AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Dere som er syke om dagen; hva er deres symptomene? tung pust? svimmelhet? feber? Ikke feber? Anonymkode: beb10...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Har vært rar i 2 uker. Litt forhøyet crp. Skikkelig Kvalm og uvell og litt halsvondt. Aner ikke om det er korona eller ikke. Anonymkode: 2cc77...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vært rar i 2 uker. Litt forhøyet crp. Skikkelig Kvalm og uvell og litt halsvondt. Aner ikke om det er korona eller ikke. Anonymkode: 2cc77...094 Vært «rar» en ukes tid selv. Legen sa det nok var virus, men ikke noe logikk i hvilket virus. Anonymkode: beb10...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Vondt i halsen, hodet, vondt i muskler, forhøyet temp (ikke feber), slapp, susete i hodet, snørrete etter noen dager, fortere andpusten. Anonymkode: 4ef18...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vondt i halsen, hodet, vondt i muskler, forhøyet temp (ikke feber), slapp, susete i hodet, snørrete etter noen dager, fortere andpusten. Anonymkode: 4ef18...f8f Glemte at jeg tidvis har kjent på svimmelhet og kvalme. Anonymkode: 4ef18...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg er tidvis svimmel, tungpustet, kvalm innimellom og litt rar hodepine som kommer og går. Litt forhøyet crp. Vart i en uke. Anonymkode: beb10...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Kun vondt i halsen og hoste. Fått cosylan som jeg tar på kvelden. Tar det ikke på dagtid pga jeg må være klar i hodet på jobb Anonymkode: 66b6a...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 Kanskje litt vesentlig for denne tråden om forlk har fått bekreftet at det er korona? Ellers så blir det jo bare en "hvordan syk er du akkurat nå" tråd... Anonymkode: b9ecd...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje litt vesentlig for denne tråden om forlk har fått bekreftet at det er korona? Ellers så blir det jo bare en "hvordan syk er du akkurat nå" tråd... Anonymkode: b9ecd...d82 Er vel ingen som får «bekreftet» dette noe særlig lenger? Vet ikke jeg altså, men legen min sa bare virus. Ikke korona eller noe slikt. Testet heller ikke for det, kun crp. Anonymkode: beb10...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje litt vesentlig for denne tråden om forlk har fått bekreftet at det er korona? Ellers så blir det jo bare en "hvordan syk er du akkurat nå" tråd... Anonymkode: b9ecd...d82 Dette. Går også adeno-virus og myoplasma for tiden. Dket kan ligne en god del. For ikke å snakke om god, gammeldags influensa. Anonymkode: 16ba3...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er vel ingen som får «bekreftet» dette noe særlig lenger? Vet ikke jeg altså, men legen min sa bare virus. Ikke korona eller noe slikt. Testet heller ikke for det, kun crp. Anonymkode: beb10...082 Hvis man vil, kan man jo teste seg selv. Men enig, ikke så mange som gjør det. Anonymkode: 16ba3...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Slapp og varm i kroppen(ikke feber, bare varmefølelse), noe hodepine, noe tetthet og tørrhoste i ca en ukes tid. Ikke tatt noe test, ei heller vært hos lege. Anonymkode: b5505...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 Har testet positivt, feber i 3 dager, vondt i hodet, litt kvalm og veldig svimmel. Tett i nesen, hoster lite. Veldig slapp og dårlig allmenntilstand etter 11 dager. Anonymkode: 13f44...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #14 Del Skrevet 9. desember 2024 Rimelig sikker på at jeg ikke har korona, tatt to tester med en ukes mellomrom. En av testene var multitest som testet for sars, covid, influensa to typer og rs-virus. Ikke utslag på noe av det. Vært syk 10 dager som jeg vet, man er jo syk noen dager før man får feber og andre symptomer. Hatt feber av og på, halsvondt, hostet noe voldsomt i en uke nå. Møkklei og sliten. Bestiller legetime om jeg ikke blir bedre ila noen dager, men gjennomsnittlig hoster man rundt 17 dager, så prøver være litt tålmodig. Anonymkode: 42d66...