AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi er nå inne årets mørkeste årstid, med julebord, mange fridager i forbindelse med jule-og nyttårshøgtida. For noen betyr det ekstra fridager, men for andre betyr det hektiske dager som også påvirker sexen. Dei aller fleste vet at skal ein ha utbytte av sexen må ein ha oevrskudd til det, og øler ein seg sliten og uopplagd så kan ssex føles mer som eit press, Sex er ofte forbundet med mørkeretsgjerninger vert det sagt, og døgnbrytmen endres i mørketida . Noen går til sengs tilligere medan andre står gjerne opp om morgenen seinere. lyset er forlengst avslørt å ha stor innflytelse på folkehelsen , humøret, sexuelle hormoner, døgnrytmen hos de aller fleste. Julehøgda er den tiden på året da ein liksom skal bry seg om hverandre, og elske hverandre men hva med de øvrige 364 dagene i året ? Er j er mørketida eit eit høgdepunkt for å ha sex ? ? Anonymkode: 5b568...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Her står kølla staut året rundt. Dama svinger mer, pga syklus og ujevnt overskudd. Så utover våren er hun høyt oppe på hennes seksuelle sinuskurve. Det skal sies at en merker årstiden, men også henne status nevnt over. Jeg merker at i mai og utover sommeren er penis, i slapp tilstand, 17 cm og dinglende, mens nå er den mer 16 cm og litt mer stram. Men under dyna, ja da får hun tårnet til å reise seg uansett årstid. Anonymkode: 0fb69...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Sommeren da er alt lett og lystig Vinteren er tung og mørk og eg blir deprimert så det synger etter i nov/des. Sex er det siste en tenker på når en er syk. Anonymkode: 37ab5...616 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sommeren da er alt lett og lystig Vinteren er tung og mørk og eg blir deprimert så det synger etter i nov/des. Sex er det siste en tenker på når en er syk. Anonymkode: 37ab5...616 Kvinne forresten Anonymkode: 37ab5...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Det skjer noe ned meg når september kommer. Vet ikke hvorfor, men har vært litt ekstra kåt når høsten kommer. Midt i sommervarmen kan jeg slite mer. I ferie med telt og flatsenger er det heller ikke helt ideelt😄 Anonymkode: 08956...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vinteren er tung og mørk og eg blir deprimert så det synger etter i nov/des. Sex er det siste en tenker på når en er syk. Jeg er motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Tror ikke jeg lar meg påvirke av årstidene. Er like glad i sengekos hele året. 😍 -men er det ikke sånn at det fødes flere barn på våren enn eller i året? - de er i såfall laget i «fellesferien». https://www.ssb.no/befolkning/fodte-og-dode/artikler/hvor-mange-barn-fodes-hver-dag Endret 9. desember 2024 av FruVillvin Liten detalj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 Sommer og vinter her. Høst liker jeg ikke, så det påvirker meg sikkert noe. Sommer er hva jeg elsker og på vinteren er vi opptatt av å skape kos inne, så det gir resultater. Jeg er litt usikker på om jeg er våryr. Jeg tror jeg heller er naturlig sommeryr først og fremst. (Vinteren altså ikke like naturlig, men bevisst boostet opp.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Helårsdrift her. Ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Del Skrevet 9. desember 2024 Merker ingen forskjelle årstidene i mellom. Jeg har ikke spesielt ofte lyst i utgangspunktet, så det er ikke så stort rom for svingninger. Men i ferier er da vi har minst sex. Anonymkode: 42c5b...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi er nå inne årets mørkeste årstid, med julebord, mange fridager i forbindelse med jule-og nyttårshøgtida. For noen betyr det ekstra fridager, men for andre betyr det hektiske dager som også påvirker sexen. Dei aller fleste vet at skal ein ha utbytte av sexen må ein ha oevrskudd til det, og øler ein seg sliten og uopplagd så kan ssex føles mer som eit press, Sex er ofte forbundet med mørkeretsgjerninger vert det sagt, og døgnbrytmen endres i mørketida . Noen går til sengs tilligere medan andre står gjerne opp om morgenen seinere. lyset er forlengst avslørt å ha stor innflytelse på folkehelsen , humøret, sexuelle hormoner, døgnrytmen hos de aller fleste. Julehøgda er den tiden på året da ein liksom skal bry seg om hverandre, og elske hverandre men hva med de øvrige 364 dagene i året ? Er j er mørketida eit eit høgdepunkt for å ha sex ? ? Anonymkode: 5b568...645 Tror det må være vinterstid her altså. Jeg har også barn født i sommermånedene. Holdt vel varmen da. 😅 Tror kanskje det har å gjøre med at man er mer inne, det er mørkt og kaldt ute? Er ikke sikker,men jo mer man er inne sammen, jo mer kos og hygge har det en tendens til å bli. Endret 9. desember 2024 av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Har lyst på sex året rundt jeg, så tror ikke det er en forskjell på når jeg ville vært mest seksuelt aktiv. Helårs der altså. Men hvis jeg hadde hatt en kjæreste, så tror jeg at jeg hadde latt være å hatt sex med han hvis temperaturen bikket 30 plussgrader på sommerstid. Men ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 Året rundt for det er sunt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #14 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.38): Her står kølla staut året rundt. Dama svinger mer, pga syklus og ujevnt overskudd. Så utover våren er hun høyt oppe på hennes seksuelle sinuskurve. Det skal sies at en merker årstiden, men også henne status nevnt over. Jeg merker at i mai og utover sommeren er penis, i slapp tilstand, 17 cm og dinglende, mens nå er den mer 16 cm og litt mer stram. Men under dyna, ja da får hun tårnet til å reise seg uansett årstid. Anonymkode: 0fb69...ad4 Er det hull i gjerdet i tråden om penisstørrelser? Anonymkode: 87c4c...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. desember 2024 #15 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.31): Vi er nå inne årets mørkeste årstid, med julebord, mange fridager i forbindelse med jule-og nyttårshøgtida. For noen betyr det ekstra fridager, men for andre betyr det hektiske dager som også påvirker sexen. Dei aller fleste vet at skal ein ha utbytte av sexen må ein ha oevrskudd til det, og øler ein seg sliten og uopplagd så kan ssex føles mer som eit press, Sex er ofte forbundet med mørkeretsgjerninger vert det sagt, og døgnbrytmen endres i mørketida . Noen går til sengs tilligere medan andre står gjerne opp om morgenen seinere. lyset er forlengst avslørt å ha stor innflytelse på folkehelsen , humøret, sexuelle hormoner, døgnrytmen hos de aller fleste. Julehøgda er den tiden på året da ein liksom skal bry seg om hverandre, og elske hverandre men hva med de øvrige 364 dagene i året ? Er j er mørketida eit eit høgdepunkt for å ha sex ? ? Anonymkode: 5b568...645 Jeg blir nok mer kåt om sommer når jeg ser damer med mindre klær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. desember 2024 #16 Del Skrevet 12. desember 2024 Hele året, ikke noe forskjell der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Del Skrevet 12. desember 2024 Liker sommeren best, da verden er levende. Anonymkode: 85c0c...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå