Gå til innhold

Hvilket ullvaskmiddel bruker du?

lin

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av milo😅 men synes jo at den gjør jobben sin. Det gjør Coop sitt også, men luker så lukt milo. Kan selvsagt velge parfymefri, men ønsker litt lukt i klesvasken. Klar sin ullvask synes jeg har en litt sur lukt. Ja, jeg er sikkert sær🫣 

Liker veldig godt csoap tøyvask, men den er vanskelig å få tak i. Se dyrere fra helsekost er gode på lukt og vasker rent nok - men vet ikke helt om jeg synes tøyet virker ordentlig rent om dere skjønner.. iallefall ikke nok til å forsvare den høye prisen. 

så, hvilket ullmiddel bruker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Klar sin. Syns den er veldig bra. Lukter godt og tar vare på tøyet. Ikke opplevd sur lukt etter at plagget har tørket. Den finnes også uten parfyme. Kjøper refillboksen da jeg syns den holder bedre i kartongen enn i flaske.

Endret av Gogglebox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milo eller Klar. Begge fungerer bra, så tilfeldig hva jeg kjøper. Kjøper gjerne parfymeri, liker ikke parfymerte klær.

Anonymkode: 8868c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral sin er fin. Har et par dråper med essensiell olje i, lavendel eller sitron - nydelig lukt uten parfyme som kødder med hormonene våre :)

Anonymkode: 8ddac...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (32 minutter siden):

Jeg er lei av milo😅 men synes jo at den gjør jobben sin. Det gjør Coop sitt også, men luker så lukt milo. Kan selvsagt velge parfymefri, men ønsker litt lukt i klesvasken. Klar sin ullvask synes jeg har en litt sur lukt. Ja, jeg er sikkert sær🫣 

Liker veldig godt csoap tøyvask, men den er vanskelig å få tak i. Se dyrere fra helsekost er gode på lukt og vasker rent nok - men vet ikke helt om jeg synes tøyet virker ordentlig rent om dere skjønner.. iallefall ikke nok til å forsvare den høye prisen. 

så, hvilket ullmiddel bruker du? 

Bruker kun Milo. Ullklærne fortjener det beste. 
Får du ikke ren klærne med Milo, så er de nok for skitne før du vasker dem. 

Anonymkode: dedb4...6f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå elsker jeg milo lukten og bruker milo tøymykner på all klær. Har brukt milo i alle år og er super fornøyd både med vask og lukt 

Anonymkode: 53469...0e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruker kun Milo. Ullklærne fortjener det beste. 
Får du ikke ren klærne med Milo, så er de nok for skitne før du vasker dem. 

Anonymkode: dedb4...6f0

Milo vasker rent ja, det er jeg helt enig i. Både milo og Coop sin ullvask samt csoap er som nevnt de jeg har best erfaring med. Klærne blir rene og føles også rene. 
Men jeg er lei av milo lukta 😉 

De dyrere merkene, føler jeg legger igjen et slags belegg på klærne. Derfor føles det ikke rent. 

Endret av lin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milo på det som går i maskin, og parfymeri Eucalan på det som håndvaskes. Eucalan trengs ikke skylles ut etter vask.

Anonymkode: f0b12...a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Rema sin. Billig fra før av, og jeg får den ofte på kupong i tillegg. Lukter svakt «ullvask». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun parfymefri Milo, og ergrer meg over at de ikke også tilbyr parfymefritt skyllemiddel. (Ja, jeg bruker skyllemiddel til alle de hjemmestrikka sokkene mine som jeg bruker rett på huden.)

Anonymkode: 4f2ef...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...