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #15 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rimelig sikker på at jeg ikke har korona, tatt to tester med en ukes mellomrom. En av testene var multitest som testet for sars, covid, influensa to typer og rs-virus. Ikke utslag på noe av det. Vært syk 10 dager som jeg vet, man er jo syk noen dager før man får feber og andre symptomer. Hatt feber av og på, halsvondt, hostet noe voldsomt i en uke nå. Møkklei og sliten. Bestiller legetime om jeg ikke blir bedre ila noen dager, men gjennomsnittlig hoster man rundt 17 dager, så prøver være litt tålmodig. Anonymkode: 42d66...d7d Mycoplasma? Jeg hostet og hostet og fikk til slutt ikke sove i det hele tatt. Var veldig sliten og slapp. Legen lyttet på lungene og jeg fikk medisin som hjalp ganske fort. Jeg gikk med det veldig lenge før jeg skjønte at dette går ikke over av seg selv. Anonymkode: 13f44...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mycoplasma? Jeg hostet og hostet og fikk til slutt ikke sove i det hele tatt. Var veldig sliten og slapp. Legen lyttet på lungene og jeg fikk medisin som hjalp ganske fort. Jeg gikk med det veldig lenge før jeg skjønte at dette går ikke over av seg selv. Anonymkode: 13f44...412 Har tenkt tanken ja, men prøver som sagt å være litt tålmodig. Gir det er par dager til. Anonymkode: 42d66...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #17 Del Skrevet 9. desember 2024 Takk for deling folkens! Oppfordrer egentlig alle til å teste seg. Syns det er ille at FHI omtrent oppfordrer oss til å la være å teste oss samtidig som de påstår de forsker videre på viruset. Hvordan kan de det dersom ide ikke vet om noen har viruset?🤯 Jeg tester meg fordi jeg VIL vite om det er Covid eller ei. Jeg tror covid er farligere enn hva som utrykkes i dag. Jeg vil vite at dersom jeg plutselig opplever kronisk utmattelse, hjerteproblemer eller nedsatt lungekapasitet som kan det skyldes Corona. Hvordan kan feks folk få konstaterer long covid i framtiden om ingen har testet seg? Long covid er ikke en godkjent sykdom eller kode hos legekontoret. Det virker ikke som de ønsker at det noen gang skal bli det heller. Til tross for at Corona viruset har kommet for å bli. Anonymkode: d8047...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Del Skrevet 9. desember 2024 Korona slår alltid ut på samme måte hos meg. Først vond hals, før snørr, slim og gørr kommer samtidig med feber neste dag. Fryser og svetter om hverandre. Hele kroppen verker og smak og lukt blir borte. Har fortsatt 38,5 i feber selv etter paracet og ibux. Og slik er det i 3 dager. Så forsvinner feberen og snørring blir gradvis skiftet ut med hosting. Formen blir gradvis bedre de neste dagene, men hostingen vedvarer noen uker. Det jeg synes er kjipest med det er at jeg ikke evner å ta vare på eget barn de 3 verste dagene. Anonymkode: 11383...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Del Skrevet 9. desember 2024 Har vært slapp, svimmel og hatt vondt i halsen en ukes tid, uten at det verken blir bedre eller verre. Ikke testet for korona, men det ser jeg ikke hensikten med lenger heller. Anonymkode: b06e5...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Del Skrevet 9. desember 2024 Ble skikkelig dårlig ( alle forkjølelsesymptomer ) for 5 uker siden. Kom meg etter 4- 5 dager, men tørrhoste satt igjen i 4 uker. Helt grusomt om natten. Min voksen sønn og barnebarna testet positivt på adeno-virus, så regner med det var det jeg hadde. Anonymkode: c0121...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå