nesten mer lik menn enn mange damer 😮‍💨😂 Eller jeg føler det slik nå, kan jo kanskje snu når jeg så «blodtørst».

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Men sånn fungerer det jo ikke for meg. Jeg hadde jo ikke kunnet møtt en tilfeldig mann å hatt sex med. Eller en jeg ikke synes var seksuelt attraktiv, da har jeg det bedre med min egen nytelse. Så ikke blitt så desperat enda 😌

Ts

Skal selvfølgelig ikke være en 'tilfeldig'..

(Du og) mannen din må jo ta innover seg at sex er et savn. Du bør gjøre det tydelig at du ikke ønsker å bytte han ut, men du trenger noe han tydeligvis ikke gir deg. Da er jo alternativet å pakke koffertene, eller akseptere at du får hva du trenger fra noen andre, som kun ønsker det du mangler, og at du likevel kommer HJEM til han.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (11 minutter siden):

Skal selvfølgelig ikke være en 'tilfeldig'..

(Du og) mannen din må jo ta innover seg at sex er et savn. Du bør gjøre det tydelig at du ikke ønsker å bytte han ut, men du trenger noe han tydeligvis ikke gir deg. Da er jo alternativet å pakke koffertene, eller akseptere at du får hva du trenger fra noen andre, som kun ønsker det du mangler, og at du likevel kommer HJEM til han.

Du får det til å høres så lett ut, men det er vel mer komplekst og sammensatt en sånn? Er det vanlig, mange som gjør det?  Hadde føltes litt rart «okei, da drar jeg å møter en mann jeg skal knulle», for så å komme tilbake til han?

Jeg kan si nå at jeg er ikke tøff nok for det. Men helt klart at jeg leker med fantasien, bare usikker på om det hadde fungert i praksis 😌

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får det til å høres så lett ut, men det er vel mer komplekst og sammensatt en sånn? Er det vanlig, mange som gjør det?  Hadde føltes litt rart «okei, da drar jeg å møter en mann jeg skal knulle», for så å komme tilbake til han?

Jeg kan si nå at jeg er ikke tøff nok for det. Men helt klart at jeg leker med fantasien, bare usikker på om det hadde fungert i praksis 😌

Ts

Hva mener du med komplekst og sammensatt?

Du sier jo du har nevnt for han om at dere(dvs du) skal få tilfredsstilt lystene fra noen andre, som han da ler vekk.. Det synes jeg virker rart og respektløst ovenfor deg. Han må få en sjans og gi deg det du trenger, noe du kansje selv kan ta litt tak i mtp på undertøy/outfits/initiiativ etc., spontan-blowjob osv, men, dersom han virkelig ikke vil knulle deg, så er det jo 3 muligheter. Du er utro bak hans rygg (feigt imho), dere går fra hverandre der du håper du finner noen som ser syn i hva du har å tilby, eller at dere finner ut at det beste for Familien A/S er at du får deg kuk innimellom fra en annen.

Sistnevnte er vel hverken vanlig, eller lett. Det vanlige og lette er jo at du pakker kofferten og drar. Men det er vel heller tvilsomt at det er så lukrativt for hverken deg eller mannen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Kjenner meg igjen i det, men om jeg som mann skulle gått til det skrittet (bokstavelig talt) så måtte det ha vært med ei kvinne i samme situasjon. Det hadde vært det tryggeste. 🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din vet ikke hva manglende lyst kommer av? 
har han sjekket seg hos legen? Mangel på testosteron kan gi disse problemene. 

Er han deprimert? Mange årsaker som kan ligge bak. Ikke gi opp! Men finn ut hva problemet egentlig er..

Anonymkode: f1612...ebd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde jeg sagt dette til min mann, hadde jeg fått en penis i meg i løpet av to minutter. 

Gud, hadde kona mi sagt dette til meg kan det hende jeg hadde eksplodert på flekken. Haha.

TS; Kan dere dra på en weekend tur eller noe? Ikke for sex nødvendigvis men for å slappe av. Det er stress med barn, det er stress med jobb ofte. Kanskje det kunne hjulpet?

Anonymkode: 1a95f...79a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts

De fleste ønsker sex med partneren sin, ikke en tilfeldig annen person 😊

Om jeg ønsker mer sex med partneren min, så hjelper det ikke meg å ha 3 andre villige folk. Jeg er jo ikke interessert i å ha sex med noen andre.

Anonymkode: 7195f...9a7

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...