AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #41 Skrevet 8. desember 2024 Har aldri opplevd noe slik i min oppvekst. Har heller ikke utsatt mine barn for det heller,nå er dem 19 og 25 år. Begge har i grunn flyttet ut,så nå kan jeg rave rundt som en drita sjømann om jeg vil. Anonymkode: b1747...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #42 Skrevet 8. desember 2024 Tenker det går helt fint innimellom Anonymkode: 765ec...0fb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #43 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke i vår verden. Selv om mannen blir skikkelig dritings de gangene han er ute, så har han aldri spydd rundt i huset, ei heller på do. Han har slettes ikke pisset rundt og ungene har aldri sett han full, da han kommer hjem etter deres leggetid. Vår mellomste så sin far beruset for første gang nå i sommer, da var han fylt 18 år. Han syns sin far var like teit som jeg syns, men ingen skade skjedd i relasjonen. Anonymkode: 2297a...bae Nei alle gjør ikke det (jeg har feks aldri gjort det), men mange gjør faktisk det. Går i søvne og vet ikke hvor de er når de står opp for å gå på do. Det er så klart ikke så mange som snakker høyt om det, men nevn det i fuktig lag en gang, så skal du se at historiene popper frem. Anonymkode: 9aacd...b68
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #44 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har jeg sett sjøl og også hørt andre fortelle om lign . Det jeg mente om en bakside av denne «sjarmen» er at folk her på KG synes det er helt greit at mannen kommer hjem dritings Anonymkode: 36bfb...fae Ja, jeg synes det er greit at mannen kommer hjem dritings, men jeg synes ikke det er greit at han pisser i sofaen. Anonymkode: 6846c...34f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #45 Skrevet 8. desember 2024 Helt uaktuelt med barn i hus. Enten får han oppføre seg, eller så får han sove på hotell. Anonymkode: 5238a...cdc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #46 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei alle gjør ikke det (jeg har feks aldri gjort det), men mange gjør faktisk det. Går i søvne og vet ikke hvor de er når de står opp for å gå på do. Det er så klart ikke så mange som snakker høyt om det, men nevn det i fuktig lag en gang, så skal du se at historiene popper frem. Anonymkode: 9aacd...b68 Vel, da hadde nok saken vært en helt annen. Jeg opplever det uproblematisk fordi det skjer sjeldent. Han er medgjørlig og går rett i seng, uten noe tull. Finnes ikke kranglete, bare i overkant blid. Hadde han der i mot tisset et sted han ikke skulle, laget bråk så huset ellers våknet, eller spydd rundt, hadde jeg vingeklipt han. Han er dessuten hjemme før midnatt. Eneste er at jeg ikke gidder å feste med han. Det har jeg aldri gjort, da jeg syns det er lite sjarmerende. Han er stort sett sjåfør, når vi er ute sammen. Er han ikke sjåfør, har han mengdebegrensning. Han er godt oppdratt, han gir seg når han får beskjed. Anonymkode: 2297a...bae
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #47 Skrevet 8. desember 2024 Har tenåringene sagt de synes det er ubehagelig? Anonymkode: 45fe0...3b9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #48 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel, da hadde nok saken vært en helt annen. Jeg opplever det uproblematisk fordi det skjer sjeldent. Han er medgjørlig og går rett i seng, uten noe tull. Finnes ikke kranglete, bare i overkant blid. Hadde han der i mot tisset et sted han ikke skulle, laget bråk så huset ellers våknet, eller spydd rundt, hadde jeg vingeklipt han. Han er dessuten hjemme før midnatt. Eneste er at jeg ikke gidder å feste med han. Det har jeg aldri gjort, da jeg syns det er lite sjarmerende. Han er stort sett sjåfør, når vi er ute sammen. Er han ikke sjåfør, har han mengdebegrensning. Han er godt oppdratt, han gir seg når han får beskjed. Anonymkode: 2297a...bae Det er ikke noe særlig, nei. Men om han kommer hjem og sjangler i seng og det er det, så er jeg enig i at det må være lov en sjelden gang. Anonymkode: 9aacd...b68
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #49 Skrevet 8. desember 2024 Nei det syns jeg ikke er greit i det hele tatt, og skikkelig unødvendig! Min mann kan også drikke så han er godt i farta men ikke type helt avsvimt, klarer ikke å fungere. Eksen min gjorde ofte sånn og det er en av grunnene til at forholdet ikke fungerte. Er så sinnsykt slitsomt. Er en ting om det skjer med ett uhell en gang at man drikker for mye men når det er normen hver gang man kommer i nærheten av alkohol så burde man skjerpe seg. Anonymkode: c7f46...695
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #50 Skrevet 8. desember 2024 Hva har han sagt om egen adferd nå? Har dere snakket sammen om det? Jeg håper han har innsett at slik kan ikke en voksen mann oppføre seg når han har familie. Jeg håper han innser at han faktisk ikke tåler å drikke alkohol, siden han ikke greier å vurdere eget inntak, ikke greier å slutte å drikke når han først har begynt, men også det at han faktisk har hukommelseshull når han drikker seg så full. Dette betyr at han heller ikke vet hva han gjør og sier når han er så full - og akkurat det burde skremme ham... for hva har han gjort fra han ble så dritings og til han faller om hjemme? Med tanke på at han har holdt på slik i flere år så burde dette ha blitt tatt tak i for lenge siden, ikke minst for barnas del. Men nå har han muligheten til å oppføre seg som en ansvarlig far, vise ungene at han tar ansvar for seg selv, slutter å drikke når han ikke greier å begrense inntaket. For greier han ikke det vil han ha null troverdighet den dagen han skal gi barna råd om lignende. Anonymkode: cb47f...ccf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå