FluffTheBun Skrevet 9. desember #1 Del Skrevet 9. desember Hei! Eg har nettopp begynt med Iviskin lazer hårfjerning hjemme og hadde lyst å oppdatere her for kos det går. Eg har lys hudfarge og mørkt hår, dvs den beste kombinasjon for lazer hårfjerning. https://www.iviskin.no/iviskin-g3/ Eg har kjøpt da på Black Friday for 1990.- kr. Eg veit at mange er nysgjerrige for kos det går. I tillegg vil dette forumet motivere meg til å følge opp med behandlingen. 1 gang i uken for 12 uker og etterpå som det trenges sier de. Me får sjå kos det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffTheBun Skrevet i går, 09:37 Forfatter #2 Del Skrevet i går, 09:37 Har brukt den i 4 uker nå og merker ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:03 #3 Del Skrevet i går, 10:03 Jeg brukte min lengre, endte opp med å sende i retur. Laser på klinikk funka. Anonymkode: d2ad4...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:35 #4 Del Skrevet i går, 16:35 Oppdater gjerne når du har brukt den 8 og 12 uker også Anonymkode: 572f6...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå