Cecilie82 Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Hvilken lue bruker dere til langrenn/fjelltur. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Har blant annet denne fra Norrøna: Anonymkode: caeb2...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 En lue som passer hodet ditt? Jeg har noen fra Kari Traa. Anonymkode: 5e9af...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Det kommer jo veldig an på værmeldingen. På langrennstur med godt vær pleier jeg å bruke pannebånd slik så jeg ikke blir så varm, men hvis det er meldt dårlig vær tar jeg en vindtett lue med brem. Samme med fjelltur. Anonymkode: 468d6...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg bruker ski-lue når jeg går på ski. Samme lue kan egne seg på fjellturer vår, sommer og høst hvis det ikke blåser. Jeg har flere, både i hjemmestrikket og kjøpt variant, og de fra butikk er i samme stil som denne (med eller uten dusk): På fjelltur, og særlig på vinteren, pleier jeg å bruke vindtett lue med skygge. Dette er klassikeren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå