AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Er det teit å kalle valpen for det samme tispenavnet som moren? Hva hadde du tenkt om det? Anonymkode: fd7c6...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg synes det er kjemperart å gi samme navnet, men det er jo noe flere gjør. Hvorfor vil du gi samme navn? Anonymkode: 2b005...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er kjemperart å gi samme navnet, men det er jo noe flere gjør. Hvorfor vil du gi samme navn? Anonymkode: 2b005...6f8 Fordi jeg liker det Anonymkode: fd7c6...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Kall bikkja Topsy og bli ferdig med det! Anonymkode: 8a883...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Det går helt fint Du har jo ikke mor og datter, trolig vil du ikke ha så mye med oppdretter /tispemor og gjøre at det er krise. Liker du navnet så bruk det. Det er vanskelig å finne navn enn liker kjempe godt og er 100% sikker på. Mine besteforeldre kalte alle hundene sine Heidi, trur de hadde 4 heidi etter hverandre 😅 Anonymkode: 47cd7...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå