AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:56 #1 Del Skrevet mandag kl 10:56 Jeg har brukt KMS moist repair, men den blir rett og slett for dyr for meg så jeg har prøvd forskjellige balsamer som selges i vanlige matbutikker nå, men ingen fungerer så godt som den. Er det noen som vet om en god balsam som gir glansfullt, lett hår som ikke er svindyr? Trenger ikke være KMS-kvalitet, men litt bedre enn Define og lignende? Anonymkode: 76bfe...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:28 #2 Del Skrevet tirsdag kl 00:28 Redken All Soft Anonymkode: d6a25...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:33 #3 Del Skrevet tirsdag kl 00:33 Neutral balsam.. egentlig alle, spør du meg 🤷♀️😆 Anonymkode: 06df8...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:37 #4 Del Skrevet tirsdag kl 00:37 Rød elvital Anonymkode: e63ec...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet tirsdag kl 00:43 #5 Del Skrevet tirsdag kl 00:43 Ta deg en tur på normal der finner du frisør shampo/balsam til levelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet tirsdag kl 08:12 #6 Del Skrevet tirsdag kl 08:12 Garnier Hair Food kan brukes både som maske og balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:32 #7 Del Skrevet tirsdag kl 08:32 Jeg er veldig fornøyd med curl company og cantuu sine balsamer. Anonymkode: 1a3aa...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet tirsdag kl 09:13 #8 Del Skrevet tirsdag kl 09:13 First price faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet tirsdag kl 09:18 #9 Del Skrevet tirsdag kl 09:18 Inecto på Normal er god. Under 40kr flasken, og de har ulike typer. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå