Gå til innhold

Liker kvinner å gi mannen blow jobs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig, slitsomt og egentlig kvalmt. Suge og slikke der er ganske motbydelig. Liker heller ikke å bli slikket 

Anonymkode: b5027...bae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner gjør kun uselviske sexhandlinger om hun skal imponere en mann og om det er noen hun anser som bedre enn seg

Anonymkode: 71cd9...907

Haha! Nope.

Ser ikke på menn som bedre enn meg, kun interessert i en som føles likeverdig. Elsker å suge, min favorittaktivitet seksuelt. Tenner på mannlig nytelse, og liker følelsen av å ha han i min hule hånd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det.. blir skikkelig tent av det, faktisk mere enn hvis han går ned på meg. Da blir jeg for mye i mitt “eget hode” og kjenner på press om han får noe ut av det, synes det er digg etc. 

Men jeg vet at jeg han elsker det også, så han får alltid når han vil ha 😜

Anonymkode: 024fd...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kvinner, gir dere mannen deres blow jobs bare for å være snille, eller får dere også noe ut av det selv?

Anonymkode: 1f5ac...726

Jaaa elsker det 

Anonymkode: ffc06...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg suger fordi jeg liker det. Det har jeg alltid gjort. Det første seksuelle jeg gjorde med nabogutten som 14 åring var å suge ham. Har aldri snudd meg tilbake. Jeg liker også å slikke da jeg er biseksuell. Det gjorde jeg også som 14 åring med en annen nabo og venninne. 

Anonymkode: 9d327...89a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli passe lei alle disse blowjob trådene ihvertfall. Hva med å søke opp svarene i en av de utallige andre *helt like tema-tråder* om temaet??

Anonymkode: 2c72b...133

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner liker å suge pikk, men det er svært få som tør og innrømme det :ironi:

Anonymkode: 1d277...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg begynner å bli passe lei alle disse blowjob trådene ihvertfall. Hva med å søke opp svarene i en av de utallige andre *helt like tema-tråder* om temaet??

Anonymkode: 2c72b...133

Helt enig, godt sagt! La oss sperre forumet for nye innlegg, og gjøre det om til et arkiv! Alt har vært omtalt tidligere, det er skikkelig dustete å slippe til nye innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 16.53):

Kvinner, gir dere mannen deres blow jobs bare for å være snille, eller får dere også noe ut av det selv?

Før jeg leser alle svarene svarer jeg ja!

Skikkelig turn off om ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinner gjør kun uselviske sexhandlinger om hun skal imponere en mann og om det er noen hun anser som bedre enn seg

Anonymkode: 71cd9...907

Vet du hva, jeg elsker pikk og har gjort det i 40 år. Spar dine fordommer for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle kvinner liker å suge pikk, men det er svært få som tør og innrømme det :ironi:

Anonymkode: 1d277...a06

Jeg liker det virkelig ikke!!

Anonymkode: b5027...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig når jeg overrasker mannen med det, gjerne midt på dagen nåe vi holder på med noe annet er nåe vi våkner. Kan ikke si jeg synes det deiligste er å svelge men det går. 

Anonymkode: 76e09...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er deilig når jeg overrasker mannen med det, gjerne midt på dagen nåe vi holder på med noe annet er nåe vi våkner. Kan ikke si jeg synes det deiligste er å svelge men det går. 

Glemte å skrive at jeg så klart også får min del av tilfredsstillelse og at vi har stort fokus på at vi skal ha ett godt samliv etter å ha fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på å suge mannen min. Vi liker å tilfredsstille hverandre uten andre baktanker enn at vi vil at den andre skal ha det godt. 

Anonymkode: 40a0e...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...