AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Hvordan var dine barn når de var nyfødt-3 mnd cirka? Var de veldig glad i nærhet, kos og mammaen sin? Roer di seg mest hos deg som mamma? Klistremerkebabyer? Jeg har en datter fra før av som ALDRI har likt nærhet eller kos, ville bare ligge alene og ikke ligge på brystet vårt eller noe… Det har vært veldig sårt i mammahjertet å ikke føle seg så «viktig» for henne… Det er nå (18 mnd) hun har begynt å bli mer kosete av seg. Jeg er gravid på ny og håper sånn at denne babyen ønsker mye nærhet og mye kos fra oss, og lurer egentlig bare på hvordan dine barn var? Satser på at det er større sannsynlighet at det blir en mer kosete baby denne gang, og at det er litt mer «uvanlig» slik som jenta mi var🥺😞❤️ Anonymkode: e62ac...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Mine var klistremerker ja, og tro meg, det er ikke noe du ønsker😅 hadde lett byttet med en baby som lar meg legge hen ned og ikke være stuck i sofaen med babyen oppå brystet i 6 mnd.🫠 Anonymkode: 3e6ff...7a1 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Mitt klistremerke kunne ikke ligge for seg selv før han var 4 mnd og helst ikke før etter 6 mnd 🙈 Han måtte ha nærhet hele tiden. Koselig ja, men det kan bli for mye av det gode av og til også 😅 Endret 8. desember 2024 av Anononyma 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Klistremerke. Han er fortsatt klistret til meg som snart 6-åring 😅 Anonymkode: f58fe...e9f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Begge mine var ganske avhengige av fysisk nærhet. De har imidlertid aldri vært sånne som har vært veldig avhengige av meg (eller faren for den saks skyld) - aldri hatt noe særlig separasjonsangst eller noe sånt. Tilvenning i barnehage gikk som en lek med begge to. Så jeg også kunne jo valgt å tenke at jeg ikke er viktig for dem Men er sikker på at både du og jeg er viktige for barna våre likevel, TS. Mine er nå forresten tenåringer, den ene gir frivillige klemme hver eneste dag, den andre vil sjelden ha noe fysisk nærhet. Unger er forskjellige, begge deler er normalt. Anonymkode: b7f90...19a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Begge var veldig blide, kos og kontakt, elsket oppmerksomhet og kos fra "alle", ikke bare Mamma. 9 år mellom søsken, men begge har vært veldig like hverandre i væremåte og lynne som spedbarn. Husker 3 mnd alderen som veldig fin, fornøyde barn som stort sett enten spiste eller sov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 13.41): Hvordan var dine barn når de var nyfødt-3 mnd cirka? Var de veldig glad i nærhet, kos og mammaen sin? Roer di seg mest hos deg som mamma? Klistremerkebabyer? Jeg har en datter fra før av som ALDRI har likt nærhet eller kos, ville bare ligge alene og ikke ligge på brystet vårt eller noe… Det har vært veldig sårt i mammahjertet å ikke føle seg så «viktig» for henne… Det er nå (18 mnd) hun har begynt å bli mer kosete av seg. Jeg er gravid på ny og håper sånn at denne babyen ønsker mye nærhet og mye kos fra oss, og lurer egentlig bare på hvordan dine barn var? Satser på at det er større sannsynlighet at det blir en mer kosete baby denne gang, og at det er litt mer «uvanlig» slik som jenta mi var🥺😞❤️ Anonymkode: e62ac...f89 veldig rolig baby, som kunne både sove i vogn, seng og vugge, var aldri spesielt klengete som baby Anonymkode: 209d6...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå