Gå til innhold

Hvilken årstid er du mest sexuell aktiv ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er nå inne årets mørkeste  årstid, med  julebord,  mange fridager i forbindelse med jule-og nyttårshøgtida. For noen betyr det  ekstra fridager, men for andre  betyr det hektiske dager som også  påvirker sexen.  Dei aller fleste vet at  skal ein ha  utbytte av sexen må ein ha oevrskudd til det, og øler ein seg sliten og uopplagd  så kan ssex føles  mer som eit press,  

Sex er ofte forbundet med mørkeretsgjerninger vert det sagt, og døgnbrytmen endres i mørketida . Noen   går til sengs tilligere medan andre  står gjerne opp om morgenen seinere.

lyset  er forlengst avslørt å ha stor innflytelse på folkehelsen , humøret, sexuelle hormoner, døgnrytmen hos de aller fleste.  Julehøgda er den tiden på året da ein liksom skal bry seg om hverandre, og elske hverandre men hva  med  de  øvrige 364 dagene i året ?  Er j er mørketida eit eit høgdepunkt for å ha sex ? ?

Anonymkode: 5b568...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står kølla staut året rundt. Dama svinger mer, pga syklus og ujevnt overskudd. Så utover våren er hun høyt oppe på hennes seksuelle sinuskurve.

Det skal sies at en merker årstiden, men også henne status nevnt over. Jeg merker at i mai og utover sommeren er penis, i slapp tilstand, 17 cm og dinglende, mens nå er den mer 16 cm og litt mer stram. Men under dyna, ja da får hun tårnet til å reise seg uansett årstid.

Anonymkode: 0fb69...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren da er alt lett og lystig 

Vinteren er tung og mørk og eg blir deprimert så det synger etter i nov/des. Sex er det siste en tenker på når en er syk.

Anonymkode: 37ab5...616

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sommeren da er alt lett og lystig 

Vinteren er tung og mørk og eg blir deprimert så det synger etter i nov/des. Sex er det siste en tenker på når en er syk.

Kvinne forresten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer noe ned meg når september kommer.  Vet ikke hvorfor, men har vært litt ekstra kåt når høsten kommer.  Midt i sommervarmen kan jeg slite mer. I ferie med telt og flatsenger er det heller ikke helt ideelt😄

Anonymkode: 08956...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er motsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg lar meg påvirke av årstidene. Er like glad i sengekos hele året. 😍
-men er det ikke sånn at det fødes flere barn på våren enn eller i året? - de er i såfall laget i «fellesferien». 
https://www.ssb.no/befolkning/fodte-og-dode/artikler/hvor-mange-barn-fodes-hver-dag

Endret av FruVillvin
Liten detalj..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer og vinter her. Høst liker jeg ikke, så det påvirker meg sikkert noe. Sommer er hva jeg elsker og på vinteren er vi opptatt av å skape kos inne, så det gir resultater. Jeg er litt usikker på om jeg er våryr. Jeg tror jeg heller er naturlig sommeryr først og fremst. (Vinteren altså ikke like naturlig, men bevisst boostet opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingen forskjelle årstidene i mellom. Jeg har ikke spesielt ofte lyst i utgangspunktet, så det er ikke så stort rom for svingninger.

Men i ferier er da vi har minst sex. 

Anonymkode: 42c5b...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi er nå inne årets mørkeste  årstid, med  julebord,  mange fridager i forbindelse med jule-og nyttårshøgtida. For noen betyr det  ekstra fridager, men for andre  betyr det hektiske dager som også  påvirker sexen.  Dei aller fleste vet at  skal ein ha  utbytte av sexen må ein ha oevrskudd til det, og øler ein seg sliten og uopplagd  så kan ssex føles  mer som eit press,  

Sex er ofte forbundet med mørkeretsgjerninger vert det sagt, og døgnbrytmen endres i mørketida . Noen   går til sengs tilligere medan andre  står gjerne opp om morgenen seinere.

lyset  er forlengst avslørt å ha stor innflytelse på folkehelsen , humøret, sexuelle hormoner, døgnrytmen hos de aller fleste.  Julehøgda er den tiden på året da ein liksom skal bry seg om hverandre, og elske hverandre men hva  med  de  øvrige 364 dagene i året ?  Er j er mørketida eit eit høgdepunkt for å ha sex ? ?

Tror det må være vinterstid her altså. Jeg har også barn født i sommermånedene. Holdt vel varmen da. 😅 Tror kanskje det har å gjøre med at man er mer inne, det er mørkt og kaldt ute? Er ikke sikker,men jo mer man er inne sammen, jo mer kos og hygge har det en tendens til å bli.

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på sex året rundt jeg, så tror ikke det er en forskjell på når jeg ville vært mest seksuelt aktiv. Helårs der altså.

Men hvis jeg hadde hatt en kjæreste, så tror jeg at jeg hadde latt være å hatt sex med han hvis temperaturen bikket 30 plussgrader på sommerstid.

Men ellers :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.38):

Her står kølla staut året rundt. Dama svinger mer, pga syklus og ujevnt overskudd. Så utover våren er hun høyt oppe på hennes seksuelle sinuskurve.

Det skal sies at en merker årstiden, men også henne status nevnt over. Jeg merker at i mai og utover sommeren er penis, i slapp tilstand, 17 cm og dinglende, mens nå er den mer 16 cm og litt mer stram. Men under dyna, ja da får hun tårnet til å reise seg uansett årstid.

Anonymkode: 0fb69...ad4

Er det hull i gjerdet i tråden om penisstørrelser? 

Anonymkode: 87c4c...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.31):

Jeg blir nok mer kåt om sommer når jeg ser damer med mindre klær på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...