Auri Skrevet 8. desember #1 Del Skrevet 8. desember (endret) Jeg får bare opp to sider på mine innlegg + favoritter nå, ganske nøyaktig ett år tilbake i tid. Er det gjort en endring så man ikke får se lenger tilbake enn det? er på iOS i Firefox om det har noe å si. ETA: nå ble det tre sider med denne tråden da. Men her er siste som kommer opp, for ett år siden. Endret 8. desember av Auri La til fil og informasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 9. desember #2 Del Skrevet 9. desember Hei @Auri! Vi har ikke gjort noen endringer i innstillingene for innholdshistorikk i det siste. På grunn av kapasitet i forhold til søk i forumets innhold, begrenses visning til å vise innhold som ikke er mer enn ett år gammelt. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. desember Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember Rhodiola skrev (3 timer siden): Hei @Auri! Vi har ikke gjort noen endringer i innstillingene for innholdshistorikk i det siste. På grunn av kapasitet i forhold til søk i forumets innhold, begrenses visning til å vise innhold som ikke er mer enn ett år gammelt. Rhodiola, adm. Skjønner. Det er veldig dumt at det også påvirker mine innlegg og favoritter. Jeg skulle finne en eldre tråd jeg hadde startet som var veldig relevant for en annen tråd jeg svarte i her om dagen, som kunne vært nyttig for TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember #4 Del Skrevet 9. desember Auri skrev (1 time siden): Skjønner. Det er veldig dumt at det også påvirker mine innlegg og favoritter. Jeg skulle finne en eldre tråd jeg hadde startet som var veldig relevant for en annen tråd jeg svarte i her om dagen, som kunne vært nyttig for TS. Her vises alle trådene du har startet https://forum.kvinneguiden.no/profile/33738-auri/content/?type=forums_topic&change_section=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. desember Forfatter #5 Del Skrevet 9. desember Cid skrev (2 timer siden): Her vises alle trådene du har startet https://forum.kvinneguiden.no/profile/33738-auri/content/?type=forums_topic&change_section=1 Ikke de som er startet som AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Auri skrev (På 9.12.2024 den 13.31): Skjønner. Det er veldig dumt at det også påvirker mine innlegg og favoritter. Jeg skulle finne en eldre tråd jeg hadde startet som var veldig relevant for en annen tråd jeg svarte i her om dagen, som kunne vært nyttig for TS. Jeg skjønner at det er frustrerende når man ikke finner frem til det man leter etter, helt klart! Ettersom forumet er 25 år i år, er det rikelig med innhold å søke i. Når vi vurderer hva som bør prioriteres i forhold til serverkapasitet, blir funksjonen for søk nedprioritert fordi vår innebygde søkefunksjon ikke vil kunne konkurrere med etablerte søkemotorer som f.eks Google. Om du erindrer hva tråden heter kan jeg tipse deg om å bruke Google til å søke opp ''site: kvinneguiden.no emnets tittel'', og du vil forhåpentligvis kunne finne emnet. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå