AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Kvinne eller mann, hvordan kjennes en orgasme ut for deg? Anonymkode: c79d2...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Kvinne : Pulserende "rykninger" i underlivet ,en deilig varm følelse. Anonymkode: d3af9...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne : Pulserende "rykninger" i underlivet ,en deilig varm følelse. Anonymkode: d3af9...15c Kommer ann på hvilken orgasme jeg får, noen er heftigere. Anonymkode: d3af9...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinne : Pulserende "rykninger" i underlivet ,en deilig varm følelse. Anonymkode: d3af9...15c Litt som dette for meg også. Ved gode orgasmer så kjennes det også ut som om hver celle i kroppen smiler etterpå. Jeg kan bli litt fnisete. Anonymkode: a332e...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Det begynner som en forsiktig kiling. Bare stryker forsiktig og kjenner at det er godt. Så er det akkurat som om varmen bygger seg opp og brer seg mer og mer. Litt fastere trykk og jeg er så kåt at jeg nesten revner. Til slutt er det så godt at det blir vanskelig å holde igjen. Da kjennes en sterk pulsering og som en eksplosjon nesten. Hender ofte jeg ler av meg selv etterpå. Veldig deilig og frigjørende ❤️. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (9 minutter siden): Det begynner som en forsiktig kiling. Bare stryker forsiktig og kjenner at det er godt. Så er det akkurat som om varmen bygger seg opp og brer seg mer og mer. Litt fastere trykk og jeg er så kåt at jeg nesten revner. Til slutt er det så godt at det blir vanskelig å holde igjen. Da kjennes en sterk pulsering og som en eksplosjon nesten. Hender ofte jeg ler av meg selv etterpå. Veldig deilig og frigjørende ❤️. Herlig beskrivelse ! 👌👌 Her skulle man nesten kunne lagt inn lydklipp, både av orgasmen, og en tilfredsstilt latter etterpå 😜😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinne : Pulserende "rykninger" i underlivet ,en deilig varm følelse. Anonymkode: d3af9...15c Bare i underlivet? Anonymkode: 0a473...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 Trøndermann skrev (13 minutter siden): Herlig beskrivelse ! 👌👌 Her skulle man nesten kunne lagt inn lydklipp, både av orgasmen, og en tilfredsstilt latter etterpå 😜😇 Det er for spesielt interesserte 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 Har vansker for å beskrive det, da følelsen er ulik noe annen følelse. Har ingen ting å sammenligne det med. Tenker på det som å bli klødd et sted jeg klør. Varer i 2-3 sekunder. Mann Anonymkode: 37d35...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 M36, blodet bruser noe voldsomt, og en varme slår over hodet i alt fra 2-3sek., til en del lengere. Muskler spennes, stjerner sees. Har ofte tenkt på det hadde vært interessant å overvåket blodtrykket idet jeg kommer, for, kan ikke forstå noe annet enn at det er rimelig høyt idet det skjer. Etterpå blir det en salig ro i kroppen.. Anonymkode: e0842...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (6 timer siden): Det er for spesielt interesserte 😉 Sånne som meg med andre ord ? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 Trøndermann skrev (11 minutter siden): Sånne som meg med andre ord ? 😏 Å? Er du spesielt interessert?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Å? Er du spesielt interessert?... Ja, vil da påstå det..😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Trøndermann skrev (1 minutt siden): Ja, vil da påstå det..😇 Hyggelig det da 😄. Nå kjenner ikke jeg deg så godt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Hyggelig det da 😄. Nå kjenner ikke jeg deg så godt da... Du gjør ikke det, så jeg skjønner at det kan virke rart å være " spesielt interessert "....men må likevel bare innrømme at jeg er det..😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #16 Del Skrevet 8. desember 2024 Trøndermann skrev (1 minutt siden): Du gjør ikke det, så jeg skjønner at det kan virke rart å være " spesielt interessert "....men må likevel bare innrømme at jeg er det..😇 Takk for det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Takk for det 😄 😀😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 For meg, vanligvis et slags varmt klemmende press, mage og lårmuskler som spennes kraftig og rytmisk de siste sekundene - før det er som hvert fiber i kroppen slapper av akkurat i det orgasmen og spruten kommer.. Elsker den pumpende følelsen rett etterpå som bare kommer helt uten press, men som sender spruten støtvis ut 🥵🥹😅😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 kjekkfyr skrev (5 minutter siden): For meg, vanligvis et slags varmt klemmende press, mage og lårmuskler som spennes kraftig og rytmisk de siste sekundene - før det er som hvert fiber i kroppen slapper av akkurat i det orgasmen og spruten kommer.. Elsker den pumpende følelsen rett etterpå som bare kommer helt uten press, men som sender spruten støtvis ut 🥵🥹😅😮💨 Vil tro at helt uten anstrengelse, varer orgasmen i evigheter🤩🥵🤪😲 Anonymkode: d81f0...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 😅😅 I wish ! Nei, bare noen pumpende sekunder - men deilig er de 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå