Gå til innhold

Hvor mange som du har gått i klasse eller på skole med er døde i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din alder og når døde klassekameraten(e) dine? Om ikke klassekamerater, er det andre du har gått på skole med som har dødd?

Jeg har gått i 3 klasser og ingen er døde (vi er 39 år i dag). Men i paralellklassen min fra ungdomsskolen var det en som døde 19 år gammel av kreft. Det var også en fra ungdomsskolen, ett år yngre enn meg, som døde etter å ha vært full og sovnet ute i kulda. Nylig var det en fra min barneskole som tok livet sitt, var noen år eldre enn meg. Det var også en eldre enn meg som døde som 13-åring av hjernehinnebetennelse, og en som slet med rusproblemer som døde før fylte 30.

Ganske sykt å tenke på hvor tilfeldig alt er. Det er ikke gitt at man blir gammel.

Anonymkode: f37c1...450

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år. Fire døde (3x selvmord + 1 trafikkulykke). De var 16, 17, 21 og 25 år gamle.

Var en femte som alle i flere år trodde var død, men viste seg at han hadde skaffet seg ny identitet og flyttet til Russland. Familien bare latet som han var død fordi han var død for dem. 😅

Anonymkode: b5ed1...df2

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37 år og 5 av de som gikk i klassen min på barne og ungdomsskolen er døde. De døde av kreft, selvmord og drap

Anonymkode: 5a722...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ikke oversikt over, er snart femti. Jeg har ikke kontakt med noen fra den tiden. 
Vet at en døde som 22-åring, av overdose. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 år. Ingen fra ungdomsskole eller vgs. Vet om ei som er et år yngre enn meg som er død av kreft. Har ganske god oversikt, siden vi har klassegrupper på fb.

Anonymkode: dda99...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 39 , ihvertfall 3-4 , en selvmord , en snøskred, en sovna ute i fylla , fant han ikke før våren etter , en hjertesvikt mens han sov 😳

Anonymkode: e7628...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett over 40. 

En druknet som 17- åring, en døde i bilulykke som 18- åring. En 19- åring fikk hjertestans, en tok livet sitt når han var 26.  Så fire stk jeg har kontroll over. Vet ikke om noen som har dødd av fysisk sykdom. Men har ikke full oversikt over alle selvsagt. 

Anonymkode: c8f24...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg vet om, ellers aner jeg ikke. Folk er jo spredt for alle vinder og jeg aner ikke hvor flesteparten er.

Anonymkode: 51305...ec7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.

Har ikke kontakt med noen, flyttet vekk og har ikke truffet noen av de siden den dagen jeg gjekk ut av skolen, helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg stort mindre 

Anonymkode: 06244...d84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var 23 stk i klassen fra 1-10, alle lever (er 38 år). Så vidt jeg vet lever alle jeg gikk i klasse med på vgs, men har ikke 100% kontroll på alle. 

Anonymkode: d3111...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43. Vet bare om 2 jeg har gått på skole med som er død, og de døde før de/vi fylte 18; 1 brannuhell og 1 selvmord. Kan såklart være flere som har døde, men det er de jeg vet om. Og 1 jeg gikk i ungdomskor med døde av kreft. 

Anonymkode: 87dbf...71d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere. Er selvmord, rus, trafikkulykker og kreft som er årsakene. 41 år. 

Endret av Fighter83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 44. Ni stk, fire jenter og fem gutter. Husbrann, drukning, to bilulykker, selvmord, kreft, to overdoser og tung gjenstand i hodet. 

Anonymkode: 9c2d4...e55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år, tror ikke noen av de jeg gikk i klasse med er døde.

Vet at to som gikk på samme skole er død. En tok livet sitt som 12 åring, en annen døde i trafikkulykke som 15 åring.

Anonymkode: cc7a6...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke og bryr meg ikke for å være ærlig.

Flyttet vekk og har ikke kontakt med noen fra den tiden. Er skjeldent på de trakter, forgje gang var for 19 år siden så jeg følger ikke med på slikt, har mer enn nok å være opptatt med i livet enn å følge med på slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...